Was je dan van plan om bij het legioen te gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 02:00 schreef Vronsky het volgende:
Heel misschien dat ik nu zelfs nog naar het Legioen ga.. maar nu niet om te ontsnappen.
Alleen nog een manier vinden om met haar in contact te blijven, schrijven mag volgens mij nog onder een andere naam (Alleen het eerste jaar.)
We zien wel, het leven is in ieder geval mooi.
Dan lijkt het Legioen nog de minst gunstige keuze, gezien je dan geen keuzes meer kan maken en je niet meer kan switchen, en een oude gezegde 'werk gaat voor het meisje'!quote:Op woensdag 15 december 2010 02:13 schreef Vronsky het volgende:
Ik zal eerlijk zijn.. ik weet het niet, ben aan de ene kant bang dat ik me totaal niet thuis ga voelen in die studie-sfeer als ik weer ga studeren.
Aan de andere kant is het ook weer wel m'n toekomst.
Ik ben eigenlijk dus gewoon bang om een keuze te maken :/.
Als ik de luxe had om te kiezen ging ik voor de studie, in dienst moet je ook leren, dus het maakt niet uit waar je het doet.quote:Op woensdag 15 december 2010 02:18 schreef Vronsky het volgende:
Uhu.. je zit er wel aan vast voor 5 jaar, en misschien kom je wel in Djibouti terecht voor een redelijke tijd daarvan.
Het heeft nadelen en voordelen.
Vronsky, ik deel deze mening van Clan!quote:Op woensdag 15 december 2010 02:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Als ik de luxe had om te kiezen ging ik voor de studie, in dienst moet je ook leren, dus het maakt niet uit waar je het doet.
Veel plezier vanaf morgen!quote:Op woensdag 15 december 2010 08:11 schreef jankaas020 het volgende:
mogge! laatste dag studie voor het verlof!!
Blauwe hap FTW!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:34 schreef jankaas020 het volgende:
verdomme, vanmorgen een 3 kwartier bezig geweest en nu wachten tot de evaluatie om 1315, moet ik hier nog kersthap mee eten, en dat zal wel weer blauwe hap zijn..
maar jij bent zelf een blauwe jongen!quote:
onzin, ze krijgen een super deluxe grill ijzer en een dressing mixer van het merk princessquote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef EllaN het volgende:
Ambtenaren krijgen een zielig kerstpakket dit jaar hoorde ik op het nieuws.
Ga ik ook doen, maar het is natuurlijk niet onverstandig om ook gewoon fit te zijn in plaats van drie weken voor de keuring pas serieus te beginnen met trainen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Is het niet handiger dat je dat eerst eens gaat doen?
Je hebt in iedergeval meer dan een jaar de tijd.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar het is natuurlijk niet onverstandig om ook gewoon fit te zijn in plaats van drie weken voor de keuring pas serieus te beginnen met trainen.
Niet alles is dicht (anderhalve maand dan).quote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Vortix het volgende:
Ga er maar niet vanuit dat je over drie weken al op keuring mag komenEn de officiersplekken (zeker voor infanterie) zitten doorgaans snel vol
Nog steeds meer dan ik krijgquote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef EllaN het volgende:
Ambtenaren krijgen een zielig kerstpakket dit jaar hoorde ik op het nieuws.
Ik helemaal niks!quote:
Niet overdrijven ER. Zo bijzonder is een mini-meet nou ook weer niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik helemaal niks!
Maar het grootste kerst-cadeau heb ik al binnen, en dat valt niet te omschrijven in welke waarde dan ook.
Hou je mond manquote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet overdrijven ER. Zo bijzonder is een mini-meet nou ook weer niet.
Ach, niks mis mee om jezelf te verwennenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef Druid het volgende:
[..]
Ik ook helemaal niks, of ik moet het voor mezelf kopen
We krijgen vast wel iets lulligs op de nieuwjaarsborrel van het bataljonquote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef Druid het volgende:
[..]
