abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89899726
zoals sommigen misschien wel weten, maar de meesten waarschijnlijk niet, ik ben al bijna twee jaar ziek, en heb een kutte tijd achter de rug gehad. daar wil ik verder niet te veel over uitwijden, maar het komt er op neer dat ik o.a. stevig heb moeten revalideren, en veel tijd in het ziekenhuis heb moeten doorbrengen.

ondanks dat het een stuk beter met me gaat, blijf ik helaas bijzonder veel pijn houden, pijn in mijn rug en zeuwpijn in mijn linkerbeen.
wat ik altijd heel erg fijn vind en wat de pijn eventjes vermindert, is warmte.
ik zat daarom te denken, misschien is er een fokker die bijv. zo'n opvouwbare zonnehemel overheeft, en er niks meer mee doet?
ik zou er echt heel erg blij mee zijn (2 jaar ziek zijn word je niet bepaald rijker van :') )

in ruil kan ik altijd iets lekkers aanbieden, een fijne zelfgebakken taart, desnoods een lekker zelfgekookt diner, denk aan dat soort dingen :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 13 december 2010 @ 23:21:58 #2
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89899808
Ik heb een ekte ekte (faal) zonnehemel gezien die gratis aangeboden werd, als het niet hier was dan was het op gratisoptehalen.nl eem koek'n heur wichie
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 13 december 2010 @ 23:23:19 #3
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89899886
Gefunden! 5 stuks neemt u maar even een kijkje. Gewoon bij zoeken even zonnehemel intypen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 23:24:32 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89899946
ik heb een infrarood lamp (ergens!) waar ik niks meer mee doe. Ik vergeet steeds om hem te gebruiken, en nu mag het toch niet ivm zwangerschap. ik denk dat ik jou er een groter plezier mee doe dan mezelf dus je mag 'm hebben van me, maar verzenden gaat me niet lukken qua kosten. Ik zit in poortugaal ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89900016
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef DJMO het volgende:
ik heb een infrarood lamp (ergens!) waar ik niks meer mee doe. Ik vergeet steeds om hem te gebruiken, en nu mag het toch niet ivm zwangerschap. ik denk dat ik jou er een groter plezier mee doe dan mezelf dus je mag 'm hebben van me, maar verzenden gaat me niet lukken qua kosten. Ik zit in poortugaal ..
Wat kost het verzenden als ik vragen mag :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 23:27:37 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89900098
quote:
5s.gif Op maandag 13 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat kost het verzenden als ik vragen mag :?
6,75 (tnt-pakketpost tot 10 kilo) maar aangezien ik in de schuldsanering zit en budgetbeheer heb, kan ik geen cent missen helaas.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89900272
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

6,75 (tnt-pakketpost tot 10 kilo) maar aangezien ik in de schuldsanering zit en budgetbeheer heb, kan ik geen cent missen helaas.
Als Mirjam die lamp wilt hebben en jij krijgt geen problemen als je een kleine overboeking ontvangt betaal ik die verzendkosten wel :Y
  maandag 13 december 2010 @ 23:33:54 #8
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_89900408
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)

of misschien daar vragen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_89900600
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als Mirjam die lamp wilt hebben en jij krijgt geen problemen als je een kleine overboeking ontvangt betaal ik die verzendkosten wel :Y
da's we; héél lief :D
maar ik zou het zelf ook nog wel willen betalen hoor O+ maarre, is zo'n ding wel goed op te sturen dan? zonder dat de lamp kapot gaat ofzo?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 23:37:36 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89900609
het is er zo eentje. ik zal 'm morgen eerst eens opzoeken voor ik Mirjam blij maak met een dooie mus :X

en Stuart: mijn bankrekening wordt niet gecontroleerd, dus daar zou ik geen moeite mee hebben, maar aangezien het nogal breekbaar iets is, ben ik er ook een beetje huiverig voor om te versturen per post ..

pi_89900963
Ja, ik begrijp het, dat het nogal een breekbaar iets is. Nou ja, PM me svp als het toch wordt verstuurd en dan maak ik de kosten natuurlijk gewoon even over :s)
pi_89900986
je kan de lamp er uit draaien en die apart in een doosje en kranten verpakken, als je dan het armatuur (lamphouder) in dezelfde doos stopt en zorgt dat hij niet te veel kan bewegen moet het goed gaan!
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 23:54:26 #13
21636 Feestkabouter
pi_89901415
van waar naar waar moet het?
sommige fokkers zijn best mobiel, ik help altijd graag met mijn autooke.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 23:55:26 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89901464
ik zit in ieder geval in poortugaal, vlak onder rotterdam :) ik meende me te herinneren dat mirjam in omgeving utrecht zat, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..

pi_89901487
Mir, ik heb misschien nog wel een philps zonnehemel over. Moet even aan mijn zus vragen of zij hem nog wil. Het is zo'n opklap ding.

Ga je dan voor me koken O-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 december 2010 @ 00:03:22 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89901853
Ik denk dat ze daar wel meer aan heeft dan aan zo'n kleine lamp als die ik evt. zou hebben .. bstrijkt een veel groter oppervlak van het lichaam natuurlijk ;) ik hoor het morgen wel, ik ga nu te bedde, ben een beetje :O

† In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 00:53:54 #17
21636 Feestkabouter
pi_89903423
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef DJMO het volgende:
ik zit in ieder geval in poortugaal, vlak onder rotterdam :) ik meende me te herinneren dat mirjam in omgeving utrecht zat, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
omgeving Utrecht is prima (daar woon ik ook)............ alleen denk ik dat het voor zo'n klein pakket wat overdreven is om een eind om te rijden.
mijn aanbod was meer bedoeld als het gaat om een groot ding (en als ik het ook echt een beetje kan combineren met een afspraak ergens).
pi_89910637
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef bibi het volgende:
Mir, ik heb misschien nog wel een philps zonnehemel over. Moet even aan mijn zus vragen of zij hem nog wil. Het is zo'n opklap ding.

Ga je dan voor me koken O-)
:D

en ja, maar dat ging ik toch al doen lekker wijf :D :*

ik woon in leiden btw :)
kom niet zo vaak in omgeving rotterdam (zeg maar bijna nooit eigenlijk)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 december 2010 @ 12:13:33 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89912596
aan welke geef je de voorkeur Mirjam? Voor ik ga zoeken voor niets :P

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 december 2010 @ 15:20:48 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90001324
ik kwam 'm tegen toen ik wat dozen op Jan z'n kamer aan het opruimen was .. even getest en hij doet het nog. Niet supernieuw, maar hij werkt iig. Wil je hem hebben of wacht je op nieuws van bibi Mirjam? :-)

pi_90005161
ik mag de zonnehemel van bibi hebben :D
dus daar ben ik sowieso al héél blij mee O+

maarre, denk je dat hij behoorlijk te versturen is, djmo..?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 december 2010 @ 17:00:01 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90006190
om eerlijk te zijn, twijfel ik daaran. Ik vind het eng om lampen etc per post te versturen, straks komt ie bij je aan en doet de lamp et niet meer .. begrijp me niet verkeerd hoor, je mag 'm hebben, ik vind het alleen zo zonde als je hem kapot krijgt straks ..

pi_90006465
vervoersssssssssss topic djmo!
pi_90006481
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef DJMO het volgende:
om eerlijk te zijn, twijfel ik daaran. Ik vind het eng om lampen etc per post te versturen, straks komt ie bij je aan en doet de lamp et niet meer .. begrijp me niet verkeerd hoor, je mag 'm hebben, ik vind het alleen zo zonde als je hem kapot krijgt straks ..
ja, zou idd heel zonde zijn!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 december 2010 @ 18:23:29 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90009302
heb t vervoerstopic even gecharterd mirjam ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')