Oh, ik lees het verkeerd om zie ik welquote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij wil toch juist zonder Tremolo, dus gewoon hardtail ?
Ik ben bang dat dat niet direct gaat lukken. Doordat je nu met tremolo ruimtes zit die je eerst op zou moeten vullen met hout enzo... word een hele klus.quote:
Ja oké maar ik wil gewoon mijn gehele brug vervangen omdat het nu zo'n chinees prul is en je 10 kilo kracht moet geven om die tremelo uberhaupt te laten werken. En ik gebruik die tremelo toch amper. Maar ik zie dat ik bij GFS voor een tientje meer een tremelo bridge kan krijgen. Maar ik wacht eerst even af of een van jullie misschien mee wilt bestellen (bespaart mij immers een hoop verzendkostenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet direct gaat lukken. Doordat je nu met tremolo ruimtes zit die je eerst op zou moeten vullen met hout enzo... word een hele klus.
Ik zou gewoon een blokje hout achter het tremolo blok klemmen
Misschien een stomme opmerking hoor maar heb je niet alle 3 je veren erin zitten ?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja oké maar ik wil gewoon mijn gehele brug vervangen omdat het nu zo'n chinees prul is en je 10 kilo kracht moet geven om die tremelo uberhaupt te laten werken. En ik gebruik die tremelo toch amper. Maar ik zie dat ik bij GFS voor een tientje meer een tremelo bridge kan krijgen. Maar ik wacht eerst even af of een van jullie misschien mee wilt bestellen (bespaart mij immers een hoop verzendkosten)
zitten gewoon 3 veren in jaquote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerking hoor maar heb je niet alle 3 je veren erin zitten ?
3 veren zet je er in de regel in om em "vast" te zetten. Haal er een veer uit en je ziet dat hij al veeeel soepeler gaat dan die 10 kilo die je moet drukkenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
zitten gewoon 3 veren in ja
Maargoed dit is ook een chinese strat kopie, maar er zit wel potentie in om 'm op te knappen en ik vind het 't ook waard om dat te doen (en mijn gitaarklus skills gaan ervan omhoog)
Ik speel op school wel eens op een squier en daar gaat het met een tremelo vele malen soepeler.
Hmmm ik ga het eens proberen. Moeten de snaren daarvoor wat losser gemaakt worden of..?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 veren zet je er in de regel in om em "vast" te zetten. Haal er een veer uit en je ziet dat hij al veeeel soepeler gaat dan die 10 kilo die je moet drukken
Je kan het ook zo proberen, maar let er wel op dat hij op spanning staat, laat hem niet voor je bek springen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmmm ik ga het eens proberen. Moeten de snaren daarvoor wat losser gemaakt worden of..?
Oftewel, zet de camera klaar en film het terwijl je het doetquote:Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan het ook zo proberen, maar let er wel op dat hij op spanning staat, laat hem niet voor je bek springen.
En daarna weer stemmen, omdat de complete snaarspanning anders is.
ké snaren even los maken dusquote:Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oftewel, zet de camera klaar en film het terwijl je het doet
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
"Wat had ik nou gezegd over dat gitaar spelen en dat zingen?! Ik ging naar bed!"
Waarom stopte je me dan niet eerder?
"Omdat ik het stiekem wel heel mooi vond"
♥ Mama ♥
Preview komt er aan, morgen beter opnemen maar moest dit even delen
Wanneer komt je cd uit? Ik hoor alleen maar goede dingen! Echt vet weer manquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:00 schreef blckbb het volgende:
Oke er is een veer uit maar ik moet nog steeds flink kracht zetten op die tremelo (ik merk niet erg veel verschil)
Wat nu?S
Thanksquote:Op woensdag 15 december 2010 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wanneer komt je cd uit? Ik hoor alleen maar goede dingen! Echt vet weer man
Nah, dan wil ik toch liever wat kwaliteits onderdelen (ik verwacht iig niet dat die onderdelen echt een verbetering zijn tov mijn huidige onderdelen)quote:Op donderdag 16 december 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
Heb binnenkort wel een Phoenix strat voor je. Leuk voor onderdelen, 50 euro.
Maargoed, dan plaats ik binnenkort wel een bestelling bij GFS. Ik wacht wel een paar daagjes voor mensen die mee willen bestellenquote:
Haha, goeie actie!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.facebook.com/pages/NICO-STAI/30801304358
Gewoon ff brutaal aan Nico zelf vragen wat hij er van vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |