abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89897477

Ben je die Senseo ook zo zat? De koffie zelf of omdat iedereen zo'n ding heeft tegenwoordig? Zet eens wat anders neer.

Hierbij een goedkoop alternatief: wij hebben een Quaha Esedra espresso apparaat in de aanbieding. Gemaakt in opdracht van Illy aan. Het is echt een unieke machine, nauwelijks verkrijgbaar in Nederland! Nu iets meer dan 2,5 jaar oud gok ik.

Heeft een los waterreservoir (tenminste, het zit er wel in, maar is los te vullen) en is snel warm.

Hij is gebruikt, maar doet het nog prima. Ziet er ook nog steeds erg goed uit. Hij is onlangs nog schoongemaakt en ontkalkt. Er gaan pads van Illy in (ESE Servings / E.S.E. Servings). En daarvan zitten er ook een hoop bij. Wij hebben nog wat Illy pads (de originele, stuk of 10, met origineel Illy blik) maar ook nog een heel pakket met allerlei soorten, wat we een tijdje geleden gekocht hebben. Ik denk zeker dat dat ook nog ruim 50 pads zijn, allemaal individueel verpakt.

We hebben geen doos meer, maar nog wel de twee zeefjes erbij. Er zit ook een stoompijpje op om gestoomde melk te maken. Enige wat niet zo mooi meer is (kan je net zien op de foto) is het plaatje waar het kopje opstaat, maar mocht je dat willen, is dat zo opgelost met een spuitbusje verf.

Verzenden is mogelijk, maar reken er wel op dat het een zwaar (lees: duur) pakketje zal zijn. Ophalen is op zich beter, dan kan je meteen zien dattie het gewoon goed doet en heerlijke koffie zet.

Ik zit te denken aan een vraagprijs van 75 EURO voor het hele pakket, inclusief de pads. Maar goed, als het onrealistisch blijkt te zijn, dan merken we dat gauw genoeg, dan sta ik ook wel open voor een lager bedrag.

Poffervier
pi_90054287
40eu wil ik er wel voor bieden
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_90060639
lijkt me een aardige start ... ik hoef niet het onderste uit de kan te hebben, maar heb de stiekeme hoop dat het nog iets meer wordt .... tot hoelang is je bod geldig en zit er nog wat rek in? wil je het verzonden hebben of op komen halen?
Poffervier
pi_90066444
wel verzonden, maar met de verzendkosten voor mij. Paar daagjes lijkt me wel redelijk om mn bod te laten staan?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_90066495
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef W4 het volgende:
of staat iedereen in de file? O~)
Ze staan allemaal in de Filly

:@
pi_94197333
Deze is er nog steeds ... t.e.a.b.

(zquing heeft van de koop afgezien)
Poffervier
pi_94198406
waar koop je die pads? en waar eventueel op te halen?
pi_94198561
die pads koop je letterlijk overal en nergens :)

wij kochten tot nu toe bij http://www.dekoffiethuisw(...)47qun68uohtgev4mf8v6 maar als je gewoon ff google.nl op "ese pads" doet, komen er legio webshops naar voren ... er zit hier in ons dorp overigens ook een winkel die ze verkoopt ...

ophalen in de regio Westland/Hoek van Holland/Maassluis/Vlaardingen, afhankelijk van moment van ophalen :)
Poffervier
pi_94264675
voor 75E heb je een gloednieuwe senseo :P

daar smijt ik ook gewoon Miko pads in van de zaak :@
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:47:11 #10
96210 W4
Wie, ik?
pi_94266142
mmm, ben er inmiddels ook achter dat 't voor 75 EURO niet gaat lukken ja :)

Maar ik sta open voor een alternatief bod hoor O-)
Poffervier
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:00:56 #11
249756 Symphonic
Look o Look
pi_98759732
De bezem er doorheen gehaald, en nu eerst koffie :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_98821170
jammer! net een nieuwe nespresso machine gehaald (pixie)
ohoh wat een nice machine :)
pi_101185936
Ik had per pb een reactie, maar helaas ben ik enkele weken niet op FOK! geweest dus ik denk dat die koper inmiddels al wat anders heeft gevonden. Iemand anders interesse? Doe een leuk bod!
Poffervier
pi_101194949
Wat is je nieuwe vraaagprijs?
pi_101202977
I'm open to suggestions :)
Poffervier
pi_101592740
Weer even opgeschoond :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_101611227
Thank you Symphonic ... koffieapparaat is ook schoon en klaar om ergens een huishouden te voorzien van heerlijke koffie :)
Poffervier
pi_101687491
w o w c_/
Poffervier
pi_101743941
bakkiestijd!
Poffervier
pi_104735181
Koffieapparaat met stof te koop :)
Poffervier
pi_104736195
Whahaha!

Waar eventueel op te halen? Of lees ik er over heen?
pi_104822710
heb je een dm gestuurd eergisteren ...
Poffervier
pi_105018237
geen reactie van wc-eendjuh, maar ja, wie drinkt er nou koffie op de wc?

Next? :)
Poffervier
pi_105019025
hij staat op 2 weken na, al een jaar te koop :'(
maak je niet meer kans door gewoon een kaartje bij de AH op te hangen?
er is vast wel iemand uit je buurt wiens senseo de geest heeft gegeven :P
pi_105021004
zou ouderwets joh :)

#vroeger toen FOK! nog beter werkte als een kaartje bij de appie

;)
Poffervier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')