Slaap lekker, Leinquote:Op woensdag 15 december 2010 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben weer thuis, zo lekker naar bed.
Jeejquote:Op woensdag 15 december 2010 08:52 schreef TAV74 het volgende:
Zo, goedemorgen![]()
Even op mijn plekkie, straks mag ik eindelijk weer eens naar Amsterdam, daar ben ik toch al bijna 22 uur niet meer geweest
quote:Op woensdag 15 december 2010 02:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst lekker klote zeg van je pc!ik heb ook geen back up dus kan mij ook gebeuren. Toch geen zin om alles alvast op cd te kopieren voor t geval dat...
P. Ik heb wel smaak joh! Jij lust ook fastfood met je Burger King fetish
(en daar kom je ws nog vaker dan ik, laatste keer bij mij was 3 jaar terug). @ Golfer; oh
hopelijk onschuldig, stress zoals Steer wellicht denkt. Suc-6 bij huisarts morgen, goed dat je gaat!
Ja, nou. het maakt echt bijzonder veel verschil of ik in Amsterdam of Appelscha uit de trein stap, een kantoor inloop en ga zitten overleggenquote:
Hele andere vibe joh, in Appelschaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, nou. het maakt echt bijzonder veel verschil of ik in Amsterdam of Appelscha uit de trein stap, een kantoor inloop en ga zitten overleggen
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hele andere vibe joh, in Appelscha
ik had het tegen P.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, nou. het maakt echt bijzonder veel verschil of ik in Amsterdam of Appelscha uit de trein stap, een kantoor inloop en ga zitten overleggen
mooi, ik had het tegen jouquote:
Vind ik wel, ik reis liever naar A'dam voor een overleg dan naar Appelscha, of all placesquote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb maar twee criteria: hoe minder overstappen hoe beter en op loopafstand van het station. Verder zal het me echt jeuken, ik zie toch alleen de stations en de kantoren. En de treintrajecten in NL ken ik al uit mijn hoofd..quote:Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
Gutemorgen
[..]
Vind ik wel, ik reis liever naar A'dam voor een overleg dan naar Appelscha, of all places
Wat leukquote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef TAV74 het volgende:
Oh, leuk kerstgeschenk van mijn management gekregen: fles wijn en de volledige DVD box van BBC's Planet Earth
Een Chateau Migraine neem ik aanquote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef TAV74 het volgende:
Oh, leuk kerstgeschenk van mijn management gekregen: fles wijn en de volledige DVD box van BBC's Planet Earth
Dat spul is meestal wel goed voor kookdoeleindenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Een Chateau Migraine neem ik aan.
Steerquote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heb vrienden uitgenodigd (wat is er met me aan de hand) voor een filmavond vrijdag, zoek nog goede DVD's...
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SteerGaat het goed met je?
*voelt aan voorhoofd van Steer*
Nee, geen koorts
Hoi.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
Hoooi
Was het nou Bloes of DE of iemand anders die laatst een film had gezien waarbij er schaterlachend gelachen moest worden? Welke film was dit?
Heb vrienden uitgenodigd (wat is er met me aan de hand) voor een filmavond vrijdag, zoek nog goede DVD's...
Ga er maar niet vanuit! Dit is niet het standaard pakket van de werkgever maar door mijn managers zelf ingekocht voor de mensen die rechtstreeks onder hen vallen. Zal goede wijn zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 09:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Een Chateau Migraine neem ik aan.
quote:
diegene is een collega van jou? of zomaar iemand? in het eerste geval is het wel heel gekquote:Op woensdag 15 december 2010 10:39 schreef LieLie het volgende:
Ik denk niet dat ik een kerstattentie krijg.
Ik las zelfs op twitter van iemand dat ze een kerstbijeenkomst bij de chinees hadden.
Ik was heel niet uitgenodigd
Ja want kijk, LieLie, als het een collega was dan is het wel zuur. Als het zomaar iemand was, dan vind ik het niet raar dat je niet bent uitgenodigd hequote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
diegene is een collega van jou? of zomaar iemand?
dat jaquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja want kijk, LieLie, als het een collega was dan is het wel zuur. Als het zomaar iemand was, dan vind ik het niet raar dat je niet bent uitgenodigd he![]()
Ja, een collegaquote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
diegene is een collega van jou? of zomaar iemand? in het eerste geval is het wel heel gek
DEquote:
Belooft dit een zware maaltijd zaterdag?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef DarkElf het volgende:
Zaterdag kom jij eten dus vanaf zondag gaan we even light eten![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Moeders vond broeken en schoenen heel mooi.
Voor haar ook leuk dat ik er fatsoenlijk uitzie. Moeders he.quote:
Ruikt altijd wel lekker vind ikquote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
*niesaanval.
Heb mijn kruidenla eens goed geordend,daar gaat een mens van niezen, de dampen die daaruit vrijkomen
Een van mijn buren heeft vast veel kruiden, zijn huis ruikt naar een toko.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ruikt altijd wel lekker vind ik
Oh dat ken ik ja. Even spugen en alles is weer goed. Rare beestjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef borisz het volgende:
Komt poes naar beneden al zielig mauwend. Geen idee wat er aan de hand is. Beetje aandacht geven.
Gooit ze dr eten er weer uit en gaat weer naar boven alsof er niets gebeurd is.
zwaar valt wrs wel mee, hoewel er wel carbs bij zitten natuurlijk... tis meer veel denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belooft dit een zware maaltijd zaterdag?Moet ik rekening houden met een grote hoeveelheid kcals?
Geen probleem. Dan begin ik alvast met compenseren vrijdag
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zwaar valt wrs wel mee, hoewel er wel carbs bij zitten natuurlijk... tis meer veel denk ik![]()
oh en t toetje ook nog... mmm ja lijn maar vast
Ik ben ook gelukkig geen macho figuurquote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
toetjesmandat klinkt niet echt macho Peetje
Ik doe niet aan kerstkaartenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:53 schreef krakkemieke het volgende:
Kerstkaarten ophangen is zo leuk!
Geen idee!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
LieLie; waarom jij niet? gevraagd? wat stom!
ik zou het voorzichtig laten vallen als ik jou was. Misschien zijn ze je vergeten te mailen?quote:
jij liever dan ik! Die verplichte kaarten. Wil niet maar mensen die mij sturen moet ik toch weer iets terugsturen pffquote:Op woensdag 15 december 2010 11:53 schreef krakkemieke het volgende:
Kerstkaarten ophangen is zo leuk!
Ik heb ook weleens iedereen gebeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij liever dan ik! Die verplichte kaarten. Wil niet maar mensen die mij sturen moet ik toch weer iets terugsturen pff
Toetman.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
toetjesmandat klinkt niet echt macho Peetje
Is een vouwfietsje niks voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 09:41 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb maar twee criteria: hoe minder overstappen hoe beter en op loopafstand van het station. Verder zal het me echt jeuken, ik zie toch alleen de stations en de kantoren. En de treintrajecten in NL ken ik al uit mijn hoofd..
tis nog geen kerst + staking hequote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog maar 1 kaart binnen!(nou stuur ik al jaren niet meer, dus daar kan het ook aan liggen dat het er nog maar 1 is)
toen ik gedetacheerd was bij de veiling in Aalsmeer hoorde ik er bij maar bij het personeelsfeest in Scheveningen mocht ik niet mee terwijl ik daar fulltime zatquote:Lielie, is het je werkgever of je stageplaats? Nou ja, ik vind dat je hoe dan ook bij het bedrijf hoort en ook gewoon een uitnodiging had moeten krijgen.
aaw vraag me af wie dat heeft verzonnenquote:Mijn kerst'pakket' is een ontzettend lelijke en onpraktische tasIk had ook niet verwacht dat er eindelijk iets leuks zou komen
Het is mijn werkgever en toekomstige stageplaatsquote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog maar 1 kaart binnen!(nou stuur ik al jaren niet meer, dus daar kan het ook aan liggen dat het er nog maar 1 is)
Lielie, is het je werkgever of je stageplaats? Nou ja, ik vind dat je hoe dan ook bij het bedrijf hoort en ook gewoon een uitnodiging had moeten krijgen.
Sunny, wat leuk dat het nieuwe nijntje zich al thuis lijkt te voelen
Mijn kerst'pakket' is een ontzettend lelijke en onpraktische tasIk had ook niet verwacht dat er eindelijk iets leuks zou komen
misschien een vergissing zoals ik al zei. er is geen reden om je niet uit te nodigenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is mijn werkgever en toekomstige stageplaats
Wat jammerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kerst'pakket' is een ontzettend lelijke en onpraktische tasIk had ook niet verwacht dat er eindelijk iets leuks zou komen
Ik begrijp het wel hoor dat veel mensen dat wel graag willen doenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zit heel erg te denken, maar ik weet niet hoe ik het moet formuleren. Iets met echt gemeend, zeg maar. (Over kerstkaarten dus)
Wat lullig Lie?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:18 schreef LieLie het volgende:
Het is mijn werkgever en toekomstige stageplaats
Ik heb de leukste moeder van de wereld! En ze ziet er ook altijd tof uit!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor dat veel mensen dat wel graag willen doen
En hoera voor je moedertjeJe ziet er in haar ogen weer keurig netjes uit
Tja, ik weet het fijne er niet van hoor. Ga er morgen waarschijnlijk nog even heen, moet wat dingen doen. Misschien hoor ik dan nog watquote:
Wauw die kleurenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
[Showcase] Markt in Mazatlan, Mexico
Leuke FOT-showcase trouwensVan iemand die veel km's aan het fietsen is: van Alaska naar Argentinië.
tis ook n waardeloos ding, dan dnek je handig om je telefoon op te laden dmv de zon maar dat werkt dus niet om de telefoon op te laden moet je blijven zwengelenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw die kleuren![]()
Nou Memo daar heb je nou ook niet echt veel aan lijkt me in dit tijdperk van Iphones/pods, zo'n radiootje... op tentvak misschien.
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef DarkElf het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten, dat heb ik zeker tien jaar geleden al afgeschaft.
Vind het papierverspilling.
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn kerstpakket was dit ding:
http://shop.conrad.nl/hob(...)-overige/671585.html maar dan groen met ikeadesign
- een boek vol IKEA propaganda: oeh kijk ons eens duurzaam ondernemen
- en een cadeaupas tvw 25 euro (t leukste deel)
Klinkt goed zegquote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef DarkElf het volgende:
Wat schaft de pot bij jullie vanavond?
Ik ga een gegrilde groenten met veel kruiden maken (Tabil heet dat).
Groenten worden gegrild en zijn courgette/ aubergine/ tomaat/ paprika/ rode ui en venkelen de gevijzelde kruiden die over de warme groenten heen gaan zijn: koriander zaad/klein beetje karwijzaad/ knoflook/ cayennepeper en hete currypoeder en komijn met olijfolie. (warme groenten marineren, voor t eten nog even in de oven gooien.)
Erbij een scharrel kogelbiefstukje, ook gegrild.
Is lekker. RobinOok heeft dat eens gepost in Fok foodgawkers en heb t eens geprobeerd, zalig!quote:
Dat is leuk iddquote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef DarkElf het volgende:
Tis erg Nederlands iddwan je krijgt het natuurlijk gewoon maar aan de andere kant; soms zitten er gewoon echt stompzinnige dingen bij als ik dat zo lees.
Van t werk van de mr hadden we bijv vorig jaar 2 mooie flessen wijn met een paar mooie glazen erbij. Prima zoiets!
Hey, zelfde kerstcommissie?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef DarkElf het volgende:
Mijn vader werkte vroeger ook in een ziekenhuis en daar kregen we ook altijd van die aparte, en dure!, kerstdingen van. Van die hele rare aardewerken stukken die speciaal ontworpen waren voor dat ziekenhuis door van die wazige kunstenaars.. Van die dingen waarvan je denkt: 'ehm.... tsjah... leuk?'
ach met de cadeaupas ben ik wel blijquote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]ook al zo lekker praktisch
![]()
Moet ik zeggen dat het ergste kerstgeschenk van mijn werk (2 jaar geleden) nooit overtroffen gaat worden(dat was een dvd box met oa. Ingang Oost alhier en Geer & Goor alhier....ik heb dat op tv al niet gekeken, wie denkt dan dat ik dat op dvd wilde hebben??)
Cadeaupas is leukquote:Op woensdag 15 december 2010 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ach met de cadeaupas ben ik wel blijen dat ding is waardeloos idd maar goed ik klaag verder niet
tis ook n zaklamp nog hequote:Op woensdag 15 december 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cadeaupas is leuk
Alleen jammer dat zo'n radio dan waarschijnlijk door heel veel mensen niet gebruikt gaat worden...
als je wijn drinkt ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef DarkElf het volgende:
Tis erg Nederlands iddwant je krijgt het natuurlijk gewoon maar aan de andere kant; soms zitten er gewoon echt stompzinnige dingen bij als ik dat zo lees.
Van t werk van de mr hadden we bijv vorig jaar 2 mooie flessen wijn met een paar mooie glazen erbij. Prima zoiets!
Kijk, dát zouden ze gewoon overal moeten doen. Is iedereen blijquote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef z80 het volgende:
als je wijn drinkt ja.
ik heb een aantal flessen wijn uit de kerstpakketten in de kelder liggen aangezien ik geen wijn drink.
maar het idee van een kerstpakket vind ik wel leuk.
wij krijgen een bon waarmee je bij een kerstpakketten site iets kan bestellen.
Op marktplaats zetten.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:11 schreef Isabeau het volgende:
omg, ik heb de tas even opgezocht op internet en die kost 64 euro![]()
Tussen alle andere kerstgeschenkenquote:
Er is vast een ruiltopic in FEE.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tussen alle andere kerstgeschenken
linkje?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:11 schreef Isabeau het volgende:
omg, ik heb de tas even opgezocht op internet en die kost 64 euro![]()
http://www.vaho.ws/quote:
idd.. er zijn ook mensen die niks krijgen hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Eigenlijk is dat geneuzel over de kerstpakketten ook typisch nederlands he![]()
We krijgen wat en gaan dan lekker lopen zeuren dat het niks is
Heerlijk
![]()
zo he! Maar goed voor business toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
pff druk hier![]()
Ik heb net mn 90e telefoongesprek gevoerd vandaag
haha en die vind je nu bij de Kringloopwinkels in de regio en op de K'markt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef DarkElf het volgende:
Mijn vader werkte vroeger ook in een ziekenhuis en daar kregen we ook altijd van die aparte, en dure!, kerstdingen van. Van die hele rare aardewerken stukken die speciaal ontworpen waren voor dat ziekenhuis door van die wazige kunstenaars.. Van die dingen waarvan je denkt: 'ehm.... tsjah... leuk?'
Nou, ik heb liever dat ze die 64 euro per medewerker in de patientenzorg stoppen dan er onzin van kopenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
idd.. er zijn ook mensen die niks krijgen hoor!
Zeker, laatste week voor de kerstvakantie dus dan moet alles nog snel snelquote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef DarkElf het volgende:
zo he! Maar goed voor business toch?
dat dus,of iets voor het ziekenhuis waar t personeel iets aan heeft (alles op 1 hoop gooien en dan iets kopen zeg maar)quote:Op woensdag 15 december 2010 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat ze die 64 euro per medewerker in de patientenzorg stoppen dan er onzin van kopen
foto!quote:En het is zéker geen boodschappentas. Het is van dat redelijk dunne plastic en ca. 10 cm diep (er past een laptop in zeg maar, maar ik ben bang dat ie daar niet stevig genoeg voor is, hij voelt redelijk slap aan)
welk zkh is dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
haha en die vind je nu bij de Kringloopwinkels in de regio en op de K'markt.
Hier in huis staan er ook een aantal, ongetwijfeld van hetzelfde zkhs.
wat past dan wél in de tasquote:Op woensdag 15 december 2010 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat ze die 64 euro per medewerker in de patientenzorg stoppen dan er onzin van kopen
En het is zéker geen boodschappentas. Het is van dat redelijk dunne plastic en ca. 10 cm diep (er past een laptop in zeg maar, maar ik ben bang dat ie daar niet stevig genoeg voor is, hij voelt redelijk slap aan)
ik vind het juist tof!quote:
http://www.ov-fiets.nlquote:Op woensdag 15 december 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is een vouwfietsje niks voor jeDe eerste 3 jaar dat ik hier in Bdaal woonde werkte ik nog steeds in Utreg, werkte perfect vond ik (alleen het gesleep soms met overstappen als je weer eens naar een ander perron moest was wat minder, maar over het algemeen vond ik het wel makkelijk)
oh ja, voordat jullie denken wie dit is, ik heb in verband met herkenbaarheid, toekomstige werkgevers en mijn voornaam in m'n usernaam, beginnende met een N een nieuwe usernaam gemaakt, voor nu. Kijken hoe lang ik het volhoud. Ik mis m'n oude stiekem wel...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het juist tof!
@ memo: onhandig geschenk inderdaad.
Ik neem niet aan dat ik wat krijg...
Nicequote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef TAV74 het volgende:
ik vind het wel lastig hoor, en gek!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ik Stereo ook maar in de ban doe als ik afgestudeerd ben
Lijkt mij ook! Dat je je eigen posts niet meer herkentquote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het wel lastig hoor, en gek!
Je wordt er een nieuw persoon van!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het wel lastig hoor, en gek!
en dat ik zie dat iemand met zo'n gekke naam in een topic post. Dan denk ik, wat moet die gek hier. Zeker in slank is dat zo...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Dat je je eigen posts niet meer herkent
vandaag wel hoor. behoorlijk zelfs. De zweedse trut dan he!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
Hi Jagärtrut! waarom staat er trut in je naam? dat ben je helemaal niet!
Als je mij nodig hebt, bel je maar ff hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ik Stereo ook maar in de ban doe als ik afgestudeerd ben
Hmzquote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef trucoborst het volgende:
[..]
Als je mij nodig hebt, bel je maar ff hoor
Ik ben ook wel eens trutquote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
Hi Jagärtrut! waarom staat er trut in je naam? dat ben je helemaal niet!
deal.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe betekenis voor trut, en ik had je ook direct herkendZullen we afspreken dat je wèl deze avatar houdt?
toe-kom-sti-ge werk-ge-verquote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe usernaam nemen betekent ook dat je persoonlijkheid is veranderd?
Nog een Windigootje erbij
En mocht je nog in Nederland-Drenthe-Hoogeveen zijn dit jaar dan mag je die tas zo hebben.quote:
Ja, dat deed ik ook altijd met sollicitanten. Eerst op een forum kijken onder welke naam die sollicitant postte en wat er gepost werd.quote:
mooi zo,anders wordt t te verwarrend hoorquote:
Google Hootersmeisje en je komt ook in de SC uitquote:Op woensdag 15 december 2010 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en google. gooi N. en Zweden samen, en de eerste hit is van fok!
Andere tijden, o-paquote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
Ja, dat deed ik ook altijd met sollicitanten. Eerst op een forum kijken onder welke naam die sollicitant postte en wat er gepost werd.
Pa-ra-no-ya
tsja. Ik denk dat het best vaak gebeurd, dat werkgevers sollicitaten googlen. En dan zou ik best wel eens in dat forum rondkijken, gewoon, uit nieuwschierigheid. Plus, ik vind dat ook niet iedereen uit m'n omgeving hoeft te weten wat ik hier uitspook. NIet dat dat zo bijzonder is, maar toch.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook altijd met sollicitanten. Eerst op een forum kijken onder welke naam die sollicitant postte en wat er gepost werd.
Pa-ra-no-ya
Ik ben in NL rond de kerst, maar weinig kans dat ik in Drenthe ben!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mocht je nog in Nederland-Drenthe-Hoogeveen zijn dit jaar dan mag je die tas zo hebben.
Er staat ook met grote zwarte letters Requiem op de voorkant.
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook wel eens dat ik ontzettend te traceren ben via Fok, ook al gebruik ik een nepnaam
Kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Andere tijden, o-pa
Want werkgevers doen het nu massaal. Geen grapje, geen paranoia.
Als je hier naar toe wil komen dan ben je welkomquote:Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben in NL rond de kerst, maar weinig kans dat ik in Drenthe ben!
ik ook volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook wel eens dat ik ontzettend te traceren ben via Fok, ook al gebruik ik een nepnaam
welke artiest?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt
Heb ooit in 1997 iets onder mijn echte naam in een gastenboek van een artiest geschreven, wilde ook dat dat weg gaat maar dat is niet meer weg te krijgen.
na feb weet je die misschien welquote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet jouw achternaam niet.![]()
Die van Dude wel
Frans Bauer.quote:
ach zolang je hem niet stijfgescholden of geadoreerd hebt op een zieke manier maakt het toch niet uit?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Andere tijden, o-pa
Want werkgevers doen het nu massaal. Geen grapje, geen paranoia.
en daarom hen ik een nickname die niet te googleen is naar een natuurlijk persoon.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Pa-ra-no-ya
* krakkemiekeduimtquote:Op woensdag 15 december 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net een SMSje van een ex-collegaOf ik mijn CV wilde sturen
ff allemaal meehopen, ok?
Het is nl. weer op kruipafstand van huis
Wat cryptischquote:Op woensdag 15 december 2010 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
oh ja, voordat jullie denken wie dit is, ik heb in verband met herkenbaarheid, toekomstige werkgevers en mijn voornaam in m'n usernaam, beginnende met een N een nieuwe usernaam gemaakt, voor nu. Kijken hoe lang ik het volhoud. Ik mis m'n oude stiekem wel...
vandaar dat ik die avatar ook blijf gebruiken...Beetje herkenbaarheid is goed!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat cryptischJe avatar heeft je al verraden peisk
Peisk Lake is a lake in Ontario, Canada, North America.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat cryptischJe avatar heeft je al verraden peisk
Combinatie van een aparte Zweedse usernaam met deze avatar is natuurlijk een stuk minder herkenbaar voor toekomstige werkgevers.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef Jagärtrut het volgende:
vandaar dat ik die avatar ook blijf gebruiken...Beetje herkenbaarheid is goed!
Nou, acceptabel commentaar van een 17-jarige toch, communicatiedeskundige?quote:
Van jou wel hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, acceptabel commentaar van een 17-jarige toch, communicatiedeskundige?
het gaat erom dat als ze m'n voornaam googlen icm zweden fok niet meer de eerste hit is die naar voren komt. Dat is het enige...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Combinatie van een aparte Zweedse usernaam met deze avatar is natuurlijk een stuk minder herkenbaar voor toekomstige werkgevers.
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn achternaam is lekker niet te raden
Dat zou best kunnen Stereoboyquote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Peisk Lake is a lake in Ontario, Canada, North America.
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
ik wist je achternaam niet steer maar nu dus wel
Nee jij bent echt een enigma!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn achternaam is lekker niet te raden
Denk dat het hot item is en wat meer/openbaardere klopjachten gehouden wordt.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:16 schreef LieLie het volgende:
Weer een nieuwe zedenzaak, nu in Nijmegen.
Vraag me af of dat nou verband houdt met elkaar, of dat dit puur toeval is.
Het komt ff los he geloof ikquote:Op woensdag 15 december 2010 14:16 schreef LieLie het volgende:
Nou, maar dit is niet zoeken. Dit is gewoon een persconferentie van de burgemeester.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat het hot item is en wat meer/openbaardere klopjachten gehouden wordt.
Net als op een gegeven moment elke PVV'er wel iets deed: als je ernaar gaat zoeken en er meer aandacht aan besteedt vind je wel vaker iets.
Dat bedoel ikquote:
Snel, draai je laptopquote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef LieLie het volgende:
Uh-oh. De ventilator van mijn laptop draait niet meer
iets met storm en een glas water.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:16 schreef LieLie het volgende:
Bij mij alleen dat ik commissiewerk heb gedaan voor geneeskunde en een naamgenoot die heel veel marathons loopt (dan zet ik gewoon bij hobby's hardlopen en is iedereen onder de indruk zonder dat ik liegquote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef LieLie het volgende:
Ik google mezelf ook wel eens, maar tot nu toe kom ik niet echt bijzondere dingen tegen.
Hee Z, die ondertitel met die Kamelen, waar komt die uitspraak vandaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef z80 het volgende:
[..]
iets met storm en een glas water.
het gaat er in dit geval over om de onrust en roddels weg te nemen.
quote:
vraag je je dat nu pas af?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Z, die ondertitel met die Kamelen, waar komt die uitspraak vandaan?
gister op de ok werd het ook geroepen maar niemand wist hetquote:Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vraag je je dat nu pas af?
ik ken alleen: "und jetzt kommen die Kanonne". ik denk dat die Kamele een verbastering daarvan is..quote:Op woensdag 15 december 2010 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
gister op de ok werd het ook geroepen maar niemand wist het
maar waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen: "und jetzt kommen die Kanonne". ik denk dat die Kamele een verbastering daarvan is..
praat hier Duitsquote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen: "und jetzt kommen die Kanonne". ik denk dat die Kamele een verbastering daarvan is..
En bananen kromquote:
beide zijn in gebruik.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Raadsels zijn leuker zonder computers in de buurtquote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Putdeksel
Wat Krakkemieke al postte:quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef z80 het volgende:
[..]
beide zijn in gebruik.
en waar het vandaan komt? geen idee.
wat het betekend, nu komen pas de problemen/uitdagingen.
dat weet Z. ik ken alleen het (ja sorryquote:
Omdat een boor ronddraait en het gat de (langste) radius van de boor volgt. Dus ongeacht welke vorm je boor zou hebben - ondanks dat het in de praktijk cylindervormig / rond is - je gat blijft altijd rond.quote:
Dan moet je ze ook niet op een computer plaatsen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:45 schreef LieLie het volgende:
Raadsels zijn leuker zonder computers in de buurt
I know.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet op een computer plaatsen.
Ah, dat is ook een liedjequote:Op woensdag 15 december 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
dat weet Z. ik ken alleen het (ja sorry) liedje
Ik sta dan bovenaan met mijn zelfgeschreven boekjequote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef LieLie het volgende:
Ik google mezelf ook wel eens, maar tot nu toe kom ik niet echt bijzondere dingen tegen.
Nou, het klinkt anders reuze kcalrijkquote:Op woensdag 15 december 2010 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heey Isa!wat ik vrijdag ga koken; is dat niet een ideaal recept voor Ross?
Gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan maar beter mezelf niet googlen denk ik
nou leuk.... niet handig voor sollicitaties eigenlijk haha. maar ik heb me er al vaker doorheen geworsteld, en meeste werkgevers vonden het gelukkig erg leuk/interessant. alleen één zure pruim zat ertussen en zij zei het niet maar liet wel een steek vallen dus wist ik dat ze me had opgezocht. ze deed lullig en chagrijnig en toen heb ik midden in haar gezicht gezegd dat ik niet wil werken bij iemand met vooroordelen en toen ben ik weggegaan..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook spinaziesoep gehad bij de lunch, Bluezz, lekker!
FFT, nou dan vind je dansvideo's denk ikEn? Die zijn leuk!
ik heb helemaal geen Linkedinquote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gedaan.
1. Linkedin
2. Ook ( maar een ander )
3. Hyves
4. Fantasy project featuring....jij... one more time
Zo'n systeem is echt relaxedquote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
Hehe de VU gaat ook verstandig doen.
We krijgen een centraal printsysteem. Kan je bij iedere printer op de campus je doc's laten printen.![]()
Nu moest je nog je printer aangeven en dan kon je alleen maar bij die printer de boel ophalen.
Wat denk je zelluf?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens krak, had die lamme mevrouw van de gemeente nog teruggebeld?
Een Steertje?quote:
dat was al ff geledenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een Steertje?
Enne, is Windigo weer weg? Wie heeft haar nu weer weggejaagd
oh? dat is zeker voor slimme mensenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Dat zijn (echte-) naamgenoten van je, ik had al het vermoeden dat je geen linkedin had hoor
Ik heb 3 x gebeld en ze zou terugbellen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een Steertje?
Ik, denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een Steertje?
bel haar en eis antwoord, eerder hang je niet op!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb 3 x gebeld en ze zou terugbellen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik, denk ik
Ze is gaan joggen terwijl ze in het verleden over gewrichtspijn klaagde, en tientallen kg's aangekomen was de laatste periode, dus ik zei dat dat niet slim was. Maar zij kende haar eigen lijf wel, etc. etc. en wist wel wat ze kon en niet kon.
Las in het andere topic dat ze met behulp van een dietiste al wat afgevallen was, dus achteraf gezien was het geen cortisol / vitamine D tekort / vitamine B12 tekort / chronisch nierfalen met bijna-dood ervaring / whatever maar een kwestie van verantwoordelijkheid nemen en haar voedselpatroon op orde krijgen. Ondanks dat mama mee moest naar de dokter om te getuigen dat die echt wel in orde was.
Wordt een dure rekening dan als de andere kant ook niet ophangt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bel haar en eis antwoord, eerder hang je niet op!
welk topic?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik, denk ik
Ze is gaan joggen terwijl ze in het verleden over gewrichtspijn klaagde, en tientallen kg's aangekomen was de laatste periode, dus ik zei dat dat niet slim was. Maar zij kende haar eigen lijf wel, etc. etc. en wist wel wat ze kon en niet kon.
Las in het andere topic dat ze met behulp van een dietiste al wat afgevallen was, dus achteraf gezien was het geen cortisol / vitamine D tekort / vitamine B12 tekort / chronisch nierfalen met bijna-dood ervaring / whatever maar een kwestie van verantwoordelijkheid nemen en haar voedselpatroon op orde krijgen. Ondanks dat mama mee moest naar de dokter om te getuigen dat die echt wel in orde was.
Nee, ze was er niet. En ze zou vrijdag dus terugbellen. Het UWV ka nhet wel trouwens.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bel haar en eis antwoord, eerder hang je niet op!
Goedzo, volhouden en erachteraan blijven Krak. Laten zien dat je ervoor gaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ze was er niet. En ze zou vrijdag dus terugbellen. Het UWV ka nhet wel trouwens.
ok maar je kunt toch gewoon afvallen, ook met dat wat zij heeft of niet?quote:
hehequote:Op woensdag 15 december 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok maar je kunt toch gewoon afvallen, ook met dat wat zij heeft of niet?
Wat hééft ze dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok maar je kunt toch gewoon afvallen, ook met dat wat zij heeft of niet?
?quote:
ja hoor das waar.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
?
jij bent toch ook afgevallen toen je ziek was? iedereen kan afvallen, heeft toch niks met vitamine tekort te maken..
ooh díe mevrouw pff .. gek mensquote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
Dezelfde mevrouw trouwens die laatst een gesprek een uur van te voren afbelde.
Vervelend gevoel he, dat iemand je niet serieus lijkt te nemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
he wat vervelendquote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het niet klantvriendelijk of professioneel. En het vervelendste is dat ik in een soort afhankelijke positie zit. Bovendien word ik geacht me in te zetten.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vervelend gevoel he, dat iemand je niet serieus lijkt te nemen.
Volgende keer als je haar aan de lijn hebt kun je misschien voorzichtig aankaarten dat je er zelf voor wilt gaan om jezelf te helpen, en dat je graag wil dat zij samen met jou de schouder eronder zet.
Dat hebben wij ook al een tijdje, met een pasje met chip... er komen ook steeds meer servers ipv pc's.. makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
Hehe de VU gaat ook verstandig doen.
We krijgen een centraal printsysteem. Kan je bij iedere printer op de campus je doc's laten printen.![]()
Nu moest je nog je printer aangeven en dan kon je alleen maar bij die printer de boel ophalen.
Ik heb ooit lekker geluncht bij een tent daar. Tis een soort rond gebouw tussen het Van Gogh en het Rijksmuseum.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga vrijdag dus om 14u naar de piranha's. lijkt me gezellig daarvoor eventjes te lunchen. weet iemand toevallig een leuk tentje in de Van Baerlestraat of omgeving Museumplein?
Domme opmerkingquote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
oh? dat is zeker voor slimme mensen
Oh, was het weer eens de meest voor de hand liggende verklaring. Wat saaiquote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik, denk ik
Voor zover ik weet is TARA het enige echte metabolische mysterie hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, was het weer eens de meest voor de hand liggende verklaring. Wat saai
En daarna is ze dus niet terug gekomen? Alleen maar omdat jij had gezegd dat ze rustig aan moest doen wbt hardlopen?
Dat is nou precies wat het zo klote maaktquote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het niet klantvriendelijk of professioneel. En het vervelendste is dat ik in een soort afhankelijke positie zit. Bovendien word ik geacht me in te zetten.
Goeie tip Steer, mooi socio taalgebruik!
ah ik zal kijken, dankje! groot rond gebouw?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ooit lekker geluncht bij een tent daar. Tis een soort rond gebouw tussen het Van Gogh en het Rijksmuseum.
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef LieLie het volgende:
Ik verbaas me er elke keer over hoeveel kaartjes wij versturen!
Groot weet ik niet, maar je ziet van buiten dat je er kan eten.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ik zal kijken, dankje! groot rond gebouw?
heb je het echt gemist? Steer en P. begonnen, de rest kwam later. en toen werd het weer een discussie en had ze er geen zin meer in omdat ze hoopte gewoon leuk te kunnen posten en dit er niet bij kon hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, was het weer eens de meest voor de hand liggende verklaring. Wat saai
En daarna is ze dus niet terug gekomen? Alleen maar omdat jij had gezegd dat ze rustig aan moest doen wbt hardlopen?
Ja! Ik kwam met het idee voor haar om te joggen, het liefst nog met een rugtas vol bakstenen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je het echt gemist? Steer en P. begonnen, de rest kwam later. en toen werd het weer een discussie en had ze er geen zin meer in omdat ze hoopte gewoon leuk te kunnen posten en dit er niet bij kon hebben
Ik heb het ook dit keer allemaal gemist, maar ik was dan ook gestopt met haar posts te lezen na haar wonderbaarlijke genezing van haar nierziektes en nadat ze haar naam had veranderd.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je het echt gemist? Steer en P. begonnen, de rest kwam later. en toen werd het weer een discussie en had ze er geen zin meer in omdat ze hoopte gewoon leuk te kunnen posten en dit er niet bij kon hebben
Zeiden ze 20 jaar geleden ook tegen mij, gescheurde meniscus. Blij dat ik eigenwijs was!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja! Ik kwam met het idee voor haar om te joggen, het liefst nog met een rugtas vol bakstenen.
Who the fuck heeft kraakbeen nodig, right?![]()
/Calimeroquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
*meld*quote:Op woensdag 15 december 2010 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
P had ook nog gesuggereerd dat ze kon wandelen of fietsen, ik heb daarna een PM gehad nadat ik had gezegd er geen aandacht meer aan wilde besteden (oh wacht, *ik* mocht niet meer doorzagen over wat er gepost werd) maar die PM heb ik derhalve dus ook ongeopend in de kliko gedaan.
Ik heb nog steeds spierpijn (zij het erg weinig) van die val met mijn fietsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens versta ik zelf iets anders onder 'leuk posten' dan elke week weer een andere medische diagnose of fout van een instantie. En dan ook boos worden als mensen daarop reageren?
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens versta ik zelf iets anders onder 'leuk posten' dan elke week weer een andere medische diagnose of fout van een instantie. En dan ook boos worden als mensen daarop reageren?
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
De rest kwam helemaal niet later. De hele zooi was al over voordat er iemand wakker was. En we begonnen helemaal niet. Dat deed ze zelf.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee, je hebt gekneusde ribjes = 6 wekenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn (zij het erg weinig) van die val met minn fiets
Er ligt er eentje naast me hier, morgen gaat die mee naar Ehv om gescand te worden. Echt akelig veel pijn hebben die mensen gehad met hun knie... heb wat tranen zien vloeien die paar keer dat ik met de poli mee was. Goed dat deze ingreep bestaat voor die oudjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels weet Steer alles van knieen die overbelast zijn geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |