Uit de voorgesprekjes begreep ik dat het net zo goed Mij Li Vos kan zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef NoCigar het volgende:
Gefeliciteerd hoor, had je nu minder fout Mei Li Vos?
Edit: Ja, natuurlijk zie ik nu, veel minder.
In dat geval is jouw tweede plaats veel cooleder! Jij rolt even uit je bed, en neemt niet eens de moeite om je haar te kammen voordat je zo'n dictee maakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:01 schreef Frollo het volgende:
De winnaar had mij gegoogeld, zei hij toen ik hem ging feliciteren, en wist dat ik een gevaarlijke outsider was.
Ja, ik wist ook niet wat ik hoorde toen ik me liet vertellen dat er zoiets als een 'dicteecircuit' blijkt te bestaan, bevolkt door 'dicteenomaden' die elkaar allemaal kennen en haast elk weekend ergens in den lande een wedstrijd doen. Nooit bij stilgestaan dat er nog iets anders is dan dit ene landelijke dictee.
De scene probeert me nu trouwens ook in te lijven, maar ik houd de boot voorlopig af.
Niet doen! Dan ga je ook van die rare dassen dragen, op een zwart spijkerhemd of zoiets.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:01 schreef Frollo het volgende:
De scene probeert me nu trouwens ook in te lijven, maar ik houd de boot voorlopig af.
The Frollo abides.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:46 schreef Thisbe het volgende:
[..]
In dat geval is jouw tweede plaats veel cooleder! Jij rolt even uit je bed, en neemt niet eens de moeite om je haar te kammen voordat je zo'n dictee maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |