ik doe niksquote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef Waalwijker het volgende:
En, gaan jullie weer de poll fucken?
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe nikskan ik er wat aan doen dat ik zo'n meesterwerkje aanvraag? eignelijk moeten we deze plaat massaal gaan kopen om er een hit van te maken!
hoe krijg je het voor elkaarquote:
een goede plaat uitzoekenquote:
tzou me niets verbazen als Sharid morgen belt en zegt: je hebt valsgespeeld. dat zal ik dan ook niet ontkennenquote:
Volgende week Vrijdag bedoel je ?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er hierdoor volgende week geen DWDD en MADIWODO ?
deze programma's houden idd een winterstopquote:Op woensdag 15 december 2010 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er hierdoor volgende week geen DWDD en MADIWODO ?
op het moment dat bert erbij komt rond half 4 maakt het wat aangenamer.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer tieft die Ramon es op als 'dj'? Wat een abominabel slecht programma maakt ie. Élke week precies hetzelfde.
Hm, dan slaap ik alquote:Op woensdag 15 december 2010 01:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op het moment dat bert erbij komt rond half 4 maakt het wat aangenamer.
Die zag ik een tijd terug ook al ergens voorbij komen.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
mijn WTF moment
http://www.dumpert.nl/med(...)eindelijk_op_tv.html
Vind het prachtig!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer tieft die Ramon es op als 'dj'? Wat een abominabel slecht programma maakt ie. Élke week precies hetzelfde.
Elke week precies hetzelfde, jouw gezeik.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat lijkt een beetje erg op een boel IIyama Prolite E2407HDS schermpies. Geld is geen issuequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef hole1988 het volgende:
pics nieuwe studio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh-ohquote:
Aaw is onze grote vogel alweer gesneuveld voor de ochtend?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh-oh![]()
. Volgens mij is Pino al verdwenen van het stijdtoneel zonder iets te zeggen. Dat is niet des Pino
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaw is onze grote vogel alweer gesneuveld voor de ochtend?
Dan is het just you and me babe![]()
En wss luisteren we niet naar dezelfde zender![]()
Hebbie ook verse sneeuw?
Hier sneeuwt het vet hard
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]. maaruh, ik luister inderdaad weer naar WaterstadFM
.
Goed bezig!!! Ik ga ook zo voor mijn tweede bakkie. Maaruh, Pino is waarschijnlijk al aan het werk.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gezellig....
Ik ga voor mn tweede bakkie thee!
Roellllllllllll lekker blijven liggen, het sneeuwt weer hardquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roellllllllllll lekker blijven liggen, het sneeuwt weer hard
Mocht het ooit nog stoppen dan geef ik wel een gilquote:Op woensdag 15 december 2010 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zag 't net ja... Ben nog ff teruggekropen
Ga je weg?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenVandaag de echte laatste hele werkdag alleen morgenochtend nog en morgenmiddag kerstlunch+borrel en daarna vakantie
![]()
Al moet ik nog zien of dat doorgaat, als ik de weerberichten mag geloven gaan we richting een winter als 1979 http://www.meteoactueel.n(...)m_wrapper&Itemid=254
Nee ik blijf thuis wij hebben familie verplichtingen op beide kerstdagen en vrijdag wordt mijn opa uitgestrooid waarna we in de middag naar een andere crematie moetenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je weg?
Heerlijk hoor , vakantie
Oh bah, sterkte, ook met de familie verplichtingenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis wij hebben familie verplichtingen op beide kerstdagen en vrijdag wordt mijn opa uitgestrooid waarna we in de middag naar een andere crematie moeten
Mn Pinooooooquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Een exclusieve showcase van Mads Langer, smsen Roel!!!
Roel smst alleen maar als hij de muts van Alain C kan winnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Een exclusieve showcase van Mads Langer, smsen Roel!!!
Ik zal het doen muisjequote:Op woensdag 15 december 2010 10:32 schreef themauster het volgende:
Pino![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je de groeten doen aan Tommie en Ieniemienie
Guten Tagquote:
<insert Roel is baas foto>quote:Op woensdag 15 december 2010 12:03 schreef Waalwijker het volgende:
Die Roel toch. Overal verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |