quote:
Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef JusT_M het volgende:Door een kortsluiting in mijn digitale ontvanger is mijn pasje onbruikbaar geworden. Ik ben al in het bezit van het maximale aantal pasjes (3).
Kan ik mijn defecte pasje deactiveren en een nieuwe aanvragen op internet of moet ik dit via een schriftelijke waarschijnlijk langdurende kutprocedure doen?
Je kunt inloggen via je "Mijn Ziggo" account op de website van Ziggo en daar het nummer van de defecte smartcard verwijderen uit de lijst van de op jouw account geregistreerde smartcards. Het nummer van een nieuw gekochte smartcard kun je daar ook toevoegen.
Je hoeft een nieuwe smartcard niet 'aan te vragen', dat duurt namelijk onnodig lang en is ook onnodig duur. Je kunt online voor de helft van de officiële prijs een nieuwe (ongebruikte) smartcard kopen, die je dan binnen 48 uur in huis hebt. Houd er rekening mee dat je nieuwe smartcards tegenwoordig
eerst moet activeren (registreren) voordat ze überhaupt werken.