Ik vond dat juist wel meevallen. Philip stond de hele tijd tussen de niet BNN-ers toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef Ringo het volgende:
Het viel me op hoe onevenwichtig veel aandacht de camera's hadden voor de stoet BN'ers. Alsof de andere kant van de zaal bevolkt werd door puisterige outcast. (Maar Frollo's schrijvende hand werd wél expliciet in beeld gebracht.)
Ha!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had tijdens het wachten voor de opnames al random aan enkele jonge vrouwen gevraagd of zij misschien weleens postten op 'een internetforum', maar nee.
In de pauze kwam Bleie met dezelfde vraag bij mij en toen hadden we elkaar dus eindelijk gevonden.
Ik neem m'n woorden terug! Leuk interview, ook met jou.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:22 schreef Frollo het volgende:
Hee, niet haten op mijn homegirl Birgit.
Het gaat niet letterlijk over het historische volk, en daarom kleine letter. Om dezelfde reden: Habsburgs babylon.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
hoezo is filistijnen met een kleine letter? het is toch niet zoals in de uitdrukking?
Ik houd jullie op de hoogte, afgesproken. Maar dan vraag ik van jou om me op tijd bij te sturen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef Gellius het volgende:
Hou je ons op de hoogte van hoe 'het wereldje' je gaat proberen op te slokken? Het begint natuurlijk onschuldig... een uitnodiging voor 'n dicteetje in Nijmegen. Moet kunnen, denk je dan. En Elst ook nog. Leuk. Arnhem, vooruit. En je ontmoet je aartsvijand. Misschien is het Birgit wel. En dan kan je niet meer terug. Dan zie je je genoodzaakt je voor ieder klein rotdicteetje in te schrijven, waar zij zich ook voor ingeschreven heeft. Ieder weekend in een bibliotheekkantine ergens in een gehucht. Groningen. Zeeland. Waals-Brabant. Puur om te beletten dat zij wint. Dan besluit je om ook je snor maar te laten staan. En dan ben je verloren.
Klopt. Ik voelde me dus ook gedwongen mee te schrijven met alle ontluisterende gevolgen daarvan.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:25 schreef Frollo het volgende:
Dank je, Claudia.
Ik heb gemerkt dat het een bloedsaai programma is als je zelf niet meeschrijft, dus groot gelijk dat je niet kijkt hoor.
Ik meende me te herinneren dat je een tijdje geleden soortgelijk weer fantastisch vond.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Ringo het volgende:
Vies goor grauw teringtouwtakkegrafdelversweer..
Dan mag je me helpen om die uitspraak terug te vinden want ik heb sinds ik kan lopen een teringtouwtakkehekel aan dit weer gehad.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat je een tijdje geleden soortgelijk weer fantastisch vond.
Van je roze wolk afgedonderd?
Een nog lelijker lijst dan de nobelprijswinnaars voor de vredequote:2000 George W. Bush
2001 Rudolph Giuliani
2002 The Whistleblowers
2003 The American Soldier
2004 George W. Bush
2005 Bill Gates, Melinda Gates, & Bono
2006 You
2007 Vladimir Putin
2008 Barack Obama
2009 Ben Bernanke
2010 Mark Zuckerberg
Forum Opties | |
---|---|