Wat kost het verzenden als ik vragen magquote:Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef DJMO het volgende:
ik heb een infrarood lamp (ergens!) waar ik niks meer mee doe. Ik vergeet steeds om hem te gebruiken, en nu mag het toch niet ivm zwangerschap. ik denk dat ik jou er een groter plezier mee doe dan mezelf dus je mag 'm hebben van me, maar verzenden gaat me niet lukken qua kosten. Ik zit in poortugaal ..
6,75 (tnt-pakketpost tot 10 kilo) maar aangezien ik in de schuldsanering zit en budgetbeheer heb, kan ik geen cent missen helaas.quote:Op maandag 13 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kost het verzenden als ik vragen mag
Als Mirjam die lamp wilt hebben en jij krijgt geen problemen als je een kleine overboeking ontvangt betaal ik die verzendkosten welquote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
6,75 (tnt-pakketpost tot 10 kilo) maar aangezien ik in de schuldsanering zit en budgetbeheer heb, kan ik geen cent missen helaas.
da's we; héél liefquote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Mirjam die lamp wilt hebben en jij krijgt geen problemen als je een kleine overboeking ontvangt betaal ik die verzendkosten wel
omgeving Utrecht is prima (daar woon ik ook)............ alleen denk ik dat het voor zo'n klein pakket wat overdreven is om een eind om te rijden.quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef DJMO het volgende:
ik zit in ieder geval in poortugaal, vlak onder rotterdamik meende me te herinneren dat mirjam in omgeving utrecht zat, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef bibi het volgende:
Mir, ik heb misschien nog wel een philps zonnehemel over. Moet even aan mijn zus vragen of zij hem nog wil. Het is zo'n opklap ding.
Ga je dan voor me koken
ja, zou idd heel zonde zijn!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef DJMO het volgende:
om eerlijk te zijn, twijfel ik daaran. Ik vind het eng om lampen etc per post te versturen, straks komt ie bij je aan en doet de lamp et niet meer .. begrijp me niet verkeerd hoor, je mag 'm hebben, ik vind het alleen zo zonde als je hem kapot krijgt straks ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |