Netjes man!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
internationale bedrijven.
en ik ben een all-rounder met hoge kennis.
vrijwel overal weet ik heel veel van.
Programmeren, beheer, netwerken, servers, werkelijk alles
en nu heb ik een fulltime baan met mijn 20 jaartjes jong waar ik al bijna 2 jaar zit
was best wel sick, bijna klaar met stage dus hup, CV op internet.quote:
En dan is het 5 over 5quote:
Ohw dan wat minder langquote:
ja allllaaannng!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
ohja, zaagmans is al langsgeweest
Goede gast welquote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
ohja, zaagmans is al langsgeweest
Mwah, bij TomTom kan iedereen aan de slag.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
was best wel sick, bijna klaar met stage dus hup, CV op internet.
telefoontjes van onderandere TomTom die me als programmeur wilde hebben.
1 of ander bedrijf wilde me ook hebben als programmeur en bood me zelfs een compleet huis aan als ik bij hun kwam werken.
dat soort aanbiedingen kreeg ik dan
ja weet ikquote:
ja heel vriendelijk ook.quote:
Mja heb het niet aangenomen, zag het niet zo zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, bij TomTom kan iedereen aan de slag.Een maat van me heeft daar ook gewerkt, terwijl hij geen enkel diploma had, alleen wat ervaring
Dat is altijd fijn natuurlijk... Ik werk momenteel voor Getronics. IT is niet echt mijn ding ben ik achtergekomen.. Dit bedrijf zorgt wel goed voor me (in tegenstelling tot wat talloze (ex-)collega's van me zullen zeggen), maar het valt niet te vergelijken met dergelijke aanbiedingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
was best wel sick, bijna klaar met stage dus hup, CV op internet.
telefoontjes van onderandere TomTom die me als programmeur wilde hebben.
1 of ander bedrijf wilde me ook hebben als programmeur en bood me zelfs een compleet huis aan als ik bij hun kwam werken.
dat soort aanbiedingen kreeg ik dan
Daaaaag, je tieten zullen gemist wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Ik ben er vandooor!
Tot Morgen
Geniet van jullie avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
Doeg!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Ik ben er vandooor!
Tot Morgen
Geniet van jullie avond!
![]()