Ik ookquote:
Samequote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan vooral over iemand van FOK!
.
Alweerquote:
Kusje op je billen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Loop ik om het fietsenhok bij mijn werk heen: BAM! Lig ik zo op de grond![]()
Auw...![]()
En toen kwam ik thuis om dat te vertellen, want ik ben zieligen nou is er niemand
Ik viel op mijn knieën en handquote:
Hihiquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik viel op mijn knieën en hand
Hihi.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Kusje op je knie en je hand dan![]()
Ohnoes!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Loop ik om het fietsenhok bij mijn werk heen: BAM! Lig ik zo op de grond![]()
Auw...![]()
En toen kwam ik thuis om dat te vertellen, want ik ben zieligen nou is er niemand
Mja, dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Fijn dat je mama nog heel is, en rot van de auto
Het meest debiele wat ik wat FOK! betreft gedroomd heb is dat ik een handpalletwagen bij Yvonne moest afleveren en dat ze boos was omdat ze er geen bloemen bij kreeg en bij iemand anders die zo'n ding kwam brengen wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan vooral over iemand van FOK!
.
Ja, echt!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het meest debiele wat ik wat FOK! betreft gedroomd heb is dat ik een handpalletwagen bij Yvonne moest afleveren en dat ze boos was omdat ze er geen bloemen bij kreeg en bij iemand anders die zo'n ding kwam brengen wel.Op zo'n moment vraag je je toch wel af of je niet eens wat met je leven moet gaan doen.
Hoiquote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, inderdaad!
hoi trouwens
Kusje op je auquote:
poep zequote:
nee.. wij verteren alle afval stoffen?!!??quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. wij verteren alle afval stoffen?!!??
http://www.ze.nl/relatie/Poepen-is-taboe/100/quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. wij verteren alle afval stoffen?!!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |