quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ga eens even op Uitzendinggemist kijken naar onze man van het jaar.
Geen idee hoe je dat moet doen,quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef k_man het volgende:
Hoe kon je oude luisterpaalplaten nou toch nog horen? Z had daar iets op gevonden, meen ik.
Ik wil het album van The National beluisteren.
Eén woord: Spotifyquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef k_man het volgende:
Hoe kon je oude luisterpaalplaten nou toch nog horen? Z had daar iets op gevonden, meen ik.
Ja als je de linkjes bewaard had. Maar het blijkt niet eindeloos te werken helaas. Spotify is een goede andere optie, hoor je wel wat reclame tussendoor, maar goed, wel gratiesj naar sloten met muziek luisteren. De individuele nummers zijn ook meestal wel op Youtube te vinden. Vorige week ook dit gevonden, daar is ook van alles te beluisteren maar geen idee hoe het werkt en wat het precies is.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef k_man het volgende:
Lang niet alles, veel obscure bandjes ontbreken, maar dat is ook niet zo heel gek natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:58 schreef Frollo het volgende:
Ik geloof dat niet alles op Spotify staat. Led Zeppelin en Pink Floyd niet bijvoorbeeld.
Maar wie maalt daarom als je de hele backcatalogue van Shirley Bassey en de Carpenters tot je beschikking hebt?
OK. Het was al niet meer nodig. Een behulpzame user heeft me al aan het album geholpen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:04 schreef Z het volgende:
[..]
Ja als je de linkjes bewaard had. Maar het blijkt niet eindeloos te werken helaas. Spotify is een goede andere optie, hoor je wel wat reclame tussendoor, maar goed, wel gratiesj naar sloten met muziek luisteren. De individuele nummers zijn ook meestal wel op Youtube te vinden. Vorige week ook dit gevonden, daar is ook van alles te beluisteren maar geen idee hoe het werkt en wat het precies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |