ik deed niks, jij pakte de HaPo!quote:
Welke?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
ja, allemaal heel zielig, die AIDSwezen....maar dit nummer is niet te harden. blegh
Ken ik niet..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9001
En ik?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb een speciale kerstaanbieding voor je miieijj, 2 MM badeendjes voor ¤20! Opbrengst gaat naar een goed doel natuurlijk
jou krijgt Miiejj er gratis bij..... Ben je met de kerst ook onder de pannenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jou krijgt Miiejj er gratis bij..... Ben je met de kerst ook onder de pannen
Om 21.45 vrijdagzaterdagavond..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
hoe laat sluit `t glazen huis eigenlijk? om 18.00uur vrijdagmiddag?
24u later geloof ik.....quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdagquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdag is het eerste gourmetdag.quote:
jij gaat uit solidariteit met de dj's kattenvoer vreten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zaterdag is het eerste gourmetdag.
Dan al?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zaterdag is het eerste gourmetdag.
En jij bent een spammert.quote:
Ik leef zo snel, ik loop gewoon een week voor.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik leef zo snel, ik loop gewoon een week voor.
Hoi, ik ben Larsquote:
en je ligt graag dwars?quote:
een baas is het!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dave Grohl, hoe hij daar los gaat
zie @ 1.11
En ik doe altijd luchtdrummen achter mn PCquote:
Meer dan dat. Een Held.quote:
dat ken je niet? heb je dan wel eens van Sexbierum gehoord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik met mn stamboom bezig kom ik iemand tegen uit:
Tietjerksteradeel
oftewel
Tiet-jerk-ster adeel![]()
Geloven jullie me als ik jullie vertel dat ik ooit 1 keer in m'n leven in Friesland ben geweest en dat ik toen de Backstreet Boys in Tietjerksteradeel heb gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik met mn stamboom bezig kom ik iemand tegen uit:
Tietjerksteradeel
oftewel
Tiet-jerk-ster adeel![]()
wat deden die daar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Geloven jullie me als ik jullie vertel dat ik ooit 1 keer in m'n leven in Friesland ben geweest en dat ik toen de Backstreet Boys in Tietjerksteradeel heb gezien?![]()
Misschien moet ik niet dit soort dingen opbiechten. Maar ik moest er meteen aan denken toen ik de naam zag.
Sexbierum is bekend, ook buiten frieslandquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ken je niet? heb je dan wel eens van Sexbierum gehoord?
en ehm...wil je ook even met mijn stamboom bezig?![]()
ik bedoelde eigenlijk een ehm...andere ehm....stamboomquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sexbierum is bekend, ook buiten friesland
En ik vind het best hoormoet je even pm'en
ja, dat zeg ik, is goed pm maar..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een ehm...andere ehm....stamboom
Nou, ze stonden op een parkeerplaats en....quote:
ah, ik snapquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ze stonden op een parkeerplaats en....
Nee gek, ze traden op in een of andere discotheek vol zweterige tieners. Was nog een paar maanden voor hun hoogtijdagen. Heb ze daarna nog in de metropolen Deurne en Asten gezien. 't Zou pas echt hilarisch zijn geweest als ze Maaskantje nog hadden aangedaan.
goeienavond!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Goeie dag vandaag, Foo FIghters op PP en BTw mogelijk afgeketst
succes!quote:
Haha, dramatisch inderdaad. Te goed voor de Nederlandse competitie en niet goed genoeg om Europees mee te doen. Zo jammerquote:
Ik ga er werkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik ben geen über Foo Fighters fan of zo maar ik vind het nog steeds zo ongelofelijk tof dat ik ze op PP heb gezien. Ik weet wel zeker dat ik heeeeeeeeeeel graag naar editie 2011 wil met de line-up tot nu toe. Ik bedoel, voor Coldplay alleen al. Grof geld.
straks weer de plugplaat!quote:
Dan MOET ik naar PPquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Goeie dag vandaag, Foo FIghters op PP en BTw mogelijk afgeketst
Tof!quote:
Waarschijnlijk voorzie ik lekkernijen, maar zeker weet ik het nog niet. Wel goed geregeled opzich, één dag werk = andere twee dagen gratis, aparte camping en Consumtiebonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof!Verziet u ons van lekkernijen of ga je petjes en shirtjes verkopen of ga je boze, lastige mensen wegslepen?
er gaan weer prachtige smsjes komen!quote:
t arme kind krijgt overal de schuld vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Coco! Wat heeft ze nou weer uitgespookt
Sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t arme kind krijgt overal de schuld van
nou, jij moves zijn ongeveer net zo rampzalig als die groet BeursKrachquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sorry![]()
dan doe ik maar een dansje, zo goed?![]()
Tja, White men can't dancequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, jij moves zijn ongeveer net zo rampzalig als die groet BeursKRacht
ik sta anders wijd open voor jouw moves....quote:
me 2. heeft absoluut wat! maar wordt geen hit natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Apart nummer dit, denk dat ik het wel trek
Uiteraard niet, maar dat maakt ook niet uit.. dit lijkt me niet iets wat je 3x in een uur voorbij wilt horen komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
me 2. heeft absoluut wat! maar wordt geen hit natuurlijk
kloptquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar dat maakt ook niet uit.. dit lijkt me niet iets wat je 3x in een uur voorbij wilt horen komen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
sirolf werd genoemd! alle 3fm-ers werken belangeloos mee. van DJ's tot producers tot schoonmakers
wees niet bangquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
heeft Hole1988 zn scriptje alweer klaar staan?
woehoe, ik krijg een tshirt! als ie lelijk mag jij em hebbnequote:
gekke jongen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben wegluister plugplaat via de fm!
en dan kun je niet fokkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben wegluister plugplaat via de fm!
om 6u gaat mijn wekker....dan moet ik douchen, mijn halve kamer verbouwen en om kwart over 7 de bus in....quote:
te traagquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Staat 't glazenhuis eigenlijk al?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef hole1988 het volgende:
pics nieuwe studio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trusten!quote:
natuurlijk al een weekquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat 't glazenhuis eigenlijk al?
ik doe niksquote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef Waalwijker het volgende:
En, gaan jullie weer de poll fucken?
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe nikskan ik er wat aan doen dat ik zo'n meesterwerkje aanvraag? eignelijk moeten we deze plaat massaal gaan kopen om er een hit van te maken!
hoe krijg je het voor elkaarquote:
een goede plaat uitzoekenquote:
tzou me niets verbazen als Sharid morgen belt en zegt: je hebt valsgespeeld. dat zal ik dan ook niet ontkennenquote:
Volgende week Vrijdag bedoel je ?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er hierdoor volgende week geen DWDD en MADIWODO ?
deze programma's houden idd een winterstopquote:Op woensdag 15 december 2010 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er hierdoor volgende week geen DWDD en MADIWODO ?
op het moment dat bert erbij komt rond half 4 maakt het wat aangenamer.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer tieft die Ramon es op als 'dj'? Wat een abominabel slecht programma maakt ie. Élke week precies hetzelfde.
Hm, dan slaap ik alquote:Op woensdag 15 december 2010 01:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op het moment dat bert erbij komt rond half 4 maakt het wat aangenamer.
Die zag ik een tijd terug ook al ergens voorbij komen.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
mijn WTF moment
http://www.dumpert.nl/med(...)eindelijk_op_tv.html
Vind het prachtig!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer tieft die Ramon es op als 'dj'? Wat een abominabel slecht programma maakt ie. Élke week precies hetzelfde.
Elke week precies hetzelfde, jouw gezeik.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat lijkt een beetje erg op een boel IIyama Prolite E2407HDS schermpies. Geld is geen issuequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef hole1988 het volgende:
pics nieuwe studio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh-ohquote:
Aaw is onze grote vogel alweer gesneuveld voor de ochtend?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh-oh![]()
. Volgens mij is Pino al verdwenen van het stijdtoneel zonder iets te zeggen. Dat is niet des Pino
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaw is onze grote vogel alweer gesneuveld voor de ochtend?
Dan is het just you and me babe![]()
En wss luisteren we niet naar dezelfde zender![]()
Hebbie ook verse sneeuw?
Hier sneeuwt het vet hard
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]. maaruh, ik luister inderdaad weer naar WaterstadFM
.
Goed bezig!!! Ik ga ook zo voor mijn tweede bakkie. Maaruh, Pino is waarschijnlijk al aan het werk.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gezellig....
Ik ga voor mn tweede bakkie thee!
Roellllllllllll lekker blijven liggen, het sneeuwt weer hardquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roellllllllllll lekker blijven liggen, het sneeuwt weer hard
Mocht het ooit nog stoppen dan geef ik wel een gilquote:Op woensdag 15 december 2010 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zag 't net ja... Ben nog ff teruggekropen
Ga je weg?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenVandaag de echte laatste hele werkdag alleen morgenochtend nog en morgenmiddag kerstlunch+borrel en daarna vakantie
![]()
Al moet ik nog zien of dat doorgaat, als ik de weerberichten mag geloven gaan we richting een winter als 1979 http://www.meteoactueel.n(...)m_wrapper&Itemid=254
Nee ik blijf thuis wij hebben familie verplichtingen op beide kerstdagen en vrijdag wordt mijn opa uitgestrooid waarna we in de middag naar een andere crematie moetenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je weg?
Heerlijk hoor , vakantie
Oh bah, sterkte, ook met de familie verplichtingenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis wij hebben familie verplichtingen op beide kerstdagen en vrijdag wordt mijn opa uitgestrooid waarna we in de middag naar een andere crematie moeten
Mn Pinooooooquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Een exclusieve showcase van Mads Langer, smsen Roel!!!
Roel smst alleen maar als hij de muts van Alain C kan winnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Een exclusieve showcase van Mads Langer, smsen Roel!!!
Ik zal het doen muisjequote:Op woensdag 15 december 2010 10:32 schreef themauster het volgende:
Pino![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je de groeten doen aan Tommie en Ieniemienie
Guten Tagquote:
<insert Roel is baas foto>quote:Op woensdag 15 december 2010 12:03 schreef Waalwijker het volgende:
Die Roel toch. Overal verstand van.
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Waalwijker het volgende:
Mocht Coen nog steeds ziek zijn zaterdag gaat ipv hem Bart Arens het huis in...
Samen met Ilse of nietquote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Waalwijker het volgende:
Goede keuze.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Waalwijker het volgende:
Vind de coldplay versie lekkerderquote:
Heel 'toevallig' stond ik toen te douchen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe was de Voicemail eigenlijk vanmorgen Roel?
De hoek in.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind de coldplay versie lekkerder
Grapje...? Toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Waalwijker het volgende:
laat zien.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Zojuist maar even een foto van die producer Tamara opgezocht. Ik had er een wat ander beeld bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
10Gold.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke zender zit jij naar te luisteren? LampenkapachteruitkijkspiegelFM?
+100000quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Overigens ben ik van mening dat de Beatles best vaker op 3FM te horen mag zijn.
Hier doetie het ook niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef themauster het volgende:
Heeft iemand anders ook dat de automatische update het niet doet?
Ik zou de vraag even in het topic in FB droppen, Danny of GM weet er vast meer vanquote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef themauster het volgende:
Heeft iemand anders ook dat de automatische update het niet doet?
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Briggy het volgende:
Speciaal voor Hansel gemaakt![]()
en ook een beetje voor Roel![]()
De enige echte Roel is BAAS smiley![]()
[ afbeelding ]
Briggyquote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
OH MIJN GOD!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet hij netjes, naast al dat tennissenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Die is ook single van de week bij 3v12!
Dat als Bart Arens het Popduel doet, het veel vaker gebeurtquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat als Bart Arens het Popduel doet, het veel vaker gebeurt
Iets ervoor applaudiseerden ze nog even voor Paul, omdat het Popduel zo goed ging
Coen en Sander
Ja denk het ook man.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Urquhart het volgende:
Coen had gisteren gewoon dus geen zin in dat voeten wassen
Nou nou.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het supervet dat in de 3FM-app de foto van Rudy staat bij 3v12 Radio![]()
Top, en komen de 'Zijkant DJ' en 'DJ recht van voren' ook nog?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef hole1988 het volgende:
@pino en @MDrop de stream url's
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1 (TV stream)
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2 (Brievenbus)
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream3 (Buiten/Callcenter)
Plaatje is iets te groot om als avatar te gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |