SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Vanyel op 14-12-2010 15:53:00 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gefelicteerd, wat het ook isquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:08 schreef lezzer het volgende:
Omdat sommige mensen gewoon mensen dat hun aanwezigheid onmisbaar is...
Net geweldig nieuws gehad. Kayak gaat door.
Niet dat het iemand iets boeit hier, maar ik ben echt zo blij als een kind.
Ik neem aan dat je dat best wel kon lezen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Avey het volgende:
Maar ik wil toch graag weten wat die eerste zin betekent
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef lezzer het volgende:
Trouwens, die nieuwe serie Rizzoli&Isles schijnt nogal een lesbische ondertoon te hebben.
[..]
Ik neem aan dat je dat best wel kon lezen...![]()
Gewoon een beetje je best doen en inlevingsvermogen tonen.
Ach ja, ieder z'n pad denk ik dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Sorry, het is gewoon zo leuk om je een beetje te plagen
...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het komt alleen nogal kinderachtig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
ben je nu nog niet beneden? Luiwammes!!!quote:
Heb het eerste seizoen gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef lezzer het volgende:
Trouwens, die nieuwe serie Rizzoli&Isles schijnt nogal een lesbische ondertoon te hebben.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |