quote:Op woensdag 15 december 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roellllllllllll lekker blijven liggen, het sneeuwt weer hard
Mocht het ooit nog stoppen dan geef ik wel een gilquote:Op woensdag 15 december 2010 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zag 't net ja... Ben nog ff teruggekropen
Ga je weg?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenVandaag de echte laatste hele werkdag alleen morgenochtend nog en morgenmiddag kerstlunch+borrel en daarna vakantie
![]()
Al moet ik nog zien of dat doorgaat, als ik de weerberichten mag geloven gaan we richting een winter als 1979 http://www.meteoactueel.n(...)m_wrapper&Itemid=254
Nee ik blijf thuis wij hebben familie verplichtingen op beide kerstdagen en vrijdag wordt mijn opa uitgestrooid waarna we in de middag naar een andere crematie moetenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je weg?
Heerlijk hoor , vakantie
Oh bah, sterkte, ook met de familie verplichtingenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis wij hebben familie verplichtingen op beide kerstdagen en vrijdag wordt mijn opa uitgestrooid waarna we in de middag naar een andere crematie moeten
Mn Pinooooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |