Volgens mij is dat achterhaald hoor, er is ook veel vegetarische gelatine op basis van pectine meen ik. Voor moslims ook, halal enzo. Anders ga ik er wel voor naar de reformzaak of de turkse winkel. Ik vind het ook niet echt optimaal maar het is zo lastig zonder melk. Alles wat ik verzin aan gebak zit wel boter of melk in ofzo. Enige andere wat ik tot nu toe heb verzonnen is fruit met sorbetijs, maar dat vind ik ook niet heel erg bijzonderquote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef Erasmo het volgende:
Gelatine is meestal een varkensproduct. Maar voor een vegetarische eter klinkt de rest goed.
Maar voor de gasten die wel normaal eten is er toch wel een mooi stuk vlees op tafel?
http://wingitvegan.blogsp(...)ng-pancakes-and.html Even scrollen naar de Strawberry Santa Hats. Ik vind ze leukquote:Op zondag 19 december 2010 11:29 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind cake niet zo feestelijk eigenlijk. Ja voor een verjaardag, maar niet zo geschikt voor kerst zeg maar.
Vind ik meer iets voor een kinderfeestje ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Elvi het volgende:
http://wingitvegan.blogsp(...)ng-pancakes-and.html Even scrollen naar de Strawberry Santa Hats. Ik vind ze leuk
quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
Dat gevoel heb ik dus nog helemaal nietmisschien ga ik even oefenen in de kerstvakantie, kerstkransjes zouden wel leuk zijn natuurlijk! Denk je dat dat lukt, een soort zandkoekjesachtig deeg?
Lastige met een allergie is dat je tig mensen hebt die een koemelk allergie hebben, maar allemaal er verschillend op reageren. En zeker bij kleine kindjes wordt het advies dan gegeven om soja en geitenkaas weg te laten omdat de eiwit structuren heel erg lijken op die van de koemelk en daardoor door het lichaam ook als koemelkeiwit gezien worden en kan het lichaam antistoffen maken.quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef Puala het volgende:
Ik heb zelf als klein meisje een hele heftige koemelkeiwitallergie gehad. Geitenkaas was voor mij prima te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |