Welterusten D.quote:
Jaquote:
Gebruik je nu je telefoon? Weet je al welke laptop je gaat halenquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaBeh, zit pas 24 uur zonder flaptopje, en ben t nu al zat
Goed nieuwsquote:
Ja, laptop van een meneer op marktplaats en die meneer woont om de hoek. zit nu op oude brakke pc... kan er nét mee msnen en fokken tegelijk, maar meer nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gebruik je nu je telefoon? Weet je al welke laptop je gaat halen
marktplaatsquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar?
Leuk dat je morgen je laptop kunt ophalen. Hoop dat je dan weer lekker alles kunt doenquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, laptop van een meneer op marktplaats en die meneer woont om de hoek. zit nu op oude brakke pc... kan er nét mee msnen en fokken tegelijk, maar meer niet
Denk t welquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat je morgen je laptop kunt ophalen. Hoop dat je dan weer lekker alles kunt doen
Heb ik je grapje verpest?quote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Mijn Sp grapje is in het water gevallen
Toch jammer dat je SP nog zo weinig ziet
ik had jouw post helemaal gemistquote:
Coolquote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk t welzal even linkje hier plakken zo
Frank Lammers niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had jouw post helemaal gemist
Ik ik ken hem ook niet trouwens
Maar ik vind Sp helemaal geweldig hoor
Mooie laptopquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
tadaaaaa mijn nieuwe flaptopje
Tof dat je 'em morgen ook kunt gaan gebruikenquote:
Jepquote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tof dat je 'em morgen ook kunt gaan gebruiken
Die wordt waarschijnlijk opgestuurd naar Targa, en dan ga ik zien wat ik er mee ga doen...quote:
Nee troela, dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep
[..]
Die wordt waarschijnlijk opgestuurd naar Targa, en dan ga ik zien wat ik er mee ga doen...
Huh?quote:
Tuurlijk heb ik die nogquote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ohja... muckie... als jij die zipjes nog hebt... dan wil ik ze graag terug als ik nieuwe lappie heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |