quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, Huiskamerconcert is al in de veiling.
als je met een groep vrienden bij elkaar ligt is dat nog best te doen. niet dat ik het ga doen, ik heb nl geen vriendenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
530 euro al geboden..
laat maar
trein ?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goh, ik moet eens een programmaatje op gaan zoeken, kzit nu op kruip-(oké, fiets-)afstand
Ik wil wel maar ik weet 't nog niet. Doe ik m'n vaste SR plaat of doe ik iets anders? Decisions decisions...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt al platen aanvragen:
https://www.seriousrequestplaat.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
ja kan ik doen.. maar dat is hun smaak muziek nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je met een groep vrienden bij elkaar ligt is dat nog best te doen. niet dat ik het ga doen, ik heb nl geen vrienden
ik weet het ook nog nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik weet 't nog niet. Doe ik m'n vaste SR plaat of doe ik iets anders? Decisions decisions...
Op de site staat als tip van Coen 'Barbra Streisand' van Duck Sauce maar dat vind ik zo onderhand net zo afgezaagd als het aanvragen van 4 Non Blondes tijdens '90s week.quote:
Ik weet het ook nog niet. Kijk, Michiel weet ik wel te raken met bepaalde platen, waardoor ik toch geregeld m'n zin krijg, maar Gerard, Giel & Coen? Lastig.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik weet 't nog niet. Doe ik m'n vaste SR plaat of doe ik iets anders? Decisions decisions...
is Florence + The Machine met dogs days are over niks ??quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de site staat als tip van Coen 'Barbra Streisand' van Duck Sauce maar dat vind ik zo onderhand net zo afgezaagd als het aanvragen van 4 Non Blondes tijdens '90s week.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk moet je gewoon grof geld betalen voor "nee is niks" van de Raggende manne. bijvoorbeeld 1euro per seconde...
Da's nog niks...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk moet je gewoon grof geld betalen voor "nee is niks" van de Raggende manne. bijvoorbeeld 1euro per seconde...
Gerard: Goede soulkneiters en vage platenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet. Kijk, Michiel weet ik wel te raken met bepaalde platen, waardoor ik toch geregeld m'n zin krijg, maar Gerard, Giel & Coen? Lastig.
da's nog niks...quote:
Dit was m'n eerste SR plaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
is Florence + The Machine met dogs days are over niks ??
Ah, Anal Cunt. Die zijn altijd wel lekker subtiel.quote:
ik had ooit de hele discograpy in mp3-formaat. mijn god wat een zooiquote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, Anal Cunt. Die zijn altijd wel lekker subtiel.
slaap lekker in je eentje in dat grote enge huis!quote:
Ja, thanx!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker in je eentje in dat grote enge fijne rustige huisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |