Dat komt omdat het barst van de plagiaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef Frollo het volgende:
Phileine zegt sorry is best leuk lezen hoor.
Oh?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Dat komt omdat het barst van de plagiaat.
Hear hear! Bij ons ook. Flauwekul allemaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herinner me alleen dat mijn ouders verzuiling belachelijk vonden. Ik heb me nooit ergens in beperkt gevoeld.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Gellius het volgende:
Eigenaardige slofjes. Of zijn het eierdekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Het is lang geleden dat ik het boek gelezen heb, maar er zitten nogal wat zinnen in die van andere schrijvers 'geleend' lijken te zijn (waaronder heel duidelijk Shakespeare op een aantal plekken).quote:
Ja maar dat heet intertextualiteit hè.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik het boek gelezen heb, maar er zitten nogal wat zinnen in die van andere schrijvers 'geleend' lijken te zijn (waaronder heel duidelijk Shakespeare op een aantal plekken).
Nee, dan Mulisch. Die plagieerde voornamelijk zichzelf!
Ik ben daar op zich niet bij voorbaat tegen, maar in dat boek van Giphart was het op z'n minst uiterst knullig gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja maar dat heet intertextualiteit hè.
Of literair samplen, zoals ik meen Rob van Erkelens het noemde.
't Is toch mooi dat we in de 21e eeuw leven met al die fantastische uitvindingen. Ik ga de deur niet meer uit zonder Pee Pee Teepee. Hoe deed men dat vroeger toch?quote:
BE kijkt makkelijker weg dan Treme dus is misschien wat ontspannener. Treme is niet slecht hoor maar wat fragmentarischer, en nogal op muziekanten gericht, moet je ook maar net liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu moet ik beslissen welke serie ik op de iPhone zet voor tijdens de bevalling: Boardwalk Empire of Treme. Suggesties?
Een grotere aanbeveling is nauwelijks denkbaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vond ik nou echt een kutboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |