Maargoed, dan plaats ik binnenkort wel een bestelling bij GFS. Ik wacht wel een paar daagjes voor mensen die mee willen bestellenquote:
Haha, goeie actie!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.facebook.com/pages/NICO-STAI/30801304358
Gewoon ff brutaal aan Nico zelf vragen wat hij er van vindt
Je kan in ieder geval 50% korting krijgen op verzendkostenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil die hele site leeg kopen, maar ja...
Haha, denk dat dat wel wat mee zal vallen, toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ben benieuwd
Straks krijg ik echt zo'n reactie van: Dude you totally fucked up the song! Now I'm never coming to Holland! Fuck you and your guitar!
Als dat gebeurd zeg ik nu alvast sorry tegen Brian
Ja, ik zeg het je als het kut (!!!!!!!!!) klinkt, maar ben ook eerlijk als er verbetering in zit!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het je als het kut (!!!!!!!!!) klinkt, maar ben ook eerlijk als er verbetering in zit!
En dat is het hele punt wat hier gebeurt, je krijgt gewoon eerlijk commentaar.quote:
Liever eerlijk commentaar, dan dat net niet commentaar van vrienden..quote:Op donderdag 16 december 2010 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
En dat is het hele punt wat hier gebeurt, je krijgt gewoon eerlijk commentaar.
Als jij iets maakt wat intens kut is. Dan krijg je dat te horen, is het goed, dan krijg je dat te horen. Dat heeft niks met persoonlijk gezeik te maken
Via internet krijg je gewoon direct commentaar ipv mensen in je omgeving die toch wel alles leuk vinden
Ik slaap erg weinig de laatste tijd moet ik eerlijk zeggenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:14 schreef Muchachooo het volgende:
Goedemorgen, slapen jullie nooit ofzo?
ik moet nog een weekquote:Op donderdag 16 december 2010 08:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik slaap erg weinig de laatste tijd moet ik eerlijk zeggen
Ben op t moment ook erg verkouden maar om nou de laatste schooldag (+kerstontbijt) thuis te blijven is ook weer zo... lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |