abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89956396
Door een kortsluiting in mijn digitale ontvanger is mijn pasje onbruikbaar geworden. Ik ben al in het bezit van het maximale aantal pasjes (3).

Kan ik mijn defecte pasje deactiveren en een nieuwe aanvragen op internet of moet ik dit via een schriftelijke waarschijnlijk langdurende kutprocedure doen?
Over 100 jaar zijn we allemaal dood
pi_89956653
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef JusT_M het volgende:
Kan ik mijn defecte pasje deactiveren en een nieuwe aanvragen op internet of moet ik dit via een schriftelijke waarschijnlijk langdurende kutprocedure doen?
Je moet een topic op Fok! openen en dan gaan zij voor je bellen naar Ziggo :Y
pi_89956682
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Je moet een topic op Fok! openen en dan gaan zij voor je bellen naar Ziggo :Y
Ok, bedankt man!
Over 100 jaar zijn we allemaal dood
  woensdag 15 december 2010 @ 14:05:30 #4
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89956897
Het is ongelofelijk maar tegenwoordig kun je bellen naar Ziggo ;)
En dan kun je tegen de aardige telefonist zeggen "mijn smartcard doet 't nie" en dan zoeken zij naar een oplossing *O*
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_89957263
Of inloggen bij mijn ziggo, kaart deactiveren en kan je een ander activeren. Of je belt ze even, gaat de laatste tijd best goed.
Kos weet niet half hoe cool ie is.
pi_89957414
wat ook kan, is hier heel veel stampij maken en dan komt ziggo webcare vanzelf zich hier melden en wordt er wel meteen iets aan je probleem gedaan, ik spreek uit eigen ervaring :) en sindsdien gebruik ik nooit meer de term zuggo :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 15 december 2010 @ 19:37:02 #7
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89970437
Bel Youp! Dat dit kan in Nederland!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89982659
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef JusT_M het volgende:
Door een kortsluiting in mijn digitale ontvanger is mijn pasje onbruikbaar geworden. Ik ben al in het bezit van het maximale aantal pasjes (3).

Je kunt inloggen via je "Mijn Ziggo" account op de website van Ziggo en daar het nummer van de defecte smartcard verwijderen uit de lijst van de op jouw account geregistreerde smartcards. Het nummer van een nieuw gekochte smartcard kun je daar ook toevoegen.

Je hoeft een nieuwe smartcard niet 'aan te vragen', dat duurt namelijk onnodig lang en is ook onnodig duur. Je kunt online voor de helft van de officiële prijs een nieuwe (ongebruikte) smartcard kopen, die je dan binnen 48 uur in huis hebt. Houd er rekening mee dat je nieuwe smartcards tegenwoordig eerst moet activeren (registreren) voordat ze überhaupt werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')