quote:Geef je NU op voor het programma dat jouw leven zal veranderen!
Ben jij toe aan een avontuur? Kun jij het aan om een aantal weken van huis te zijn en wil jij kans maken op een gigantische geldprijs? Twijfel dan niet langer!
De makers van Big Brother zoeken mensen tussen de 18 - 50 jaar. Dus wil je meedoen... en heb je het lef om je op te geven...
Reageer dan nu: vul je gegevens in en sluit een foto bij.
Doe mee!
Ik volgde het niet zo nauwgezet maar het had vrij veel succes, ook op FOK!, was rond 1999 dacht ik, tijd geleden iigquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik was ook vrij jong nog toen moet ik zeggen. Maar dat was dus echt een groot succes?
Kijk, dat klinkt veelbelovend.quote:
En da's een fors aantal. Omgerekend zou het betekenen dat in Nederland elke dag 134.000 kijkers de streams volgen. Dat begint serieus lucratief te worden.quote:
Echt? Dapper jong mens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
Kijk... Das wel leuk![]()
Gelukkig heb ik mezelf al opgegeven
Dit is juist leuk om zelf mee te doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik twijfelde eerst ook om mij aan te melden voor deze "BB" maar ws. vind ik het toch leuker om gewoon net als the good old days lekker mee te streamen hier op FOK!
Stond ook al in de OP hoor, maar wat extra aandacht kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef beequeen het volgende:
Deze link is misschien handig voor mensen die zich op willen geven.
http://www.jaikwilmeedoen.nl/
[..]
Jimbo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Stond ook al in de OP hoor, maar wat extra aandacht kan geen kwaad.![]()
Waar is die gast die toen naar Dakar zou gaan maar toch weer niet... die mooiboy!
Die moet meedoen!![]()
Djeez... heb hem zelfs nog ontmoet op parkpop.. Liesje hoe heet die?!
Ik vind het zeer moedig van je dat je wilt meedoenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is juist leuk om zelf mee te doen
Een combinatie van Wie is de mol (met alleen maar mollen) en Big Brother... beter kan haast niet.
Shit, zie het nu pas.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:51 schreef Gert het volgende:
Stond ook al in de OP hoor, maar wat extra aandacht kan geen kwaad.![]()
Als je een goed geheim hebt, een bank overvallen of zoiets, dan passen ze daar vast wel een mouw aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:01 schreef Razor21 het volgende:
Zou ook wel mee willen doen. Maar stel dat je gekozen wordt mijn baas ziet me al aankomen mag ik even 3 maanden vrij (ontbetaald verlof). Als ik daar zou zitten moet het geld natuurlijk ook blijven binnenkomen thuis.
Nu nog een geheim!quote:
quote:ErictMannetje
Nieuwe realityshow SBS en Endemol is variant van Franse tv-programma Secret Story! - Nieuw programma SBS6 is Secret Story
Je krijgt altijd naar gelang je situatie een toelage om je lopende kosten te kunnen betalen. Dat is bij alle RLSsen altijd al zo geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:01 schreef Razor21 het volgende:
Zou ook wel mee willen doen. Maar stel dat je gekozen wordt mijn baas ziet me al aankomen mag ik even 3 maanden vrij (ontbetaald verlof). Als ik daar zou zitten moet het geld natuurlijk ook blijven binnenkomen thuis.
Nou vooruit, "Beste nieuws site" wordt even waargemaakt.quote:
Het is wel SBS hè. Die moeten op een koopje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef marky het volgende:
[..]
Je krijgt altijd naar gelang je situatie een toelage om je lopende kosten te kunnen betalen. Dat is bij alle RLSsen altijd al zo geweest.
Als John gewoon even snel die zooi opkoopt dan kan er weer met flappen gestrooid wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Gert het volgende:
Het is wel SBS hè. Die moeten op een koopje.
John krijgt toch weer bakken geld binnen want het VOH "concept" is aan de yanks verkocht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als John gewoon even snel die zooi opkoopt dan kan er weer met flappen gestrooid worden
En het wordt tijd dat zijn zoon ook eens een zender voor zichzelf krijgt. Veronica lijkt me daar heel geschikt voor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
John krijgt toch weer bakken geld binnen want het VOH "concept" is aan de yanks verkocht.
Daar is dus al sprake van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Als John gewoon even snel die zooi opkoopt dan kan er weer met flappen gestrooid worden
quote:Van: Mededeling Endemol Nederland Communicatie
Verzonden: dinsdag 14 december 2010 13:39
Aan: Allen Endemol Nederland; Mailgroep Allen Endemol SSC
Onderwerp: Dringend verzoek m.b.t. programma SBS
Collega’s,
Zaterdag stond op de voorpagina het nieuws dat wij samen met SBS een nieuwe grote reality productie in voorbereiding hebben à la Big Brother.
Sinds die tijd wordt er volop gespeculeerd over welk format het precies is, zie bijvoorbeeld een bericht op de weblog zappen.blog.nl hierover.
Wij willen iedereen dringend verzoeken alle communicatie te laten verlopen via onze communicatieafdeling zodat zij in overleg met SBS kunnen bepalen hoe te reageren.
Wij rekenen op jullie begrip en medewerking zodat dit project een groot succes gaat worden.
Vriendelijke groet,
Rob van der Vleugel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |