![item.jpg?rot=1]()
Ben je die Senseo ook zo zat? De koffie zelf of omdat iedereen zo'n ding heeft tegenwoordig? Zet eens wat anders neer.
Hierbij een goedkoop alternatief: wij hebben een Quaha Esedra espresso apparaat in de aanbieding. Gemaakt in opdracht van Illy aan. Het is echt een unieke machine, nauwelijks verkrijgbaar in Nederland! Nu iets meer dan 2,5 jaar oud gok ik.
Heeft een los waterreservoir (tenminste, het zit er wel in, maar is los te vullen) en is snel warm.
Hij is gebruikt, maar doet het nog prima. Ziet er ook nog steeds erg goed uit. Hij is onlangs nog schoongemaakt en ontkalkt. Er gaan pads van Illy in (ESE Servings / E.S.E. Servings). En daarvan zitten er ook een hoop bij. Wij hebben nog wat Illy pads (de originele, stuk of 10, met origineel Illy blik) maar ook nog een heel pakket met allerlei soorten, wat we een tijdje geleden gekocht hebben. Ik denk zeker dat dat ook nog ruim 50 pads zijn, allemaal individueel verpakt.
We hebben geen doos meer, maar nog wel de twee zeefjes erbij. Er zit ook een stoompijpje op om gestoomde melk te maken. Enige wat niet zo mooi meer is (kan je net zien op de foto) is het plaatje waar het kopje opstaat, maar mocht je dat willen, is dat zo opgelost met een spuitbusje verf.
Verzenden is mogelijk, maar reken er wel op dat het een zwaar (lees: duur) pakketje zal zijn. Ophalen is op zich beter, dan kan je meteen zien dattie het gewoon goed doet en heerlijke koffie zet.
Ik zit te denken aan een vraagprijs van 75 EURO voor het hele pakket, inclusief de pads. Maar goed, als het onrealistisch blijkt te zijn, dan merken we dat gauw genoeg, dan sta ik ook wel open voor een lager bedrag.
![item.jpg?rot=1]()