Maar je wist toch ook dat je contract af zou lopen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had het wel een beetje aan zien komen maar er was me door de baas gezegd dat als het zou gebeuren dat het ruim vantevoren aangegeven zou worden
maar het is een topic van jezelf... met je naam erin... dus eigen naam topic...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SC's tel ik toch niet mee als naamtopic
Dan kan hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SC's tel ik toch niet mee als naamtopic
Maar hij telt niet. Want hij's nep!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar het is een topic van jezelf... met je naam erin... dus eigen naam topic...
Snel doe een tt changequote:
'normaal' zou het gewoon stilzwijgend verlengd worden zoals alle jaren ervoor... maar omdat er minder omzet was moest ik al eens uren inleveren... toen zei mijn baas ja we moeten nog kijken naar je contractverlenging maar als het niet verlengd word hoor je dat ruim van tevorenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar je wist toch ook dat je contract af zou lopen?
Nou enquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
En Huppelmuts ook
ONZ SC waar ook huppelmuts geen TT inspiratie heeft
Die is veranderd door MoBloquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
XFA Live #17: waar iBenny niet zo goed is in TT's
iBenny doet ook eigen naamtopics.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
XFA Live #17: waar iBenny niet zo goed is in TT's
iBenny doet ook eigen naamtopics.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
En Huppelmuts ook
ONZ SC waar ook huppelmuts geen TT inspiratie heeft
En dan nog op mij afgeven dat ik het doe? Walgelijk vind ik hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
En Tdrone ook.
[GRTDOJW] #749 Waar tdrone nog niet wakker is
toen was ik een week op fok en die heeft een mod toen aangepast en telt dus niet meequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
En Tdrone ook.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan nog op mij afgeven dat ik het doe? Walgelijk vind ik het
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
En Tdrone ook.
quote:Op woensdag 17 november 2010 @ 10:42 door Symphonic:
Topictitel: "[GRTDOJW] #748 Waar CC eindelijk geen lapo had" -> "[GRTDOJW] #749 Waar tdrone nog niet wakker is"
Ja oke, dat is wel een naaistreek inderdaad. Maar je naait jezelf nu ook omdat je geen bijbaantje meer hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
'normaal' zou het gewoon stilzwijgend verlengd worden zoals alle jaren ervoor... maar omdat er minder omzet was moest ik al eens uren inleveren... toen zei mijn baas ja we moeten nog kijken naar je contractverlenging maar als het niet verlengd word hoor je dat ruim van tevoren
dus had me er wel al een beetje op voorbereid maar vind het wel een naaistreek dat ze het me op de dag zelf zeggen
ja heb nog stage(vergoeding) tot en met januariquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja oke, dat is wel een naaistreek inderdaad. Maar je naait jezelf nu ook omdat je geen bijbaantje meer hebt.
en debsquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:27 schreef NBT het volgende:
Ohwjaaaa, sgele en tripack, en Sm0kez!![]()
![]()
Crazy-M
ik stiekem eigenlijk ook wel (en er dan wel bij vermelden dat iedereen welkom is)quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:27 schreef Michhas het volgende:
Ik ben toch van mening dat wij ook wel zoiets in de OP mogen zetten, waarom zou dat niet mogen
Precies ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik stiekem eigenlijk ook wel (en er dan wel bij vermelden dat iedereen welkom is)
Genoeg jonguh!quote:
Hoe is het eigenlijk met draakjequote:
quote:
Het is altijd maar de vraag of het wat word bij mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun jij wat vets maken voor in de OP, met alle usernames en UI's?
Waarom zou het in deze niet mogen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het is altijd maar de vraag of het wat word bij mijMaar ik zou best een poging willen wagen. Maar volgens mij mag het in deze SC toch niet dus dan heeft het ook weinig zin.
Dat mocht toch niet van BrandX?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun jij wat vets maken voor in de OP, met alle usernames en UI's?
Dat is het welquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom zou het in deze niet mogen?Het is heus geen kliekjes vorming!
wat heeft brandX over deze sc te zeggen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet van BrandX?
Tuurlijk mag dat wel... daar heeft BrandX toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet van BrandX?
Dat is ie welquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
Dat we niet zo'n plaatje hebben is alleen vanwege kliekjesvorming ofzo... Maar als er idd onder wordt gezegd dat iedereen welkom is, dan is er toch niks aan de hand?
Hoogstens dat je een soort verkapte Singles krijgt, die ook 'open' zou zijn, maar dat heul niet zo is
En dan zetten we daar weer onder "Met toestemming van iBenny", dan moet het wel goed komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
Dat we niet zo'n plaatje hebben is alleen vanwege kliekjesvorming ofzo... Maar als er idd onder wordt gezegd dat iedereen welkom is, dan is er toch niks aan de hand?
Hoogstens dat je een soort verkapte Singles krijgt, die ook 'open' zou zijn, maar dat heul niet zo is
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Lieve mensjes op FOK! die misbruik maken van het feit dat ze mn rekeningnummer hebben na de BBQ en gewoon geld over maken naar me zodat ik kan roken![]()
Ik huil nu heus wel he
Waarom heb je een OP nodig? In een sc kijkt zo goed als niemand naar de OPquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef Michhas het volgende:
We kunnen de OP toch aanpassen? De vaste posters, maar wel nadrukkelijk zeggen dat iedereen welkom is
IK NIET! Ik werd gelijk weggepest. Hier overigens ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ie wel![]()
Kwam er zo tussen
Een OP hoort erbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb je een OP nodig? In een sc kijkt zo goed als niemand naar de OP
Precies, niks over te klagen!quote:
ik vind je wel liev hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
IK NIET! Ik werd gelijk weggepest. Hier overigens ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind je wel liev hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik mep je.
Verliefd, verloofd.
Dat komt omdat jij doet rellenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een ei in de OP en we zijn klaar?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij doet rellen
En de mannen wegkaapt![]()
quote:
Eens!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een ei in de OP en we zijn klaar?
Nee geen mopje!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef Michhas het volgende:
WEDEROM MOPPENTIIIJJJD
Kom op Huppel, nog zo'n leuke!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef NBT het volgende:
Bert liep door de wei,
Hij zag een koe,
wat doet een koe in de wei?
BOE!!!!!!!!!!!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef NBT het volgende:
Bert liep door de wei,
Hij zag een koe,
wat doet een koe in de wei?
Een ei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:49 schreef Michhas het volgende:
Het is poep en het stinkt.@(#))#($ ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
Het is rood, maar je ziet het niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Een man uit Drenthe, zo'n echt wereldvreemd boertje gaat voor het eerst van zijn leven op vakantie naar Texas. Hij heeft een folder en daar staat in dat alles in Texas groter is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef Michhas het volgende:
WEDEROM MOPPENTIIIJJJD
Kom op Huppel, nog zo'n leuke!
Aha.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik moest er zelfs 2 keer om lachen
Flauwquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man uit Drenthe, zo'n echt wereldvreemd boertje gaat voor het eerst van zijn leven op vakantie naar Texas. Hij heeft een folder en daar staat in dat alles in Texas groter is.
Hij loopt over straat en ziet vrouwen zo dik, hij wist niet eens dat het kon. Op bezoek bij een echte ranch kijkt hij ook zijn ogen uit. De ranch was zo groot als 10 boerderijen in Drenthe.
Hij besluit om iets te gaan eten en stapt een hotel/restaurant binnen. Hij besteld een hamburger en een cola.
Hij krijgt een hamburger van ruim een kilo en een glas cola van 2 liter!!
Huiverig begint hij aan zijn eten en ruim 2 uur later heeft hij het eindelijk op.
Met een voldaan gevoel vraagt hij aan de serveerster waar de wc is. "Second door on the left" zegt zij.
Het boertje loopt erheen en pakt de 2de deur rechts.
Hij stapt binnen in een hele grote kamer die helemaal betegeld is. Helemaal onder de indruk van de grootte kijkt hij niet waar hij loopt en hij valt zo het zwembad in.
Compleet in paniek begint hij te roepen: NIET DOORTREKKEN AUB NIET DOORTREKKEN!!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man uit Drenthe, zo'n echt wereldvreemd boertje gaat voor het eerst van zijn leven op vakantie naar Texas. Hij heeft een folder en daar staat in dat alles in Texas groter is.
Hij loopt over straat en ziet vrouwen zo dik, hij wist niet eens dat het kon. Op bezoek bij een echte ranch kijkt hij ook zijn ogen uit. De ranch was zo groot als 10 boerderijen in Drenthe.
Hij besluit om iets te gaan eten en stapt een hotel/restaurant binnen. Hij besteld een hamburger en een cola.
Huiverig begint hij aan zijn eten en ruim 2 uur later heeft hij het eindelijk op.
Met een voldaan gevoel vraagt hij aan de serveerster waar de wc is. "Second door on the left" zegt zij.
Hij stapt binnen in een hele grote kamer die helemaal betegeld is. Helemaal onder de indruk van de grootte kijkt hij niet waar hij loopt en hij valt zo het zwembad in.
Compleet in paniek begint hij te roepen: NIET DOORTREKKEN AUB NIET DOORTREKKEN!!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
en dan?quote:
Die van mij maandag...quote:
Succes alvast!quote:
Over 2 uurtjes ga ik lunchen en over wat uurtjes meer mag ik weer naar huis!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan?
over een uurtje is het middag
1,5 uur dan heb ik pauze.. snert etenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Succes alvast!![]()
[..]
Over 2 uurtjes ga ik lunchen en over wat uurtjes meer mag ik weer naar huis!
Ga je mij om 3 uur al verlaten!?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1,5 uur dan heb ik pauze.. snert eten
en over een uurtje of 4 op weg naar het station...
Wie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:02 schreef Ezechielk het volgende:
Argh! Mijn goede imago, wat doen ze
Happy bdayquote:
De gestapo.quote:
Hersteld!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef tdrone het volgende:
STUART GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
hoe oud? Jong
Thanks Tdrone en best not to askquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef tdrone het volgende:
STUART GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
hoe oud?
Ik begin net weer wat vrolijker te worden maar vertelquote:
De Kart is zo ongeveer voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin net weer wat vrolijker te worden maar vertel
Wees er blij meequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De Kart is zo ongeveer voor mij
Nou, joepiequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
Nog een poging voor Stu:
[ afbeelding ]
Haha kleurtjes!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
Nog een poging voor Stu:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, joepie
Als ze nou de DS3 aan mij gaven, ok. Maar een Smart
Ja hallo je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, joepie
Als ze nou de DS3 aan mij gaven, ok. Maar een Smart
quote:
Gatver, heet ie zo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit kan zelfs de GVR niet goed maken![]()
Geen ideequote:
Ik ga even googlen naar een DS3quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef Biffkoffie het volgende:
smart of DS3 ? allebei niet echt mannelijk
Inderdaad. Heb meelijquote:
Als jij de keuze hebt. Een Smart, of George die in Amsterdam weg staat te roesten, wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo je kan niet alles hebben.
Maar dan verwachten ze dus ook dat jij als je op normale tijden moet beginnen gaat filerijden?
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit kan zelfs de GVR niet goed maken![]()
wel funky, maar wel voor de vrouwquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga even googlen naar een DS3
Ik zou de smart zelf al een gracht in rijdenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb meelij
[..]
Als jij de keuze hebt. Een Smart, of George die in Amsterdam weg staat te roesten, wat zou jij doen?
Ik hou nog wel van jequote:[..]
Wrijf het er maar in
Neem deze, alleen dan volledig zwart. Vind het nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef Biffkoffie het volgende:
smart of DS3 ? allebei niet echt mannelijk
NBT!! mogge! nee deze pagina nog... eerst wakker worden en zo PC uitleveren.. daarna weer tijd voor Fok!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef NBT het volgende:
Biff!had je niet gezien! ben je er al lang?
Hip dak welquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem deze, alleen dan volledig zwart. Vind het nog wel meevallen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciale uitvoering, zijn er 1000 van gemaakt. idd leuk karretje voor de binnenweggetjes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Annnet het volgende:
[..]liever geen auto dan 1 van jouw opties.
Ahhh, sterkte!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
NBT!! mogge! nee deze pagina nog... eerst wakker worden en zo PC uitleveren.. daarna weer tijd voor Fok!
Ik heb 0 fietsen, een George en geen vriendjequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb 2 fietsen. Nu nog een vriendje met een auto.
Zo oranjequote:
Smartquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Annnet het volgende:
[..]liever geen auto dan 1 van jouw opties.
Geen George, 1 auto, 3 paar schoenen, 1 fiets, geen vriendinquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 0 fietsen, een George en geen vriendje
Hi, ik ben Annet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Geen George, 1 auto, 3 paar schoenen, 1 fiets, geen vriendin
gaat wat mis hier...
Geen idee, heb hem niet aangeschaftquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Speciale uitvoering, zijn er 1000 van gemaakt. idd leuk karretje voor de binnenweggetjes.
rij toch liever in mn huidige auto
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb 2 fietsen. Nu nog een vriendje met een auto.
3 fietsen, en een Smart van de zaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 0 fietsen, een George en geen vriendje
George lenen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem niet aangeschaft
Ik rijd ook liever een andere
quote:[..]
3 fietsen, en een Smart van de zaak_!
KAN IK NIET GEVENquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
vergelijkingen met de gvr van Ez hieronder aub
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
vergelijkingen met de gvr van Ez hieronder aub
Ja, met mij wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
haha.. gaat dat zo makkelijk dan
Jij bent dan ook geen stoere blonde Godquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
Een Smart werkt toch prima, zolang het rijd! Ik zou er blij mee zijn!
merk en type van George ? of heet je vriendje george en neemt ie je overal mee op je rug ?quote:
Dan mogen er eerst andere stoelen in, en een gewoon schakelblokje. Automaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
Blondquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen stoere blonde God
Dit dus. Auto'squote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
Lekker snel optrekken in je smartquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mogen er eerst andere stoelen in, en een gewoon schakelblokje. Automaat
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
merk en type van George ? of heet je vriendje george en neemt ie je overal mee op je rug ?
Weinig power in Georgequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef Biffkoffie het volgende:
ahh.... de Excel 1.3 POWER!!!!!!!!
quote:
Inderdaad. Altijd rechts moeten staanquote:
En toch ben ik blij met Georgequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
daarom... zusje heeft colt 1.3 Power!!!!!! altijd lachen als ik mag rijden, even de uitlaat schoon
Boh dan kan je niet voor een busje vol negers duikenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Altijd rechts moeten staan
Als George gewoon blijft werken, dan tuurlijk! droog en warm (of koud indien nodig) van A naar B..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch ben ik blij met George
Het rijd prima!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:22 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
coole dingen, beter dan de nexia
En een studenten OV kaartquote:
Ik rijd eigenlijk altijd met mn raam openquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:22 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Als George gewoon blijft werken, dan tuurlijk! droog en warm (of koud indien nodig) van A naar B..
Kadetten zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Het rijd prima!wat dat betreft ben ik blij... Hij ziet er alleen niet uit!
maar boeiendd!
heb net heel je fobo vol gelurkt...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een pakje peuken gevonden![]()
Ranzige blauwe camel met nog 4 peuken erin
Ik wilde niet vragen hoe het met je stoppen met roken gingquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Oja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb net heel je fobo vol gelurkt...
Neeeen. Maar waarom doe jij eigenlijk onaardig?quote:
Flikker weg die zooiquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dat gaat niet natuurlijk. Ik rook al uhm 22 jaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik wilde niet vragen hoe het met je stoppen met roken ging
Hij wil je troosten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neeeen. Maar waarom doe jij eigenlijk onaardig?
Heh? Onaardig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:26 schreef Annnet het volgende:
hij is stiekem verfliefd op jequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Een Huppel vragen.quote:
Wil je een klap op je oog dan?quote:
Slaap lekker babequote:
Ik niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een klap op je oog dan?
Sweet dreams are made of thisquote:
welk heb je ? heb er ook 1 gehad, total loss gereden, met mezelf erin. beetje jammer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kadetten zijn
ik heb zelf een Caaaarisma!!!
Wat is een huppel vragen dan?quote:
trusten, droom lief...quote:
en zit meteen in je hoofd...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
Hoezo total loss gereden? En vooral hoe?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
welk heb je ? heb er ook 1 gehad, total loss gereden, met mezelf erin. beetje jammer.
sedan 1.8 GDIwat een wagen (na de vering vervangen te hebben
)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Biffkoffie het volgende:
Busje over het hoofd zien...
[ afbeelding ]
Klein schrammetje, niks aan de hand joh!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Biffkoffie het volgende:
[ afbeelding ]
heb je opeens bijna shock, 10 schroeven in je enkel en wat meer botbreuken.quote:
Hoe kan je nou een busje over het hoofd zienquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Biffkoffie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Biffkoffie het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag dat ook eens aan mijn exquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een busje over het hoofd zien
Vertel.quote:
gewoon links - rechts - links kijken. gas geven en dan zit ie net achter je raamstijl.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een busje over het hoofd zien
Bifkoffie is je ex?quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
gewoon links - rechts - links kijken. gas geven en dan zit ie net achter je raamstijl.
Tevens was het een wit busje, en daarachter een kas met dicht gekalkte ramen, wit op wit als je net wakker bent is niet cool.
Niet diequote:
Iets met de samurai en een nuonbusje, het verhaal ken je welquote:
Dat lijkt me vrij sterkquote:
Nee ken ik niet schatquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet die
[..]
Iets met de samurai en een nuonbusje, het verhaal ken je wel
We twijfelen sinds vandaag toch al aan je mannelijkheidquote:
Ex die met de Samurai dus achter in een Nuonbusje rijdt. Wij hebben een bumper die een klein beetje verbogen is, en een paar krasjes op de turkenvanger, hij mocht een nieuwe bumper en achterdeur halenquote:
quote:
Waarom doet ze dat dan ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ex die met de Samurai dus achter in een Nuonbusje rijdt. Wij hebben een bumper die een klein beetje verbogen is, en een paar krasjes op de turkenvanger, hij mocht een nieuwe bumper en achterdeur halen
die van MM is ook wel lekker op zn tijd.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doet ze dat dan ook![]()
Ach ik rij achteruit tegen de auto van de moeder van een vriendin aan bij de pomp![]()
George had een krasje, zij mocht bumper, koplamp en knipperlicht vervangen
Jij haat George?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af.
Samurai vs. George volgende keer?
Dat heeft niets met mannelijkheid te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We twijfelen sinds vandaag toch al aan je mannelijkheid
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:48 schreef tdrone het volgende:
ik was ff weg, huppel george is je auto?
Nee hoor.quote:
so true.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach beter een george dan geen auto
Jij mag nooit meer in George rijdenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon, kijken wie er wint
Ik ben dan ook heel blij met Georgequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach beter een george dan geen auto
k kan (gelukkig) meestal nog wel een auto van mijn ouders lenen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel blij met George
Ik niet. Als George het niet doet zit ik vast aan het OVquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
k kan (gelukkig) meestal nog wel een auto van mijn ouders lenen..
Heb je liever een gesprek over zweepjes dan?quote:
wel echt een vrouwending zeker om je auto een naam te geven ? Matsu de mitsubishi (van zusje) en zo zijn er nog een paar..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je liever een gesprek over zweepjes dan?
Nee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
wel echt een vrouwending zeker om je auto een naam te geven ? Matsu de mitsubishi (van zusje) en zo zijn er nog een paar..
Hihi okquote:
Ik misschien ookquote:
Vriendinnen van dr hebben hun auto ook allemaal een naam gegeven.. echt.,..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Het is als grap begonnen, inmiddels al een begrip. Zelfs vrienden hebben het over George.
Neem je huppelkind mee?quote:
Ik ben voor zover ik weet de enige gek die haar auto een naam heeft gegevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Vriendinnen van dr hebben hun auto ook allemaal een naam gegeven.. echt.,..
Als je hem op de post doet, zou hij dan morgenavond hier zijn?quote:
dan zijn ze bij ons dus helemaal losgeslagen ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben voor zover ik weet de enige gek die haar auto een naam heeft gegeven
Ik kan hem ook op de trein zettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je hem op de post doet, zou hij dan morgenavond hier zijn?
Nee joh je auto een naam geven is leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
dan zijn ze bij ons dus helemaal losgeslagen ?
komt die daar binnen danquote:
Zet hem er dan in, betaal ik zijn kaartje wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan hem ook op de trein zetten
Ja is vanaf 12 jaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
komt die daar binnen dan![]()
moet huppelkind even zelfstandig naar limburg komen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zet hem er dan in, betaal ik zijn kaartje wel.
Welkom terug!quote:
Waarin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |