Bed met poten zou makkelijker zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 02:57 schreef Mankatans het volgende:
lijkt me niet echt het type bed voor om de lucht in te tillen met een zelf geklust frame
Zeer verstandig.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef Nevels het volgende:
Hmm precies, verschillende reacties.
Ik ben het er mee eens dat dit niet echt het ideale bed is om een hoogslaper van te maken en aan de muur bevestigen is inderdaad geen optie. Hmm, kijken naar een nieuwe hoogslaper heb ik gedaan maar een hoogslaper van 160 breed is erg lastig te vinden, en dan nog de prijs.
Van mij part verkoop ik alles, heb dit bed nu nog niet zo lang en koop ik een hoogslaper(dan 140cm) alleen volgens mij gaan ze tweedehands altijd heel goedkoop weg dus geen idee wat ik voor alles kan vragen.
Er staan nu maar liefst 41 Ikea Tromso 2-persoons hoogslapers te koop op MP. Die dingen worden veelvuldig aangeboden, en voor zo'n 70-80 euro moet je er zeker eentje kunnen scoren. Veel goedkoper dan zelf iets gaan construeren - en hoogstwaarschijnlijk ook veel veiliger.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef klipper het volgende:
Buiten het feit dat je je eigen bed verkoopt via MP, kun je natuurlijk ook een hoogslaper kopen via MP.
Zolang het maar het frame betreft en niet de matras kun je het makkelijk reinigen en vervolgens gebruiken.
in de schroefgaten gelijk wat montagekit spuiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:33 schreef loecje het volgende:
verder geen problemen gehad met het opnieuw in elkaar zetten?
ik hoop namelijk binnenkort te verhuizen en dan weet ik waar ik op moet letten
ik weet niet of dat handig is. Ik ben niet van plan daar jaren te blijven wonen dus het bed moet wel weer uit elkaar kunnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:22 schreef klipper het volgende:
[..]
in de schroefgaten gelijk wat montagekit spuiten.
Is geen probleem, zolang je het maar in de gaten een klein beetje spuit en niet erbuiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef loecje het volgende:
[..]
ik weet niet of dat handig is. Ik ben niet van plan daar jaren te blijven wonen dus het bed moet wel weer uit elkaar kunnen.
Dit is echt zo waanzinnig debiel aan die bedden van IKEA.quote:..de schroefjes van de diagonale schuifijzers lurp. Ik dacht, mwah, tzal wel goedkomen, maar de zijkanten gingen toen naar buiten staan, dus lattenbodem+rubbers schieten van de drager af. En dat gebeurde al als je een beetje neerplofte op het bed...
quote:Op zondag 19 december 2010 00:00 schreef klipper het volgende:
[..]
Is geen probleem, zolang je het maar in de gaten een klein beetje spuit en niet erbuiten.
wees blij dat die dingen erbij zitten. juist als je die schuifijzers gebruikt zoals het hoort is er niets aan de hand.quote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef Onverlaatje het volgende:
Nou, als ze er van die diagonale schuifijzers bij doen weet je wat je kan verwachten.
Volgens mij is het je ontgaan dat de praktijk ons verteld heeft dat schuifijzers de zijkanten niet stevig vast zetten. De kracht op het schroefje is veel te groot. Je gaat me niet vertellen dat dit een goede oplossing is.quote:wees blij dat die dingen erbij zitten. juist als je die schuifijzers gebruikt zoals het hoort is er niets aan de hand.
de ikea bedden zijn een stuk steviger dan andere bedden in dezelfde prijsklasse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |