Jij wel. Maar drie keer raden waarom de iPhone opeens zo'n succes is? Nu kan óók mijn moeder foto's maken en verzenden op d'r telefoon. Als het aan die nerds van MS of Nokia had gelegen was dat nog steeds voorbehouden aan gastjes die zich willen verdiepen in APN settings.quote:
Ik denk dat foto's maken nou weer een slecht voorbeeld is, ik denk dat iedereen met zo'n beetje elke telefoon een foto kan maken.. Voor de rest idd, Nokia is ook niet zo mijn merk en mijn laatste Windows Phone is ook roemloos ten onder gegaan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij wel. Maar drie keer raden waarom de iPhone opeens zo'n succes is? Nu kan óók mijn moeder foto's maken en verzenden op d'r telefoon. Als het aan die nerds van MS of Nokia had gelegen was dat nog steeds voorbehouden aan gastjes die zich willen verdiepen in APN settings.
Check anders dit topic even:quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:25 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Gofter, ik had moeten weten dat het op een fanboy-discussie zou uitlopen
Ik heb welgeteld 1 zinnige tip gezien: de Archos.
Windows7 even buiten de discussie gehouden...
De rest zijn niet relevante flames. Jammer..
Verder nog?
Natuurlijk is dat een faalargument. Maar het valt gewoon op dat Apple-haters de laatste tijd veel fanatieker fanboygedrag vertonen dan "Apple-fanboys", zeker nu ze met Android een platform hebben waarmee ze massaal een noncomformistische vinger kunnen geven aan Apple met zijn "gesloten platform". Android, met al zijn genegeerde tekortkomingen, wordt geprofileerd als de enige "intelligente" keuze ten opzichte van het kuddegedrag van mensen die een iPhone willen, en dat slaat gewoon nergens op. iOS is in veel opzichten nog steeds het betere platform, maar omdat het tegenwoordig stoerder is om Apple te haten, wordt geforceerd gedaan alsof elke nieuwe Android-telefoon die uitkomt de heilige graal is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik kraak de iPhone ook zeker niet af, maar ontkennen dat er een probleem is
En ja, "omdat ze stiekem ook wel weten dat deze telefoon beter is dan wat zij hebben" is 'n ongelofelijk faalargument. Echt jaloezie als argument
Nou dan kun je mij er buiten rekenen, want ik ben niet voor een android toestel gegaan. Ook geen iPhone btw.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een faalargument. Maar het valt gewoon op dat Apple-haters de laatste tijd veel fanatieker fanboygedrag vertonen dan "Apple-fanboys", zeker nu ze met Android een platform hebben waarmee ze massaal een noncomformistische vinger kunnen geven aan Apple met zijn "gesloten platform". Android, met al zijn genegeerde tekortkomingen, wordt geprofileerd als de enige "intelligente" keuze ten opzichte van het kuddegedrag van mensen die een iPhone willen, en dat slaat gewoon nergens op. iOS is in veel opzichten nog steeds het betere platform, maar omdat het tegenwoordig stoerder is om Apple te haten, wordt geforceerd gedaan alsof elke nieuwe Android-telefoon die uitkomt de heilige graal is.
Dat is voor mij ook het grote pluspunt, voor zowel phone als pad. Ik hoef geen technische digi knowhow te hebben om er prima mee om te gaan. Gelukkig maar. Want die heb ik niet en die boeit me ook niet. Ik ben gebruiker, geen ontwikkelaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
Jij wel. Maar drie keer raden waarom de iPhone opeens zo'n succes is? Nu kan óók mijn moeder foto's maken en verzenden op d'r telefoon. Als het aan die nerds van MS of Nokia had gelegen was dat nog steeds voorbehouden aan gastjes die zich willen verdiepen in APN settings.
Idd. Mijn vrouw (die ok, op zich toch wel een beetje handig is) kan opeens ook apps installeren, updaten, syncen en weetikveelwat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het grote pluspunt, voor zowel phone als pad. Ik hoef geen technische digi knowhow te hebben om er prima mee om te gaan. Gelukkig maar. Want die heb ik niet en die boeit me ook niet. Ik ben gebruiker, geen ontwikkelaar.
Sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Appels en peren. De touchscreen-interface op de iPod Touch zit goed in elkaar, en heeft bestaansrecht. Op de Nano not so much. Maar zoals gewoonlijk ben je gewoon weer ergens tegen om er tegen te zijn.
Nogmaals dat is maar net wat je belangrijk vind. Ik heb ze hier allemaal liggen en ik vind die nieuwe nano zeer prettig in gebruik. Daarnaast ging het over slechte apparaten en dat is die nano zeker niet.quote:Je hebt de nieuwe Nano waarschijnlijk nog nooit in je handen gehad/gebruikt. Of je zit te trollen, want ik betwijfel of er meer dan enkele Apple-diehards zijn (die per definitie vinden dat het nieuwste het beste is) die eerlijk vinden dat de nieuwste iPod Nano beter is dan zijn voorganger.
Tja, maar dat maakt het toch niet gelijk een slecht apparaat? Blijkbaar spreekt het alleen niet de doelgroep aan die de vorige nano hadden. Wellicht wel een nieuwe doelgroep.quote:Blijf jij het maar lekker subjectief noemen, en afdoen als mijn persoonlijke mening. Lees anders voor de grap eens enkele reviews; ik ben verre van de enige die de nieuwe Nano een achteruitgang vind.
Daar ligt denk ik de kern van de zaak wel een beetje. Meeste mensen zie ik ken die een iPhone hebben willen een hip telefoontje en die lui boeit het dan ook niet dat die telefoon niet tot in de kleinste details is aan te passen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het grote pluspunt, voor zowel phone als pad. Ik hoef geen technische digi knowhow te hebben om er prima mee om te gaan. Gelukkig maar. Want die heb ik niet en die boeit me ook niet. Ik ben gebruiker, geen ontwikkelaar.
Waarom moet dat hip er altijd bijgesleept worden? De meeste mensen willen gewoon een iPhone omdat iedereen er erg positief over is ómdat het gewoon erg goed werkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Daar ligt denk ik de kern van de zaak wel een beetje. Meeste mensen zie ik ken die een iPhone hebben willen een hip telefoontje en die lui boeit het dan ook niet dat die telefoon niet tot in de kleinste details is aan te passen.
Omdat je 1200 euro betaald voor een computer die qua hardware hooguit 1/3e daarvan waard is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom moet dat hip er altijd bijgesleept worden? De meeste mensen willen gewoon een iPhone omdat iedereen er erg positief over is ómdat het gewoon erg goed werkt.
Gek, want ik zie juist veel systeembeheerders en ontwikkelaars en andere mensen die professioneel met computers bezig zijn prive macs gebruiken. Ik zie er ook een paar hier in dit topic.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Daar ligt denk ik de kern van de zaak wel een beetje. Meeste mensen zie ik ken die een iPhone hebben willen een hip telefoontje en die lui boeit het dan ook niet dat die telefoon niet tot in de kleinste details is aan te passen.
Ikzelf en anderen die ik ken en een Android hebben zijn wat meer technisch onderbouwd. Aantal zijn zelfs programmeur die eventueel zelf wel eens een android app willen schrijven. Dan blij je blij met de totale controle die Android geeft, die Apple je niet kan bieden.
Zelfde gaat op voor hun PC's
Dus ja appels en peren
Zoek even op wat het verschil in kosten is tussen TN en IPS schermenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat je 1200 euro betaald voor een computer die qua hardware hooguit 1/3e daarvan waard is.
Ja, want iedereen rekent van tevoren uit wat z'n GSM in totaal kost? Hou toch op. Een iPhone 4 kost iets van 200 euro incl. abbo en dat is voor de meeste mensen net te behappen die in de markt zijn voor zo'n toestel. Specs interesseren 90% van het totale publiek HELEMAAL NIKS. Nul. Nada. Zilch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat je 1200 euro betaald voor een computer die qua hardware hooguit 1/3e daarvan waard is.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, maar dat maakt het toch niet gelijk een slecht apparaat? Blijkbaar spreekt het alleen niet de doelgroep aan die de vorige nano hadden. Wellicht wel een nieuwe doelgroep.
Heb je het nu over mijn bril?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef KingOfMars het volgende:
Specs interesseren 90% van het totale publiek HELEMAAL NIKS. Nul. Nada. Zilch.
Precies, waarom geef je er dan zoveel voor uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, want iedereen rekent van tevoren uit wat z'n GSM in totaal kost? Hou toch op. Een iPhone 4 kost iets van 200 euro incl. abbo en dat is voor de meeste mensen net te behappen die in de markt zijn voor zo'n toestel. Specs interesseren 90% van het totale publiek HELEMAAL NIKS. Nul. Nada. Zilch.
Nou dat denk ik nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Wellicht gaan bananen in de toekomst wel recht groeien.
Dat zien mensen toch helemaal niet joh. Doe nou niet zo naief. Wat dat betreft heeft Apple de markt heel wat beter door dan het merendeel wat hier post...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, waarom geef je er dan zoveel voor uit
En vergeet niet, stel zo'n abo kost 30 euro per maand. als je die 2 jaar hebt dan kost dat ook 720 euro daar bovenop. 920 euro voor een telefoon is best veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |