quote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ohja... muckie... als jij die zipjes nog hebt... dan wil ik ze graag terug als ik nieuwe lappie heb
Goede dag trouwens. Want dan ben ik jarig dus dan weet je altijd wanneer jij je nieuwe laptop had als je aan mij denktquote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep
[..]
Die wordt waarschijnlijk opgestuurd naar Targa, en dan ga ik zien wat ik er mee ga doen...
quote:
niet het kleinste lampjequote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Frank Lammers niet?
Als je hem ziet wel joh
[ afbeelding ]
Als er ergens een Brabo in meedoet, is hij dat meestal
Ah, fijnquote:
Oh, naaktfoto's, niks boeiendsquote:
Oeh, jij bent bijna jarigquote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede dag trouwens. Want dan ben ik jarig dus dan weet je altijd wanneer jij je nieuwe laptop had als je aan mij denkt
Pien.zip toch?quote:
Muck&Pien.zipquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, fijn
[..]
Oh, naaktfoto's, niks boeiends
[..]
Oeh, jij bent bijna jarig
[..]
Pien.zip toch?
Naaktfoto'squote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, fijn
[..]
Oh, naaktfoto's, niks boeiends
[..]
Oeh, jij bent bijna jarig
[..]
Pien.zip toch?
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga alvast oefenen...
Heppiebeursdeesoejoe
Heppiebeursdeesoejoe
Kijk je wel uit dat je niet een uur te vroeg begint te blèren?quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga alvast oefenen...
Heppiebeursdeesoejoe
Heppiebeursdeesoejoe
Whehehehe nee, ik ben bekend met GMTquote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet een uur te vroeg begint te blèren?
Just checkingquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe nee, ik ben bekend met GMT
Ik drink met je meequote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, bedtijd... dat hebben we ook nog
Nouja... eerst nog maar wat drinken
Stu is maar 1 keer per jaar jarig en dan moet je goed voorbereid zijnquote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Verder gaat het wel goed met je?
* Muck voelt aan Syms bolletje
* Pien85 schenkt nog een glaasje cranberry ranja inquote:
OWja, kut, dat moet ik morgen ook weerquote:
met deze postsnelheden is dat elke week welquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
OWja, kut, dat moet ik morgen ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |