goeienavond!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Goeie dag vandaag, Foo FIghters op PP en BTw mogelijk afgeketst
succes!quote:
Haha, dramatisch inderdaad. Te goed voor de Nederlandse competitie en niet goed genoeg om Europees mee te doen. Zo jammerquote:
Ik ga er werkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik ben geen über Foo Fighters fan of zo maar ik vind het nog steeds zo ongelofelijk tof dat ik ze op PP heb gezien. Ik weet wel zeker dat ik heeeeeeeeeeel graag naar editie 2011 wil met de line-up tot nu toe. Ik bedoel, voor Coldplay alleen al. Grof geld.
straks weer de plugplaat!quote:
Dan MOET ik naar PPquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Goeie dag vandaag, Foo FIghters op PP en BTw mogelijk afgeketst
Tof!quote:
Waarschijnlijk voorzie ik lekkernijen, maar zeker weet ik het nog niet. Wel goed geregeled opzich, één dag werk = andere twee dagen gratis, aparte camping en Consumtiebonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof!Verziet u ons van lekkernijen of ga je petjes en shirtjes verkopen of ga je boze, lastige mensen wegslepen?
er gaan weer prachtige smsjes komen!quote:
t arme kind krijgt overal de schuld vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Coco! Wat heeft ze nou weer uitgespookt
Sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t arme kind krijgt overal de schuld van
nou, jij moves zijn ongeveer net zo rampzalig als die groet BeursKrachquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sorry![]()
dan doe ik maar een dansje, zo goed?![]()
Tja, White men can't dancequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, jij moves zijn ongeveer net zo rampzalig als die groet BeursKRacht
ik sta anders wijd open voor jouw moves....quote:
me 2. heeft absoluut wat! maar wordt geen hit natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Apart nummer dit, denk dat ik het wel trek
Uiteraard niet, maar dat maakt ook niet uit.. dit lijkt me niet iets wat je 3x in een uur voorbij wilt horen komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
me 2. heeft absoluut wat! maar wordt geen hit natuurlijk
kloptquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar dat maakt ook niet uit.. dit lijkt me niet iets wat je 3x in een uur voorbij wilt horen komen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
sirolf werd genoemd! alle 3fm-ers werken belangeloos mee. van DJ's tot producers tot schoonmakers
wees niet bangquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
heeft Hole1988 zn scriptje alweer klaar staan?
woehoe, ik krijg een tshirt! als ie lelijk mag jij em hebbnequote:
gekke jongen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben wegluister plugplaat via de fm!
en dan kun je niet fokkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben wegluister plugplaat via de fm!
om 6u gaat mijn wekker....dan moet ik douchen, mijn halve kamer verbouwen en om kwart over 7 de bus in....quote:
te traagquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Staat 't glazenhuis eigenlijk al?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef hole1988 het volgende:
pics nieuwe studio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trusten!quote:
natuurlijk al een weekquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat 't glazenhuis eigenlijk al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |