Maar je wist toch ook dat je contract af zou lopen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had het wel een beetje aan zien komen maar er was me door de baas gezegd dat als het zou gebeuren dat het ruim vantevoren aangegeven zou worden
maar het is een topic van jezelf... met je naam erin... dus eigen naam topic...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SC's tel ik toch niet mee als naamtopic
Dan kan hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SC's tel ik toch niet mee als naamtopic
Maar hij telt niet. Want hij's nep!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar het is een topic van jezelf... met je naam erin... dus eigen naam topic...
Snel doe een tt changequote:
'normaal' zou het gewoon stilzwijgend verlengd worden zoals alle jaren ervoor... maar omdat er minder omzet was moest ik al eens uren inleveren... toen zei mijn baas ja we moeten nog kijken naar je contractverlenging maar als het niet verlengd word hoor je dat ruim van tevorenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar je wist toch ook dat je contract af zou lopen?
Nou enquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
En Huppelmuts ook
ONZ SC waar ook huppelmuts geen TT inspiratie heeft
Die is veranderd door MoBloquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
XFA Live #17: waar iBenny niet zo goed is in TT's
iBenny doet ook eigen naamtopics.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
XFA Live #17: waar iBenny niet zo goed is in TT's
iBenny doet ook eigen naamtopics.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
En Huppelmuts ook
ONZ SC waar ook huppelmuts geen TT inspiratie heeft
En dan nog op mij afgeven dat ik het doe? Walgelijk vind ik hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
En Tdrone ook.
[GRTDOJW] #749 Waar tdrone nog niet wakker is
toen was ik een week op fok en die heeft een mod toen aangepast en telt dus niet meequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
En Tdrone ook.
[GRTDOJW] #749 Waar tdrone nog niet wakker is
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan nog op mij afgeven dat ik het doe? Walgelijk vind ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |