SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door Giua op 15-12-2010 15:37:09 ]Music runs my life!
Plaatje is fixed.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef sproetjes het volgende:
fipooo
je moet alleen even t bovenste plaatje fixen
en nondepi de titels in de OP lopen weer achter, had em laatst nog zo mooi bijgewerkt
overigens ben ik dit jaar de zaterdag en de zondag geweest (rammstein dus moeten missen) en gewoon naar huis gegaan 's avonds...
maar volgend jaar alle dagen + camping
Thanksquote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef sproetjes het volgende:
ik meen dat het kwam omdat iemand ergens de wiki heeft moeten gebruiken een keer
zal em even bijwerken en in een spoiler zetten, dan hoeft Giua alleen de op even te editten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.there you go, vanaf #107 bijgewerkt tm dit topic
Een vriend van mij die MOET dan ook gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:21 schreef sproetjes het volgende:
oh en als linkin park op PP komt (Zoals ik op een geruchtenlijst las...) kan ik gelukkig sterven
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
er stond een foutje in je spoiler, ik heb em hier verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.there you go, vanaf #107 bijgewerkt tm dit topic![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
Er zat een foutje bij #122 en dat heb ik al ff gefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.there you go, vanaf #107 bijgewerkt tm dit topic
Music runs my life!
Ja klopt. Maar Pinkpop komt weer tot leven onder de mensenquote:
Uuhh.. jaa.. heel mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
pics van mn keuken
helaas krijg ik geen goede full shot op het moment, omdat daar waar ik nu met mn rug naar toe sta, nog teveel troep staat
[ afbeelding ]
rechterkant
[ afbeelding ]
linkerkant
duidelijk dat er nog bovenkasten moeten komen en er nog veel moet worden afgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snap ik. Ik bedoel het ook niet negatief ofzo hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef sproetjes het volgende:
ik zeg toch hoe het er nu voor staat.. 2 dagen geleden waren er alleen nog kale muren en leidingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |