Ah daar istie dan tochquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:08 schreef themauster het volgende:
Dat topic openen ging sneller als voorheen had er anders wel 4 minuten voor nodig
Ik zag nooit het knopje open een nieuw deelquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why?
Ik doe dat echt in een halve minuut of zo![]()
Of ga jij ook net als Hans eerst poepen en koffie zetten?
Moet je als je op de laatste pagina staat ff f5en, dan staat ie dr welquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zag nooit het knopje open een nieuw deel
quote:
Ja deed ik net ook en toen ging het ook snelquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je als je op de laatste pagina staat ff f5en, dan staat ie dr wel
Dat zei mijn baas net ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef -Hans- het volgende:
Die Maurice is echt goed bezig vandaag.
Maar daar had je 2 minuten voor nodig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja deed ik net ook en toen ging het ook snel
1 minuutquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daar had je 2 minuten voor nodig?
Slomequote:
Die is al ziek voordat het überhaupt begonnen isquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef themauster het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Coen na 2 dagen SR al kapot is
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is al ziek voordat het überhaupt begonnen is.
Ja dan gaat hij dus 6 dagen zeuren zoals hij de vorige keer na 2 dagen al deedquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is al ziek voordat het überhaupt begonnen is.
Ja Hans en Roelquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Krambo het volgende:
Hebben ze eigenlijk een vervanger standby voor het geval er iemand echt ziek wordt tijdens of net voor SR?
Yup. Om die reden hadden ze 'm dan ook niet meer in het Huis moeten stoppen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dan gaat hij dus 6 dagen zeuren zoals hij de vorige keer na 2 dagen al deed
Je kunt ín het Huis ook FOK!ken, Hanzelquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Daar heb ik helemaal geen tijd voor joh
.
je hebt toch wel vakantie volgende week Hansel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Daar heb ik helemaal geen tijd voor joh
.
Serieus joh? Dat is wel handigquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt ín het Huis ook FOK!ken, Hanzel.
Nee joh. Gewoon werken hoor. Weinig SR voor mij dit jaar. Volgende week nog even uit eten bij de Chinees die in de Euroborg zit. Zuipuhquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:53 schreef themauster het volgende:
je hebt toch wel vakantie volgende week Hansel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |