Een goede kippenbouillon en 's avonds een koud biertje doet wonderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja goed is het niet echt. Fokking cold en heb een goede griep te pakken.
Ik heb nog zat staan, maar ben bang dat het restant zomerverlof dat ik nog heb staan niet mag worden meegenomen. Weet iemand hoe dit precies zit?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijn uren zijn op, op wat ADV en Univédagen na dan..
Vanaf januari maar weer uren gaan verdienen!
ADV ben je volgend jaar kwijt hea;)quote:Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijn uren zijn op, op wat ADV en Univédagen na dan..
Vanaf januari maar weer uren gaan verdienen!
Bij ons was t eerst altijd max 80uur, anders een soort rekest schrijven waarom je t niet op kon maken, nu is t minimaal 120u dit jaar opgemaakt hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik heb nog zat staan, maar ben bang dat het restant zomerverlof dat ik nog heb staan niet mag worden meegenomen. Weet iemand hoe dit precies zit?
Heb nog zo'n 60 uur staan, dus dat zou ik gewoon mee kunnen nemen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Bij ons was t eerst altijd max 80uur, anders een soort rekest schrijven waarom je t niet op kon maken, nu is t minimaal 120u dit jaar opgemaakt hebben.
Nee, ik mis de laatste 20 minuten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Was je fokking hell nog goed opgenomen?
Yes please!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef Maitje het volgende:
Hmmm zal is kijken of ik hem hier op dvd kan zetten met de hd dinges.
quote:9. (S) The Dutch have one of the largest, most geographically diverse deployments of military forces in the world, with more troops deployed as a percentage of their total forces than any other ally.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |