abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90017946
Ik heb nog een gezichtsbruiner staan die ik hooguit 10x heb gebruikt. Heb er het geduld niet voor. Heb je daar ook wat aan Mirjam? Ik zou 'm kunnen komen brengen, mn zusje woont ook in Leiden dus dat is dan te combineren.
pi_90359026
mir O+

ik kan mijn zonnehemel helaas niet missen (je weet zelf wel waarom :) ) maar super fijn om te lezen dat je die van bibi krijgt *O*
pi_90365634
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
mir O+

ik kan mijn zonnehemel helaas niet missen (je weet zelf wel waarom :) ) maar super fijn om te lezen dat je die van bibi krijgt *O*
ja :*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 23 december 2010 @ 22:56:03 #29
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90366982
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef DJMO het volgende:
Ik denk dat ze daar wel meer aan heeft dan aan zo'n kleine lamp als die ik evt. zou hebben .. bstrijkt een veel groter oppervlak van het lichaam natuurlijk ;) ik hoor het morgen wel, ik ga nu te bedde, ben een beetje :O
Yups. Het voordeel van een warmte-lamp is dat het niet schadelijk is en een zonnebank wel. Toch? Je moet echt niet elke dag 20 minuten onder de zonnebank gaan liggen, want dan gaat het ook niet lang goed met je :D

Ik heb overigens ook een warmte-lamp en die mag je van mij hebben; stop 'm zo in een doosje. No prob!

Geen idee of ie het doet, maar dat zou ik natuurlijk eerst even testen :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_90368505
Ik kom hem na de kerst langs brengen is dat ok?

Nee je moet er zeker niet elke dag onder liggen, maar een paar keer per maand is toch al best wel lekker. En ik denk dat Mir het in de zomer niet nodig heeft toch?

Ik heb zelf een sun mobile met en een zonnenfunctie er in, en ik kan ook kiezen voor infrarood lampen die er dus zijn voor de warmte. Errug lekker en erg fijn voor mijn gewrichten.
pi_90383785
da's goed hoor O+

en welnee, de zonnehemel gebruik ik enkel voor de echt slechte dagen, die ik helaas nog geregeld heb
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')