Ik ook helemaal niks, of ik moet het voor mezelf kopen
Ja, HiBa!! Binnen 04:00 minuten. NU!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef Vortix het volgende:
[..]
We krijgen vast wel iets lulligs op de nieuwjaarsborrel van het bataljon
Haha i'm surequote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef Vortix het volgende:
We krijgen vast wel iets lulligs op de nieuwjaarsborrel van het bataljon
Ben jij eigenlijk bij de Alpha of Bravo ingedeeld? Als Bravo, welk peloton?
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 13:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
dus je hebt het aanbod om in het Franse Foreign Legion te dienen afgeslagen?![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, HiBa!! Binnen 04:00 minuten. NU!!!
Okay, dat wordt ruzie dus, die maand dat ik er nog zitquote:
Vrouwen mogen daar toch niet bij.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:28 schreef EllaN het volgende:
Om Clan's topic over Turkije even ontopic te houden antwoord ik hier even.
[..]
Nee?
Geen OpPlan10?quote:
Geen watte?quote:
Ik hoop dat het een constructief gesprek is.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Aftellen nu!!!! Nog 2 minuten en dan een gesprek met D66
Herpes..quote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik helemaal niks!
Maar het grootste kerst-cadeau heb ik al binnen, en dat valt niet te omschrijven in welke waarde dan ook.
quote:
Ik heb nooit de ambitie gehad hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 14:45 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vrouwen mogen daar toch niet bij.
Mijn uren zijn opquote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]![]()
Militairen mogen niet staken, dus besloot ik maar de komende weken thuis te blijven van mijn overige uren..
Ben jij zó vreemd dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ambitie gehad hoor. Het ging erover dat ik (doordat ik ook de Franse nationaliteit heb) een oproep heb gekregen ivm de dienstplicht. Ik kon ook kiezen om hem niet te dienen, omdat ik ook de Nederlandse nationaliteit heb en dat heb ik toen gekozen.
Hoogvlieger had toen opeens geconcludeerd dat ik het vreemdelingenlegioen had afgewezen.
En ach, het vreemdelingenlegioen zou voor mij echt wel een uitzondering maken![]()
.
Oproepbaar voor calamiteiten.quote:
Een goede kippenbouillon en 's avonds een koud biertje doet wonderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja goed is het niet echt. Fokking cold en heb een goede griep te pakken.
Ik heb nog zat staan, maar ben bang dat het restant zomerverlof dat ik nog heb staan niet mag worden meegenomen. Weet iemand hoe dit precies zit?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijn uren zijn op, op wat ADV en Univédagen na dan..
Vanaf januari maar weer uren gaan verdienen!
ADV ben je volgend jaar kwijt hea;)quote:Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijn uren zijn op, op wat ADV en Univédagen na dan..
Vanaf januari maar weer uren gaan verdienen!
Bij ons was t eerst altijd max 80uur, anders een soort rekest schrijven waarom je t niet op kon maken, nu is t minimaal 120u dit jaar opgemaakt hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik heb nog zat staan, maar ben bang dat het restant zomerverlof dat ik nog heb staan niet mag worden meegenomen. Weet iemand hoe dit precies zit?
Heb nog zo'n 60 uur staan, dus dat zou ik gewoon mee kunnen nemen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Bij ons was t eerst altijd max 80uur, anders een soort rekest schrijven waarom je t niet op kon maken, nu is t minimaal 120u dit jaar opgemaakt hebben.
Nee, ik mis de laatste 20 minuten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Was je fokking hell nog goed opgenomen?
Yes please!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef Maitje het volgende:
Hmmm zal is kijken of ik hem hier op dvd kan zetten met de hd dinges.
quote:9. (S) The Dutch have one of the largest, most geographically diverse deployments of military forces in the world, with more troops deployed as a percentage of their total forces than any other ally.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |