Tegenwoordig is dat opvoedkundig gezien meer verantwoord dan zenders als Jetix en Cartoon Network.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef ShadyLane het volgende:
Wij mochten niet kijken naar de VPRO-kinderprogramma's. Die heetten "achterwerk" en gingen over rare dikke dames en brutale kinderen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, Keek op de Week mocht hier ook.
Ik kreeg op een gegeven moment een vriendje dat groot VPRO- en vooral Jiskefetliefhebber was. Mijn ouders hadden hem nog niet ontmoet, toen ik hen op een avond voorstelde Debiteuren/Crediteuren eens te gaan kijken, "want dat is volgens M. erg leuk".
Dat was de Sinterklaasaflevering.
Nee. Ik kom uit de middenklasse, Gellius. Vader had HBS, moeder had MULO. Bij ons thuis in de eighties keken we naar SkyChannel (Transformers, He-Man, GI Joe, Captain Planet, Inspector Gadget, etc.) Dat heeft dat mijn blik naar de 21ste eeuw gericht, in plaats van de 19e,quote:Op woensdag 15 december 2010 11:17 schreef Gellius het volgende:
Had jij eigenlijk wel VPRO-ouders, zodiakk?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef zodiakk het volgende:
Goh. Fellini, Kaurismäki, Tarantino.Ik keek vroeger naar :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:53 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nee. Ik kom uit de middenklasse, Gellius. Vader had HBS, moeder had MULO. Bij ons thuis in de eighties keken we naar SkyChannel (Transformers, He-Man, GI Joe, Captain Planet, Inspector Gadget, etc.) Dat heeft dat mijn blik naar de 21ste eeuw gericht, in plaats van de 19e,.
Ja.quote:
Och, ik zie het niet als beperken.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herinner me alleen dat mijn ouders verzuiling belachelijk vonden. Ik heb me nooit ergens in beperkt gevoeld.
Van het zojuist afgelopen seizoen? Ik vond de laatste aflevering wat slapjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geen liefhebber van House. Inmiddels hebben we wel de laatste aflevering van Dexter gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |