Nooit gehad dat Chrome iets niet snapt. Wel vaak maar halve pagina's, over de breedte.quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef MichielV het volgende:
Heel af en toe 'snapt' Chrome iets niet, een verouderd formulier of zo en dan ga ik snel ff naar IE (Firefox is me toch een potje traag geworden over de jaren) maar verder alleen maar Chrome voor mij, vooral ook het handige synchen van bookmarks en instellingen over alle pc's waar ik werk is heerlijk.
waar het hart vol van is....quote:
ach, stiekem ben ik zo'n lutser die Opera alleen maar gebruikt omdat niemand dat doetquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef MichielV het volgende:
Heel af en toe 'snapt' Chrome iets niet, een verouderd formulier of zo en dan ga ik snel ff naar IE (Firefox is me toch een potje traag geworden over de jaren) maar verder alleen maar Chrome voor mij, vooral ook het handige synchen van bookmarks en instellingen over alle pc's waar ik werk is heerlijk.
Joe, dan is dit iets voor jou: https://chrome.google.com(...)jfkfjpbkbammjbdenaddquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef MichielV het volgende:
popjejannekje7!quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
NEE!
Het is een.... popje!!!!
Dan toch wel volgende week vrijdag hè? Want komende vrijdag is er nog weinig te doen daar.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, zijn er nog mensen van hier op vrijdag bij t Glazen huis? Zit er aan te denken 's middags/'s avonds na mn werk ff te gaan
nee, eindhoven is me net iets te ver weg...quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, zijn er nog mensen van hier op vrijdag bij t Glazen huis? Zit er aan te denken 's middags/'s avonds na mn werk ff te gaan
jij hebt echt geen smaak he? rijstwafels...raclette....quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Steephsel het volgende:
Michiel heeft het over kaas, heb vandaag Raclette gehaald bij de Lidl
Dat dus + studie.quote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, eindhoven is me net iets te ver weg...
Denk dat ik er dan wel te vinden benquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb ooit raclette gegeten uit Zwitserland, heerlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt echt geen smaak he? rijstwafels...raclette....
Jaaaa, euhhh, neeeee, hehe, ja.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan toch wel volgende week vrijdag hè? Want komende vrijdag is er nog weinig te doen daar.
ik heb 1 keer ene poging gedaan met een lidl geprobeerd en vond het ongelooflijk smerigquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Heb ooit raclette gegeten uit Zwitserland, heerlijk
Yo, Roel, ik had niet anders verwacht van jou natuurlijk!quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat ik er dan wel te vinden ben
Nog nooit gehad van de Lidl, dus we zullen het snel wetenquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 1 keer ene poging gedaan met een lidl geprobeerd en vond het ongelooflijk smerigach, ieder zijn meug nietwaar?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yo, Roel, ik had niet anders verwacht van jou natuurlijk!
Lijkt me leuk jou nou eindelijk eens IRL te zien, al dan niet met Sanne! Ik ga naar je uitkijken!
Ze hebben vast wel wat op voorraadquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
kut...ik moet opruimen want woendag komen ze de helft van mn plafond wegslopen...
weet iemand of Blokkers standaard van die opbergdozen/verhuisdozen op voorraad hebben?
mooiquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel wat op voorraad.
Ik ga ook ff kijken wat ik doe hoor. kHoef alleen maandag en dinsdag te werken volgende week, en de rest lekker vrij; mini-vakantiequote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Misschien dat ik er donderdag en vrijdag ben. En eventueel komende zondag. Moet nog ff kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |