Natuurlijk worden de streams niet gratis, het is nu al onbetaalbaar om z'n programma te maken. Voor 6 weken (?) streams mag je best een paar tientjes over hebbenquote:
Duik er eens in als mod van RLS zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dinsdag is dus de bekendmaking, hoe werkt dat normaal? Persbericht de deur uit, of een 'echte' presentatie met journalisten en al?
Een perspresentatie ergens in een restaurant. Ik mag toch aannemen dat de Website van het Jaar 2010 in de categorie 'Nieuws en Informatie' daar wel vertegenwoordigd is?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dinsdag is dus de bekendmaking, hoe werkt dat normaal? Persbericht de deur uit, of een 'echte' presentatie met journalisten en al?
Ja en nee, ik heb gewoon een baan en ga er geen vrij voor nemen. En ik heb geen enkele info (en kan 't ook niet vinden) over hoe en wat, en wie uberhaupt welkom zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Duik er eens in als mod van RLS zou ik zeggen.
Of roep ik dan wat vreemds?
quote:het zou groter moeten worden dan De Gouden Kooi destijds.
Begrijp je volkomen. Jammer dat ze zo'n groot forum als FOK! niet uitnodigen bij de presentatie. We wachten dinsdag af en hopen dat er info naar buiten komt waar jullie als mods en wij als users wat mee kunnen. Mijn hoop is wel dat er streams komen. Dat geknipte en geplakte op tv zit ik niet op te wachten en al heel niet met the voice over die er een heel ander vehaal van maakt als dat wij als streamers vaak anders zagen met Big Brother en zeker met DGK.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik heb gewoon een baan en ga er geen vrij voor nemen. En ik heb geen enkele info (en kan 't ook niet vinden) over hoe en wat, en wie uberhaupt welkom zijn.
Ik geloof ook dat bedoeld werd duurder dan ieder SBS-programma van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Donkey09 het volgende:
Puur onzin dat de productie duurder is dan de gouden kooi etc 3 maanden maar:P
Ik gok op Portugal.quote:en weet iemand de locatie waar de kandidaten verblijven ?
Daar is ze dan maar ze gaat zich er niet mee bemoeien qua uitzendingen. Althans voorlopig niet want als het mis gaat dan wordt ze natuurlijk wel weer binnen gehaald om te kijken of ze er nog wat van maken kan.quote:Hummie van der Tonnekreek
Hummie van der Tonnekreek heeft de casting gedaan van volgens eigen zeggen 6.000 serieuze kandidatenoproepen. Zij heeft een neus voor casten. Ze zegt ook niet wat haar geheim is, maar ze doet dat heel goed. Ze pikt de karakters er zo uit Van der Tonnekreek tekende ook voor alle Big Brothers. Toch blijft ze niet betrokken bij Secret Story. Martens: Dit moet wel een ander programma gaan worden.
Bron
quote:Wie niet genoeg heeft aan de 7 uur televisie per week, kan tegen betaling 24/7 streams op internet kijken. Ook komen er veel gratis fragmenten beschikbaar en zal er ook een app voor smartphones komen.
zelfde bron
Daar gaan Gert&Pietje over denk ik, maar vast gefeli, hoop voor jou dat je voor een in take mag komen opdraven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:53 schreef Razor21 het volgende:
Heb mij net trouwens ook net aangemeld. Trouwens nog de complimenten voor Fok! dat het nieuws om 11.33 uur bekend was. Zelf was ik net te laat via mijn website.
Trouwens bedankt voor de tip ergens in dit topic dat RTL waarschijnlijk ook met iets gaat komen (via Talpa).
Step in to my world snel de domeinnaam geregistreerd en ook stepinto.nl
Gaat voor The Secret Story ook nog apart forum gedeelte komen?
Zal wel leuk zijn als er een intake gesprek komt het liefst bij de bank. Heb het bericht nu ook de wereld in geholpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar gaan Gert&Pietje over denk ik, maar vast gefeli, hoop voor jou dat je voor een in take mag komen opdraven.
D`Tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |