Dan ben ik blij dat ik lekker ben gaan slapen (in slaap ben gevallen).. Verveel me dood op mijn werk heb echt 2 uur niets te doen.. En tis koud!quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt vrij weinig gemist, we woonden weer eens met zijn allen in debielenstad en waren internetnerds en en enik heb er zoooo slecht van geslapen!
ff vraagje .. hoe werkt dat eigenlijk , want ik dacht dat je geen msn ofzo mag doorgeven ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik lekker ben gaan slapen (in slaap ben gevallen).. Verveel me dood op mijn werk heb echt 2 uur niets te doen.. En tis koud!
Ontopic: leuke man gespot op RP, gisteravond leuk mee gemsnt!
Niet mogen en niet doen is wat anders natuurlijk. Ik ga niet via RP mailen. Ten eerste moeten beiden dan een account hebben, ten tweede zijn die berichten na een maand ofzo weer weg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:24 schreef Raven_NL het Volgende:
ff vraagje .. hoe werkt dat eigenlijk , want ik dacht dat je geen msn ofzo mag doorgeven ?
ja maar dan loop je dus het risico dat je berichtje niet aankomt .. hoewel .. je kan natuurlijk ook een versleuteld mailadres sturen eig..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet mogen en niet doen is wat anders natuurlijk. Ik ga niet via RP mailen. Ten eerste moeten beiden dan een account hebben, ten tweede zijn die berichten na een maand ofzo weer weg.
Doe niet zo moeilijk. Je kunt gewoon je mailadres sturen in een berichtje. Je kan het alleen niet in je profiel zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ja maar dan loop je dus het risico dat je berichtje niet aankomt .. hoewel .. je kan natuurlijk ook een versleuteld mailadres sturen eig..
ow dat mag wel ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk. Je kunt gewoon je mailadres sturen in een berichtje. Je kan het alleen niet in je profiel zetten.
Afspreken in het echt, en dan op papier je msn adres doorgeven. En dan snel naar huis, msn-en !quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:24 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ff vraagje .. hoe werkt dat eigenlijk , want ik dacht dat je geen msn ofzo mag doorgeven ?
Kan je d'r net zo goed meteen meenemen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Afspreken in het echt, en dan op papier je msn adres doorgeven. En dan snel naar huis, msn-en !
Nou, wij lachen ons allemaal een kriekquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Kan je d'r net zo goed meteen meenemen...
of denk ik nu teveel holbewoner
Oh, hoe bedoel ik het dan?quote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef Lamon het volgende:
al die anderen met hun heldenverhalen dat ze iedere keer scoren, inclusief Kasta, al weet ik hoe hij het bedoelt, dus Martin is wel lachen....
Lamon-met-punt is heeeel iemand anders he. Het gaat hier om Lamon-zonder-punt. Die ene die overal een kloon in ziet ja.quote:
Brrrrrquote:Dag toekomstig vriendje!
Met je vriendinnetje hier! Gezellig he?
Serieus? Het was toch eerst Lamon-met-punt? Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lamon-met-punt is heeeel iemand anders he. Het gaat hier om Lamon-zonder-punt. Die ene die overal een kloon in ziet ja.
Integendeel... vindt het echt enorm jammer nog.quote:
Ik dacht ik post nog wat mooie foto's die ik zelf gemaakt heb , maar dat mag dus niet..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Integendeel... vindt het echt enorm jammer nog.
Maar zit nu lekker weer RP door te bladeren op zoek naar nieuwe slachtoffers
Vrij logisch he, het gaat om jou. Als ik er een foto opzet van m'n nieuwe televisie en een boom die ik heb gefotografeerd wordt dat ook gewoon verwijderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:23 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ik dacht ik post nog wat mooie foto's die ik zelf gemaakt heb , maar dat mag dus niet..
ja van de ene kant wel .. maar wel jammer.. ik dacht dat vogeltje op mijn vinger doet het misschien wel goed bij de meisjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrij logisch he, het gaat om jou. Als ik er een foto opzet van m'n nieuwe televisie en een boom die ik heb gefotografeerd wordt dat ook gewoon verwijderd.
Foto's waarvan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:23 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ik dacht ik post nog wat mooie foto's die ik zelf gemaakt heb , maar dat mag dus niet..
Kijk en hier ga je dus alweer de fout in. Foto's als "Kijk mij! Ik heb een graspol op mijn hoofd, HAHA", of "Kijk mij! Ik heb een heule grote vis gevangen!" of "Kijk mij! Ik heb een vogeltje op mijn vinger" doen het dus niet goed bij de normale vrouwen. Hooguit bij de naief lieve muurbloempjes. Maar misschien is dat jouw genre wel..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ja van de ene kant wel .. maar wel jammer.. ik dacht dat vogeltje op mijn vinger doet het misschien wel goed bij de meisjes
Mijn gedachtengang was meer ik ben lief voor kleine vogeltjes , dus ook voor jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kijk en hier ga je dus alweer de fout in. Foto's als "Kijk mij! Ik heb een graspol op mijn hoofd, HAHA", of "Kijk mij! Ik heb een heule grote vis gevangen!" of "Kijk mij! Ik heb een vogeltje op mijn vinger" doen het dus niet goed bij de normale vrouwen. Hooguit bij de naief lieve muurbloempjes. Maar misschien is dat jouw genre wel..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Mijn gedachtengang was meer ik ben lief voor kleine vogeltjes , dus ook voor jou![]()
maar misschien werkt dat niet nee
Edit: .. Ik vind lief wel een goede eigenschap bij meisjes.. niet TE natuurlijk maar...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee dat halen mensen er echt niet uit hoor
Wat een scharmant berichtquote:Hallo...
ik ben een scharmante dame..
zoek een vaste relatie..
met een jongen die scharmant is en lief...
en die van humor houd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |