Slaap lekker, Leinquote:Op woensdag 15 december 2010 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben weer thuis, zo lekker naar bed.
Jeejquote:Op woensdag 15 december 2010 08:52 schreef TAV74 het volgende:
Zo, goedemorgen![]()
Even op mijn plekkie, straks mag ik eindelijk weer eens naar Amsterdam, daar ben ik toch al bijna 22 uur niet meer geweest
quote:Op woensdag 15 december 2010 02:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst lekker klote zeg van je pc!ik heb ook geen back up dus kan mij ook gebeuren. Toch geen zin om alles alvast op cd te kopieren voor t geval dat...
P. Ik heb wel smaak joh! Jij lust ook fastfood met je Burger King fetish
(en daar kom je ws nog vaker dan ik, laatste keer bij mij was 3 jaar terug). @ Golfer; oh
hopelijk onschuldig, stress zoals Steer wellicht denkt. Suc-6 bij huisarts morgen, goed dat je gaat!
Ja, nou. het maakt echt bijzonder veel verschil of ik in Amsterdam of Appelscha uit de trein stap, een kantoor inloop en ga zitten overleggenquote:
Hele andere vibe joh, in Appelschaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, nou. het maakt echt bijzonder veel verschil of ik in Amsterdam of Appelscha uit de trein stap, een kantoor inloop en ga zitten overleggen
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hele andere vibe joh, in Appelscha
ik had het tegen P.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, nou. het maakt echt bijzonder veel verschil of ik in Amsterdam of Appelscha uit de trein stap, een kantoor inloop en ga zitten overleggen
mooi, ik had het tegen jouquote:
Vind ik wel, ik reis liever naar A'dam voor een overleg dan naar Appelscha, of all placesquote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb maar twee criteria: hoe minder overstappen hoe beter en op loopafstand van het station. Verder zal het me echt jeuken, ik zie toch alleen de stations en de kantoren. En de treintrajecten in NL ken ik al uit mijn hoofd..quote:Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
Gutemorgen
[..]
Vind ik wel, ik reis liever naar A'dam voor een overleg dan naar Appelscha, of all places
Wat leukquote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef TAV74 het volgende:
Oh, leuk kerstgeschenk van mijn management gekregen: fles wijn en de volledige DVD box van BBC's Planet Earth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |