mjaa..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste man echt honderden zo niet duizend tweets op één dag krijgt, als hij die allemaal moet gaan doornemen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef miieejj het volgende:
of moet ik deze aanvragen![]()
deze gaan ze denk ik echt niet draaien
En Sipje en Sopjequote:
ja uhm.. het valt wel mee die worden niet zoveel gedraait op 3fmquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit hoor je toch de hele dag net als die andere die je postte, anders vraag je wat origineels aan wat niet al 5 keer per dag voorbijkomt.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit hoor je toch de hele dag net als die andere die je postte, anders vraag je wat origineels aan wat niet al 5 keer per dag voorbijkomt.
die van don diablo word toch amper gedraait.. toch ?quote:
Ben je nou serieus??quote:Op woensdag 15 december 2010 18:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja uhm.. het valt wel mee die worden niet zoveel gedraait op 3fm
die van jamie scott is nooit gedraait op 3fm volgens mij
Iedere dag zeker een keer.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
die van don diablo word toch amper gedraait.. toch ?
Best wel hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
die van don diablo word toch amper gedraait.. toch ?
ik denk ook wel dat ie liedjes worden aangevraagd, dus ik hoef dat niet te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je nou serieus??
Wombats word je mee doodgegooid net als Animale en Hello.
zeg, als het niet sneeuwt he..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Die Veenstra... Zit straks in de nieuwe studio achter een mooie IIyama Prolite E2407HDS (gok ik). Als het klopt... Genieten! Heerlijk scherm.
miieejj veel plezier in Eindhoven! Ik ga even niet want mijn fiets heeft een lekke band.
Ah, nou in de middag schijnt het toch echt los te gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
zeg, als het niet sneeuwt he..dan zit ik morgen in eindhoven
ja daaromquote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, nou in de middag schijnt het toch echt los te gaan.
Tijd voor iets nieuws idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef alors het volgende:
Laatste megatop5![]()
![]()
![]()
van het jaar helaas...
Joodelsquote:
Jah die wordt zelden gedraaid!quote:
Die is leukquote:
Wow thanks, die kan nog net bij op de jaar cdquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah die wordt zelden gedraaid!
.
.
.
.
Vergeet het maar :-) Deze dagelijkse muzikale waan van de dag is veel te leuk om mee te stoppen.quote:
Zou ook niet best zijn dat je het zelf niet meer 'leuk' vondquote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef MichielV het volgende:
Vergeet het maar :-) Deze dagelijkse muzikale waan van de dag is veel te leuk om mee te stoppen.
En af en toe nog een lekkere 538-knijtert.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vergeet het maar :-) Deze dagelijkse muzikale waan van de dag is veel te leuk om mee te stoppen.
Crazy Frrrrroooggg!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
En af en toe nog een lekkere 538-knijtert.
Deze!quote:
Beperkt ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef miieejj het volgende:
kennen jullie deze?
mischien ga ik deze aanvragen
hoihoi!quote:
Bijvoorbeeld Taio Cruz, die Gerard in eerste instantie niet eens kende, waarna Veenstra 'm betitelde als '538-artiest'.quote:
Ah oke, laatste keer dat ik 538 hoorde stond die gekke kikker nog op 1quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Waalwijker het volgende:
Bijvoorbeeld Taio Cruz, die Gerard in eerste instantie niet eens kende, waarna Veenstra 'm betitelde als '538-artiest'.
Een songfestival liedje?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef miieejj het volgende:
kennen jullie deze?
mischien ga ik deze aanvragen
oh! dan doe ik mee! maken we misschien kans de SRtopzoveel te halen!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
Hoeveel zou ik moeten bieden voor Tjibbe Tjibsma - Que Si Que No..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |