Kan jij dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks moeten we de datum nog verzetten
Post de foto's eens!quote:
Als je mee had gedaan had je geile stoeipakjes kunnen sturenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Geen geile stoeipakjes
Dus ik heb goed gedaan aan de dame in de Wiki van SeSa
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh cool . is die muis met catnip???
Mag ik van de afzender please een pm van waar ie gekocht is????
Karel is verslaafd aan catnip dingen
Ja nee serieus, Karel is echt helemaal wild van dingen waar catnip in zit, en ik heb een hele Ikea rattenfamilie van Greys gehad, maar Karel die doet daar niks mee, want die speelt niet met gewone knuffels, dus zo een wil ik voor hem kopenquote:
Stinkt hij? Is het een stinkmuis?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij zit er supercatnip in ofzo.
Arme Karelquote:
Wel een beetje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Stinkt hij? Is het een stinkmuis?
Die vindt ie niks, gek genoegquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef indaha het volgende:
Je hebt ook catnip spray dan kun je op je eigen hondeknuffels sprayen
Je kan toch wel koffie lezen en fokken tegelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ff onderweg naar huis en doe een bakkie koffie; heel topic vol
Nee, da's slecht voor mijn huwelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Je kan toch wel koffie lezen en fokken tegelijk![]()
Oh mijn thee staat nog op t aanrecht
gewoon naar z'n werk sturenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
hey Ll, doe me eerst je adres ff , krijg je een kerstkaart van me
quote:
Maar tis goed voor je Fok! quality timequote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, da's slecht voor mijn huwelijk
Ik heb een bakje catnip. Katten helemaal over de zeik als ik een lepeltje op de vloer gooi
Dan zit er ook wat Valeriaan in denk ik. Daar worden ze hier helemaal gek van, eigenlijk doet dat hier meer dan catnip.quote:
in de goeie verhouding...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Valeriaan, daar worden ze toch rustig van?
Kennis van me drogeerde haar teckel daar altijd mee als ze ging stappen
Serieus, die hond ging daar helemaal out van elke keerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de goeie verhouding...
net als bij GHB
Sommige mensen moeten geen huisdieren hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Valeriaan, daar worden ze toch rustig van?
Kennis van me drogeerde haar teckel daar altijd mee als ze ging stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |