Burgerking is beterquote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Die kan je tenminste nog lekker goedkoop mee uit eten nemen naar de Mac.
Shit misschien heeft google dan toch gelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je zoekt alleenstaande tienermoeders?
Alvast iets zoeken voordat je bij je vriendin/vrouw weggaatquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Neelix het volgende:
Om even serieus te reageren, ik heb op alleenstaande-papas.nl gestaan. Ik ben immers een alleenstaande vader, dus kom, laat ik eens kijken. Continu eruit gefilterd worden op sites alleen om je kind is ook niets.
Maar wat een trieste site is dat. Ontzettend klein bestand, met echt ontzettend weinig types die mij aanspreken. En daarnaast ook aardig wat fakers en ze proberen wel heel erg hard om je te laten betalen.
Laatst trouwens ook dat je nu onopvallend abonnee kon worden. Dan komt er een of ander neutraal iets op je bankafschrift te staan. Geen idee waarom je dat nou weer zou willen, maar dat kan aan mij liggen. Als je iets voor "erbij" zoekt, dan ga je niet daar zoeken lijkt me.
Eh ja, dat is vast zo'n ontzettend grote markt dat je daar speciaal zoiets voor gaat doenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alvast iets zoeken voordat je bij je vriendin/vrouw weggaat
Nou ik wel hoor. Voor mij een no-go, ook als ik iemand IRL leer kennen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Document1 het volgende:
Ik zit er een beetje over te grappen maar als iemand een kind heeft zie ik dat niet als een drempel.
Het hebben van een kind vind ik niet direct een reden om iemand af te schrijven als ik naar mezelf kijk...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef love_sharon het volgende:
Hij wordt niet van datingsites geweerd maar veel vrouwen vinden het een afknapper wanneer iemand een kind heeft. Dus velen mannnen/vrouwen worden alleen al afgeschreven om hun kind.
Correctquote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat schatte je op basis van de 5 berichtjes die je van mij hebt gelezen of aan mijn overduidelijke pic in mijn fobo waar het SPW gehalte gewoon vanaf straalt?
Die targeting reclame gaat wel beetje ver ja. Ik zocht pas op wehkamp.nl iets en vervolgens op allerlei sites kreeg ik ads met die producten. Werkt vaak geeneens goed trouwens want als het dus een product is dat je ff checkt en besluit dat je geen interesse hebt dan krijg je dus steeds iets voorgeschoteld waar je geen interesse in hebt. Toen ik zocht naar hotel in Mexico en hostel in New York kreeg ik daar ook nog weken nadat ik er al lang geweest was nog ads van... kleine kans dat ik meteen weer gaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Document1 het volgende:
Ik zit er een beetje over te grappen maar als iemand een kind heeft zie ik dat niet als een drempel. Ik word alleen gek van google en zn ads. Als iemand nu even mn laptop leent is het overduidelijk dat ik op datingsites heb zitten kijken.
Hoe kom je er bij dat ik zo snel met iemand date?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Nu met haar wo is het vast ineens datemateriaal geworden
Tja... er zijn er genoeg die van de uni komen en bv MCTS ( Microsoft certificatie) niet halen....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Correct.
Het is me dan ook een raadsel welke universitaire studie je in gódesnaam doet...
En heb toevallig vandáág nog mijn twijfels uitgesproken over het niveau van de "universitaire opleidingen" van vandaag de dag... Two in a row.
Hoelang heb je er over gedaan ?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Kwam hier toevallig op, en zag dat het o.a over datingsites ging.
Ik ken mijn vriend ook via RP (april dit jaar). Ben nog altijd blij dat ik me toen heb ingeschreven, in mijn dagelijks leventje was ik hem nooit tegengekomen. En dat terwijl ik me (nog steeds niet) kan voorstellen dat ik iemand tegenkom die ik leuker vind.
Lexa vond ik trouwens een ballensite. Teveel berichten, teveel verschillende landen, ect. Als ik mijn berichten wou checken liep mijn (niet langzame) laptop al vast, waardoor de lol er snel af was.
Op andere datingsites heb ik nooit gekeken.
Ik vraag niet om iemand die alleen voor zijn werk leeft, vandaar ook mijn opmerking dat je werkleven moet kunnen passen in je privé leven, maar ik vraag wel om iemand die dezelfde visie heeft als ik. Wat dus betekent dat die onder aan de ladder staan niet genoeg vind en meer uit het leven wilt halen en daar ook voor wilt werken. Niks ten nadele van de mensen die er wel heel gelukkig mee zijn. Wat dus al snel betekent dat je daarvoor moet studeren en je vandaar makkelijk een verschil kan maken tussen mbo/hbo/uni.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ben jij zo "echt" ambitieus dan? In mijn optiek moet je minstens geven wat je vraagt.
toch kan je dat onderscheid zo niet maken ..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vraag niet om iemand die alleen voor zijn werk leeft, vandaar ook mijn opmerking dat je werkleven moet kunnen passen in je privé leven, maar ik vraag wel om iemand die dezelfde visie heeft als ik. Wat dus betekent dat die onder aan de ladder staan niet genoeg vind en meer uit het leven wilt halen en daar ook voor wilt werken. Niks ten nadele van de mensen die er wel heel gelukkig mee zijn. Wat dus al snel betekent dat je daarvoor moet studeren en je vandaar makkelijk een verschil kan maken tussen mbo/hbo/uni.
Omdat ik een groot deel van de studentjes aldaar heb leren kennen en er is echt géén grotere kneuzenkermis dan datquote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is er nu weer mis met SPW?(verder voel ik me totaal niet aangesproken hoor)
Geef me haar geboortedatum en waarschijnlijk kan ik je dan wel het een en ander over haar vertellenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vanavond al een date. 23, uit Nijmegen, geneeskunde. En leuk, dus ik ben benieuwd!
Behalve dat een kapster dan nog nut heeftquote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik een groot deel van de studentjes aldaar heb leren kennen en er is echt géén grotere kneuzenkermis dan dat.
Naja, kapsters vallen ook in die categorie als dat een troost is.
Er zijn altijd uitzonderingen maar op een profielensite ga je niet rekening houden daarmee bij je criteria anders kan je net zo goed geen criteria invullen en een paar honder duizend profielen een berichtje sturen....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
toch kan je dat onderscheid zo niet maken ..
Ik ben op een Mavo begonnen en ik ben nu MCTS gecertificeerd software engineer met een HBO studie als vooropleiding...
Edit: waarom loop ik mezelf in godsvredesnaam te verdedigenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Correct.
Het is me dan ook een raadsel welke universitaire studie je in gódesnaam doet...
En heb toevallig vandáág nog mijn twijfels uitgesproken over het niveau van de "universitaire opleidingen" van vandaag de dag... Two in a row.
Oh, dat is off-topic, maar indien jij financieele of geestelijke schade geleden hebt vanwege die toestand, is er volgend jaar een Europese wet, die de sites en sociale netwerken verantwoordelijk stelt voor wat voor negatieve gevolgen er kleven aan wat je zelf gedaan hebt of anderen gezegd hebben, bedacht door de Europese internetwaakhonden.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh? Wat is er volgend jaar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |