Die niet durfde te klikkenquote:Op maandag 13 december 2010 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig weten niet zo veel mensen wat het isbehalve natuurlijk heel toevallig de halve sc
Ach, potentiele Darwin Award.quote:Op maandag 13 december 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
whahah knuppel!![]()
Een ruzie met zijn vriendin is een 26-jarige man uit Vianen bijna fataal geworden.
Vanwege de ruzie weigerde de vrouw haar vriend binnen te laten in haar flatwoning. De man liet het daar echter niet bij zitten en besloot vanaf zijn eigen flatwoning omhoog te klimmen naar de woning van zijn vriendin, één etage hoger.
Tijdens die beklimming ging het echter mis, waardoor de man vier verdiepingen naar beneden viel
grmblpfjth ..quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef Aure het volgende:
Haha, FFJe bent echt een schatje
(Ik las net dat H2O stukje
)
Ben even mn kerstboom aan t opzetten. Hij is echt hysterisch roze
Gewoon niet aankijken en doorlopen Steer, dan doen ze niks. Je kunt het!quote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wandelen hier op de verpleegafdeling momenteel alleen maar zombies enge mannetjes in pyjama's rond
misschien lopen ze wel allemaal te bellenquote:Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon niet aankijken en doorlopen Steer, dan doen ze niks. Je kunt het!
Er zal even een overschot aan zijnquote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wandelen hier op de verpleegafdeling momenteel alleen maar zombies enge mannetjes in pyjama's rond
Heaumeau's zijn het!quote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh een roze kerstboom haha, gaaf! heb je dan ook een kerststal met een roze jozef en jezus?
wil jij ook een pyjama?quote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Pffff...had ze wel eens ff mogen melden danquote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef borisz het volgende:
Inmiddels een uitgebreidere mailwisseling met scriptiedocent gehad. Voor haar was eind van de week vrijdag 17.00. Tja zal wel, ik heb vaak deadlines gehad met andere projecten op zondag waarbij je op dinsdag goed antwoord had.
Maar goed ik krijg iig nu per mail commentaar, dat scheelt al weer.
Dat dus! Eind van de week is vragen om communicatieproblemen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Pffff...had ze wel eens ff mogen melden danMaar goed dat je een en ander beetje hebt opgelost
Isaquote:Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus! Eind van de week is vragen om communicatieproblemen.
Vind ik ook!quote:Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat dus! Eind van de week is vragen om communicatieproblemen.
Eh, ik.quote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
even een lompe vraag omdat ik dit nu zie; wie kan er een big king xxl op om 6u 's ochtends?
Jij?quote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
even een lompe vraag omdat ik dit nu zie; wie kan er een big king xxl op om 6u 's ochtends?
Prima, P! Alleen moest ik op agressiecursus met mijn collega een soort handje drukken en toen heb ik haar direct laten winnen, want dat vergt inspanning met je borstspieren en die doen me iets te veel pijn om kracht mee te zetten.quote:
En mij zou het ook wel lukken denk ikquote:
Ahquote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima, P! Alleen moest ik op agressiecursus met mijn collega een soort handje drukken en toen heb ik haar direct laten winnen, want dat vergt inspanning met je borstspieren en die doen me iets te veel pijn om kracht mee te zetten.
Is dat iets van de McDonalds?quote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Tuuk!quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
AhMaar normaal gesproken zou je winnen, toch?
quote:
Dat bedoel ikquote:
BurgerKING. Een big KING xxlquote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Is dat iets van de McDonalds?
Vandaag een man die het had over de Em Cee Donalds (erg hollands uitspreken)
Oe een roze kerstboom, hoe tofquote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef Aure het volgende:
Haha, FFJe bent echt een schatje
(Ik las net dat H2O stukje
)
Ben even mn kerstboom aan t opzetten. Hij is echt hysterisch roze
oohja je agressiecursus! hoe vond je het?quote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima, P! Alleen moest ik op agressiecursus met mijn collega een soort handje drukken en toen heb ik haar direct laten winnen, want dat vergt inspanning met je borstspieren en die doen me iets te veel pijn om kracht mee te zetten.
Blij dat ik het niet kenquote:
En Mc Hammer wordt dan zeker Mac Hammer?quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat iets van de McDonalds?
Vandaag een man die het had over de Em Cee Donalds (erg hollands uitspreken)
Jep. Meestal brood, maar eigenlijk lust ik alles, altijdquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Lein eet volgens mij alles 's morgens
Niet zo leukquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
oohja je agressiecursus! hoe vond je het?
Zo'n vriendin moet ik ook hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jep. Meestal brood, maar eigenlijk lust ik alles, altijd
Eigenlijk gewoon aardappel-prei soep met Stilton.quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
Dat bedoel ikZeg, nou je hier toch loopt te posten....het recept van je Stilton-soep? Staat dat ergens? Ik begreep van Lein dat dat uitstekend ontbijt-materiaal is?
zonde, het is heerlijk en veel en kazig! (en heel vet)quote:
Oh ik ook hoor, alleen als het te vroeg is moet ik eerst even wakker worden voor ik trek heb.quote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een tweelingzusquote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo'n vriendin moet ik ook hebben![]()
Kunnen we je niet klonen of zo?
Zet P nou niet op het verkeerde beenquote:
dat is handig toch! lust je ook haggis?quote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je de verhoudingen posten? Ik wil m maken met kerstquote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk gewoon aardappel-prei soep met Stilton.
Ben nu aan het eten hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Wil je de verhoudingen posten? Ik wil m maken met kerst
Nee die heb ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grmblpfjth ..
ooooh een roze kerstboom haha, gaaf! heb je dan ook een kerststal met een roze jozef en jezus?
foto ajb!
dus als je om 5u wakker word kun jij om 6u dit ook eten?quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, alleen als het te vroeg is moet ik eerst even wakker worden voor ik trek heb.
WOAH!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee die heb ik nietEn ik kom er net achter dat de helft van mn kerstversiering nog bij mn ouders ligt dus ik kan m niet helemaal intuigen
Anyway hier zie je een stukkie. Maar er moet nog een heleboel in, maar dat kan ik pas donderdag doen helaas.. Ach hij staat alvast
Nooit geprobeerd.quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is handig toch! lust je ook haggis?
Jawel, geen probleem.quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus als je om 5u wakker word kun jij om 6u dit ook eten?
[ afbeelding ]
Die is wel wat roze jaquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee die heb ik nietEn ik kom er net achter dat de helft van mn kerstversiering nog bij mn ouders ligt dus ik kan m niet helemaal intuigen
Anyway hier zie je een stukkie. Maar er moet nog een heleboel in, maar dat kan ik pas donderdag doen helaas.. Ach hij staat alvast
quote:
Spaghetti Bolognese met tomaten-komkommer-feta salade.quote:
Hahahaha dat is de flat waar mijn zus woontquote:Op maandag 13 december 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
whahah knuppel!![]()
Een ruzie met zijn vriendin is een 26-jarige man uit Vianen bijna fataal geworden.
Vanwege de ruzie weigerde de vrouw haar vriend binnen te laten in haar flatwoning. De man liet het daar echter niet bij zitten en besloot vanaf zijn eigen flatwoning omhoog te klimmen naar de woning van zijn vriendin, één etage hoger.
Tijdens die beklimming ging het echter mis, waardoor de man vier verdiepingen naar beneden viel
Mijn enge schrijver uit het ziekenhuisquote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
De acteur kwam veel en veel te dichtbij en benaderde me van achteren terwijl ik vooruit moest blijven kijken. Blijkbaar schoot mijn amygdala in de stress wbt de herinnering van vorig jaar toen ik ben aangerand. Ik raakte direct in paniekquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
oh dat is jammer. wat gebeurde er zoal?
Oh! Nee, en nu is het te donkerquote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef DarkElf het volgende:
he lein had je nog een foto gepost van je plekjes?
Jaaa, leuk!!quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Grappige boom Aure!
Gefeliciteerd Borisz en LieLie!
En ik ben verlegen dat jullie de kaart voor Annie lief vinden.
lekker hoor! tomaten/komkommer/feta is lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spaghetti Bolognese met tomaten-komkommer-feta salade.
Leuk, krak!quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
och jeetje isa das ook niet raar hoor vind ik eigenlijk..quote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De acteur kwam veel en veel te dichtbij en benaderde me van achteren terwijl ik vooruit moest blijven kijken. Blijkbaar schoot mijn amygdala in de stress wbt de herinnering van vorig jaar toen ik ben aangerand. Ik raakte direct in paniekTime out geroepen en ben gaan zitten. Zelfde oefening met zelfde acteur 2 jaar geleden was geen enkel probleem
wond?quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hahahaha dat is de flat waar mijn zus woont
Die wond
Ik ging je stalken, LOL!quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was ook even onder de indruk hoor.
Ross wil niet te veel verse groente in de Bolognese, dus dan maar zoquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker hoor! tomaten/komkommer/feta is lekker
hi kerstvrouwe Krakkiequote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Grappige boom Aure!
Gefeliciteerd Borisz en LieLie!
Ohquote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon aardappel-prei soep met Stilton.
Jeetje. Ja, kan me jouw reactie wel een beetje voorstellen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
De acteur kwam veel en veel te dichtbij en benaderde me van achteren terwijl ik vooruit moest blijven kijken. Blijkbaar schoot mijn amygdala in de stress wbt de herinnering van vorig jaar toen ik ben aangerand. Ik raakte direct in paniekTime out geroepen en ben gaan zitten. Zelfde oefening met zelfde acteur 2 jaar geleden was geen enkel probleem
Nou ja, ik weet eigenlijk ook niet meer of ik dat wel op fok heb gezegd. Ik hou soms ook nog wel eens dingen voor mezelfquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
och jeetje isa das ook niet raar hoor vind ik eigenlijk..
wist trouwens helemaal niet dat je dat vorig jaar hebt meegemaakt
Volgens mij was het een beetje buiten de spotlights gehouden vorig jaar.quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
wist trouwens helemaal niet dat je dat vorig jaar hebt meegemaakt
Da's wel heel vervelend ja.quote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh dat was heftig dusquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
belachelijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet eigenlijk ook niet meer of ik dat wel op fok heb gezegd. Ik hou soms ook nog wel eens dingen voor mezelf
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zet P nou niet op het verkeerde been
quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
P., dat is echt een grap. Mijn tweelingzus is heel anders dan ik
Belachelijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik weet eigenlijk ook niet meer of ik dat wel op fok heb gezegd. Ik hou soms ook nog wel eens dingen voor mezelf
oja was te verwachtenquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross wil niet te veel verse groente in de Bolognese, dus dan maar zo
Lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spaghetti Bolognese met tomaten-komkommer-feta salade.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
oh dat was heftig dusheb je tegen hem vertelt waarom je time out riep?
Hij heeft het er niet naast, alleen ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
oja was te verwachten
vind ie het zo ernaast wel lekker?
Dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje. Ja, kan me jouw reactie wel een beetje voorstellen.
ah dat dr oetker belegquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet helaas! Gelukkig!quote:
Scheurschoenenquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen verrassing eten bij moeders. En mijn nieuwe scheurschoenen laten zien!
Ja, de limonade zat op mijn beeldscherm toen ik het las!quote:
Alleen jij nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet helaas! Gelukkig!Unieke mensen zijn
En gelukkig is iedereen uniek
die acteur schrok denk ook wel toen je dat dan vertelde. en tuurlijk kan dat. zo'n gebeurtenis raak je niet zomaar kwijtquote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik schrok echt heel erg van mijn reactie, dat had ik helemaal niet verwacht!
En ik was vorig jaar niet zo erg goed in staat om er over te praten
Dan ben ik daar ook weer uniek in hequote:
Het is het zg 'open been' in de volksmond. Niet besmettelijk, wel hardnekkigquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ah dat dr oetker belegik vind het maar een vieze lelijke wond. is het besmettelijk?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft het er niet naast, alleen ik
quote:
scheurschoenen....quote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen verrassing eten bij moeders. En mijn nieuwe scheurschoenen laten zien!
Ja, jouw en mijn DNA verschilt zo miniem dat we eigenlijk hetzelfde zijnquote:
ja, die koopt ie op WOW.quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
komt hij wel aan iedere dag aan wat groente en fruit?
Maaien!quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is het zg 'open been' in de volksmond. Niet besmettelijk, wel hardnekkig
HEt is een engelsman EN een computernerd. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt hij wel aan iedere dag aan wat groente en fruit?
Krak heeft nieuwe sportieve zwarte schoenenquote:
Ah, je snapt hemquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik daar ook weer uniek in he
Dat.quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
HEt is een engelsman EN een computernerd. Wat denk je zelf?
ik weet nog dat er in t dorp vroeger bij ons een vrouw was met enorm vieze grote wonden op haar enorm dikke benen... dat heeft echt indruk gemaakt op mij op een vieze manier zeg maar brrr.quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met klitteband.quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krak heeft nieuwe sportieve zwarte schoenen
kan het overgaan op andere lichaamsdelen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dat jij ineens thuis bentquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef LieLie het volgende:
Ik ga nog even thee zetten hoor! #danwetenjulliedateven /twitterpost
LOL, die ken ik ook.quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb meteen dat volksdansliedje in mijn hoofd, mayem of zoiets
Ik heb voldoende slaap gehad afgelopen weekend. Dan ben ik wat scherperquote:
oh we zijn net zusjes dus! *gilletje slaakt!quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jouw en mijn DNA verschilt zo miniem dat we eigenlijk hetzelfde zijn
Oepsquote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Aure het volgende:
OMG ik ben echt het ergste zusje dat er bestaat. Vergeet ik gewoon dat mn broer morgen al naar afghanistan vertrektWas in de veronderstelling dat het pas in t weekend was
Tis dat mn andere broer me er aan herinnerde anders was ik hem echt vergeten te bellen
![]()
Maar verder is-ie dus best lief, toch?quote:
aah die schoenen heb ik gemist denk ik!quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krak heeft nieuwe sportieve zwarte schoenen
Dat gaat niet lukken, want hij is verslaaft aan mandarijntjesquote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Een keer scheurbuik en hij denkt er anders over. En anders verplicht Sandwichspread op brood
in engeland eten ze toch groenten mag ik hopen? of is het maar een fabeltje dat je groenten nodig hebt? of hebben ze daar toch flink vitaminetekort?quote:
Het enige fruit wat de meeste nerds tot zich nemen is een Apple.quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verrassingquote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dat jij ineens thuis bent![]()
je bent nog op tijd. kun je nog ff naar em toe? anders bellen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Aure het volgende:
OMG ik ben echt het ergste zusje dat er bestaat. Vergeet ik gewoon dat mn broer morgen al naar afghanistan vertrektWas in de veronderstelling dat het pas in t weekend was
Tis dat mn andere broer me er aan herinnerde anders was ik hem echt vergeten te bellen
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef DarkElf het volgende:
oh we zijn net zusjes dus! *gilletje slaakt!
Alles wat ze nodig hebben zit in Bier en Pub voedselquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in engeland eten ze toch groenten mag ik hopen? of is het maar een fabeltje dat je groenten nodig hebt? of hebben ze daar toch flink vitaminetekort?
Ik heb net gebeldquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent nog op tijd. kun je nog ff naar em toe? anders bellen.
Ik hoorde laatst (geen idee of het waar is hoor, niet opgezocht verder) dat er inmiddels zo weinig vitaminen meer zitten in groente en fruit dat je beter gewoon pillen kan slikken om ze binnen te krijgen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Groente is ook best wel overrated eigenlijk. Of trap ik nu weer een heilig huisje in
mandarijntjes! goed plan! jammer voor hem want die zijn maar een paar maanden verkrijgbaar... er moet toch wel nog iets qua groente of fruit zijn wat ie lust? misschien vind ie gekookte andijvie met een prutje wel heel lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, want hij is verslaaft aan mandarijntjes
nee hoor, kan bestquote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Groente is ook best wel overrated eigenlijk. Of trap ik nu weer een heilig huisje in
Zit je dan, met je lowcarbdieetquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst (geen idee of het waar is hoor, niet opgezocht verder) dat er inmiddels zo weinig vitaminen meer zitten in groente en fruit dat je beter gewoon pillen kan slikken om ze binnen te krijgen.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben pas bij een rondleiding in een brouwerij geleerd dat ze vroeger allemaal bier dronken, omdat je dan vocht en brood ineen had.
Ow hangt dat ook samen met nerds?quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij was bier vooral noodzaak omdat water niet goed bleef.quote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben pas bij een rondleiding in een brouwerij geleerd dat ze vroeger allemaal bier dronken, omdat je dan vocht en brood ineen had.
Ik weet niet hoe de logistiek in Alphen en omgeving is, maar bij ons zijn mandarijnen het hele jaar door te koop.quote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mandarijntjes! goed plan! jammer voor hem want die zijn maar een paar maanden verkrijgbaar... er moet toch wel nog iets qua groente of fruit zijn wat ie lust? misschien vind ie gekookte andijvie met een prutje wel heel lekker![]()
dan heb je genoeg gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb net gebeldGa er nu niet meer naar toe, hij is gewoon thuis met zn vriendin, die moeten even rustig samen kunnen zijn nu
Nouja, er zaten wat meer dubieuze dingen in zijn verhaal, maar goedquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
volgens mij dronken ze dat omdat het gewone water te vervuild was.. maar goed.
Sowieso zitten er amper vitamines in groente en een vit C tekort is in Nederland bijna onmogelijk als je al wat aardappelen binnen krijgt en bijv sinaasappelsap. Groente is vooral zo geweldig omdat het bijdraagt aan een goede darmwerking en je een vol gevoel geeft voor weinig kcal.quote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoorde laatst (geen idee of het waar is hoor, niet opgezocht verder) dat er inmiddels zo weinig vitaminen meer zitten in groente en fruit dat je beter gewoon pillen kan slikken om ze binnen te krijgen.
Verklaard meteen waarom restaurants zoveel rauwkost op je bord mieterenquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ho ho.. groente is nog steeds handig voor de vulling he
Ze worden op een gegeven moment echt niet lekker meer! Beetje taaiig en waterig van smaak.quote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet niet hoe de logistiek in Alphen en omgeving is, maar bij ons zijn mandarijnen het hele jaar door te koop.
Of ze lekker zijn, is 2.
Wen er alvast maar aanquote:
Ja, dat dus.. ik blijf het dus lekker eten ipv andere vullende dingenquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso zitten er amper vitamines in groente en een vit C tekort is in Nederland bijna onmogelijk als je al wat aardappelen binnen krijgt en bijv sinaasappelsap. Groente is vooral zo geweldig omdat het bijdraagt aan een goede darmwerking en je een vol gevoel geeft voor weinig kcal.
Nou er zitten anders genoeg koolhydraten in bierquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
Nouja, er zaten wat meer dubieuze dingen in zijn verhaal, maar goed
ja niet lekker nee. mandarijntjes zijn lekker van nov tot februari vind ik. sinaasappels ook zoiets. zie mn baas sinaasappels in juni eten en dan denk ik gatverquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de logistiek in Alphen en omgeving is, maar bij ons zijn mandarijnen het hele jaar door te koop.
Of ze lekker zijn, is 2.
quote:Voor het gewone volk was bier in de middeleeuwen de gebruikelijke drank. Het was veiliger dan water, omdat het water in de steden vaak vervuild was, terwijl bier bij de bereiding gekookt en gefilterd werd. Bovendien was bier voedzaam: het bevatte graan en de gist was rijk aan vitamine B en andere nodige stoffen.
Niet meer?quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. ik blijf het dus lekker eten ipv andere vullende dingen
Jup. Ik eet ze alleen rond Sinterklaas. Maar je kan ze het hele jaar door prima krijgenquote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze worden op een gegeven moment echt niet lekker meer! Beetje taaiig en waterig van smaak.
Echt waar?quote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso zitten er amper vitamines in groente en een vit C tekort is in Nederland bijna onmogelijk als je al wat aardappelen binnen krijgt en bijv sinaasappelsap. Groente is vooral zo geweldig omdat het bijdraagt aan een goede darmwerking en je een vol gevoel geeft voor weinig kcal.
Dat absoluut!! Het zal zeker meegeholpen hebben aan de vulling van de maag bij een schamel maal..quote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou er zitten anders genoeg koolhydraten in bier(en wat B-vitamine)
Ja, maar hoe verder die dingen gehaald moeten worden, hoe minder lekker ze uiteindelijk zijn. Het gaat allemaal ten koste van zon en ze worden onrijp al geplukt en verscheept.quote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja niet lekker nee. mandarijntjes zijn lekker van nov tot februari vind ik. sinaasappels ook zoiets. zie mn baas sinaasappels in juni eten en dan denk ik gatvermaar misschien halen ze ze dan uit een land waar het wel lekker is..
Fruit uit die kraampjes langs de weg in Frankrijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar hoe verder die dingen gehaald moeten worden, hoe minder lekker ze uiteindelijk zijn. Het gaat allemaal ten koste van zon en ze worden onrijp al geplukt en verscheept.
Fruit in zonrijke landen is veel lekkerder, puur omdat de vruchten lang in de zon hebben kunnen rijpen. Ipv een koel container.
rauwkost in restaurants... vind ik echt geen reet aanquote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verklaard meteen waarom restaurants zoveel rauwkost op je bord mieteren
Zelfs van de Inter, Super of HYPER marché's zijn ze echt heerlijk. Nog nooit zulk lekker fruit gehaaldquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Fruit uit die kraampjes langs de weg in Frankrijk
dan doe ik er dus goed aan met seizoensfruit eten. gelukkig vind ik veel fruit erg lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar hoe verder die dingen gehaald moeten worden, hoe minder lekker ze uiteindelijk zijn. Het gaat allemaal ten koste van zon en ze worden onrijp al geplukt en verscheept.
Fruit in zonrijke landen is veel lekkerder, puur omdat de vruchten lang in de zon hebben kunnen rijpen. Ipv een koel container.
Het kan best lekker zijnquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rauwkost in restaurants... vind ik echt geen reet aan
Nou, nee. Ze zijn lekkerder, maar nog steeds worden ze van ver gehaald en dus minder rijp verscheept.quote:Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan doe ik er dus goed aan met seizoensfruit eten. gelukkig vind ik veel fruit erg lekker
Nou, de meloenen niet altijd, die zijn op de markt beter.quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs van de Inter, Super of HYPER marché's zijn ze echt heerlijk. Nog nooit zulk lekker fruit gehaald
Geen idee of dat nog lekker is! Ik zat daar zelf ook al aan te denken, dus als iemand daar het antwoord wel op heeft: graag.quote:Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, zou je dat wildzwijnspul in kunnen vriezen? Anders moet ik speciaal voor naar het volgende dorp fietsen.......
Ik geloof je graag, maar heb het nog niet kunnen proberen. Wij zijn nooit een markt tegen gekomen in Frankrijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, de meloenen niet altijd, die zijn op de markt beter.
En op de boerenmarkt kan je ook oude rassen van fruit vinden.
rauwkost vind ik lekker als er een goede dressing doorheen gaat, maar of de dressing is vies, of het is weinig tot niksquote:
Een lekkere vinaigrettequote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rauwkost vind ik lekker als er een goede dressing doorheen gaat, maar of de dressing is vies, of het is weinig tot niks
Nee, in Frankrijk. Effe bij de VVV vragen, zeker in het zuiden vind ik dat echt leuk! Van auto's tot de meest maffe uitvindingen!quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof je graag, maar heb het nog niet kunnen proberen. Wij zijn nooit een markt tegen gekomen in Frankrijk.
Of bedoel je de markt in Nederland?
Auto's op de markt?quote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, in Frankrijk. Effe bij de VVV vragen, zeker in het zuiden vind ik dat echt leuk! Van auto's tot de meest maffe uitvindingen!
Dat het zo lekker zwemt zeg maar?quote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind rauwkost zonder veel saus een stuk lekkerder. Op mijn werk hebben ze de rauwkost altijd al aangemaakt met heel veel saus: bah bah bah.
Bretagne is zeker de moeite waardquote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben voorlopig nog niet verder dan Normandië in Frankrijk gekomen. Volgend jaar heel misschien Bretagne. Of anders Schotland of Engeland. Daar twijfelen wij nog over.
Ja! En bedden en kristallen voor in vazen die water opnemen. En bv een kraam van een meter of 8 met alleen maar kruiden, ook geneeskrachtige.quote:
Jullie hebben gekampeerd in Schotland toch? Wanneer is de beste periode?quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bretagne is zeker de moeite waardEn Schotland, tja... Schotland
*I Like This*quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Anna moet zich wel beseffen dat Schotland ook in houd dat er minstens 1 Whisky stokerij bezocht moet worden. Met souvenir optie.
Nee, nieuwe.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wrs brakke 2CVs die je daar in elk veld wel 3 keer kan vinden.
Minstens 1 per dag.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Anna moet zich wel beseffen dat Schotland ook in houd dat er minstens 1 Whisky stokerij bezocht moet worden. Met souvenir optie.
Als je niet hoeft te werkenquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie hebben gekampeerd in Schotland toch? Wanneer is de beste periode?
Klinkt goedquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ja! En bedden en kristallen voor in vazen die water opnemen. En bv een kraam van een meter of 8 met alleen maar kruiden, ook geneeskrachtige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goed
En ik ga lekker op bed lezen, heb mijn Encyclopedieboek bijna uit. Had hij het net verpest in Weekend Millionaires omdat hij niet wist was erytrocyten waren. Pfff, dat weet ik zelfs!Kun je dat in een drogist of apotheek krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als je het de verkoopster lief vraagt. Of een bloedneus slaatquote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je dat in een drogist of apotheek krijgen?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je dat in een drogist of apotheek krijgen?
Het lijkt me erg stug dat Anna dat niet weetquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
Die moest ik trouwens wél even opzoeken. Hoewel, Anna weet het vast ook.
Veel plezier en eenquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Buikpijn. Kruikjestijd. Dus dekentje/ kruikje en zo beetje river cottage kijken. P we gaan een poging doen om het op te nemen. Bye!
Beterschap, slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Buikpijn. Kruikjestijd. Dus dekentje/ kruikje en zo beetje river cottage kijken. P we gaan een poging doen om het op te nemen. Bye!
Beterschap. En tofquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind het voor Nederlandse begrippen best lang eigenlijk..quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
WTFDie gast uit A'dam die heeft toegegeven met de kids gerommeld te hebben....zijn advocaat verwacht een straf van 16 jaar..... MAAR 16 JAAR!
Opbergen die vent. Levenslang!
http://www.nu.nl/binnenla(...)cht-lange-straf.html
Die Benno L kreeg 7 jaarquote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het voor Nederlandse begrippen best lang eigenlijk..
Overigens met je eens dat je voor zo iets niet lang genoeg kan zitten hoor..
Hopelijk doen we er ook TBS met dwangverpleging bijquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
WTFDie gast uit A'dam die heeft toegegeven met de kids gerommeld te hebben....zijn advocaat verwacht een straf van 16 jaar..... MAAR 16 JAAR!
Opbergen die vent. Levenslang!
http://www.nu.nl/binnenla(...)cht-lange-straf.html
Jammer.quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef borisz het volgende:
Hopelijk doen we er ook TBS met dwangverpleging bij. Dan kan het levenslang worden. Maar levenslang kan je hier alleen krijgen voor moord.
Hij is wel heel erg schattig!quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en krijg net bericht van het nijnenasiel! Misschien hebben ze een ram voor ons. Moet nog even horen of het wel een buitenkonijn is, maar zo ja dan gaan we het met Miko proberen. Fototje staat op deze site: http://www.asielgoofy.nl/index.php
Koddig en rommelig ding, zeer relaxt en makkelijk. Klinkt als een perfect maatje voor onze relaxte Maria![]()
Wat een wildebrasquote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en krijg net bericht van het nijnenasiel! Misschien hebben ze een ram voor ons. Moet nog even horen of het wel een buitenkonijn is, maar zo ja dan gaan we het met Miko proberen. Fototje staat op deze site: http://www.asielgoofy.nl/index.php
Koddig en rommelig ding, zeer relaxt en makkelijk. Klinkt als een perfect maatje voor onze relaxte Maria![]()
Edit: het is een buitenkonijn!!
Ha, ik ben nu al fan!quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat wordt gezeik natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja ik ook!! Wat een rommelkont!
Hoop dat Maria hem ook leuk vindt..
Jeejquote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zijn heel niet zieligquote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
Awww... allemaal zielige konijntjes. En wij hebben geen plek.
Ebooks kun je volgens mij altijd wel op de computer lezen?quote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand of je ergens boeken kan downloaden voor op een laptop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
quote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat wordt gezeik natuurlijk![]()
Lijkt me typisch zo'n vent die nooit iets achter z'n kont opruimt.
Kan Maria de boel weer een beetje op orde maken.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Roodkapje op weg naar oma? Gelukkig komt ze de klein lieve Chinees tegen ipv de grote boze wolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Wut?quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Roodkapje op weg naar oma? Gelukkig komt ze de klein lieve Chinees tegen ipv de grote boze wolf![]()
Dat blij huppelende meiskequote:
De witbalans lijkt me in orde dus calibreer je monitor ffquote:
Niet de kleur is bepalend voor deze associatiequote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De witbalans lijkt me in orde dus calibreer je monitor ffDa's donkerblond / lichtbruin
Wat dan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet de kleur is bepalend voor deze associatie
Nee suf, het huppeltje. Dat weer geen huppeltje is, maar ik ben allang weer zat van dit ge-emmer, waar is de tijd gebleven dat je nog gewoon een leuk grapje kon maken zonder gezeur achterafquote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat dan?Het kapje wat niet op de foto staat?
Oe dat heeft mijn zus, moet dus eens in de tig weken aderlatenquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik heb geen hemachromatose.![]()
Het is moeilijke-woorden-avond.
Ebooks?quote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ebooks kun je volgens mij altijd wel op de computer lezen?
Ik heb een hoge Hb, daarom ben ik ook bloeddonor. Het voelt over het algemeen heerlijk als ik gegeven heb.quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe dat heeft mijn zus, moet dus eens in de tig weken aderlatenIk had er nog nooit van gehoord voor zij het had, dus kudo's voor kriek
@ Nijn van TavSunmariaSam
En met de juiste torrent heb je een hoop NL boekenquote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef LieLie het volgende:
Dude: Je kunt bijv Adobe Digital Editions downloaden, en dan kun je alle epub's daarmee wel lezen.
Of de library van Sony.
Hoe je ze moet downloaden weet ik niet, dat doet mijn kerelquote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ebooks?
Als ik daar op google, komt alles goed?
Even op nijns klikken bovenaan.quote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom alleen bij de algemene site uit van die nijns?
Zo kan het ook:quote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand of je ergens boeken kan downloaden voor op een laptop?
Even op konijnen klikken en dan scrollen tot je Miko tegenkomtquote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom alleen bij de algemene site uit van die nijns?
Ja, dat dus, maar daar weet ik het fijne niet helemaal van.quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
En met de juiste torrent heb je een hoop NL boeken.
Trusten!quote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen. morgen lange dag met danstraining na het werk.
fijne avond nog
Ik weet nog niet wat ik zoek. Maar ik wil wat mee op vakantie. Tips?quote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe je ze moet downloaden weet ik niet, dat doet mijn kerel![]()
Wat zoek je? Misschien heb ik het
Grinnikquote:
Met het zelfde haar als de baasquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Ah gevonden, en ik las eerst dat ie 25 jaar oud was
[ afbeelding ]
Tis een hunk
Euh, ik weet niet wat je leuk vindtquote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik zoek. Maar ik wil wat mee op vakantie. Tips?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een heerlijk vrolijke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, als ze iets had gehad hadden we dat nu wel gemerkt. Ze eet goed, is actief en voelt goed aan..quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat snelHoef je niet langer te wachten of Maria iets onder haar bonte leedjes heeft?
Ja, hij lijkt inderdaad een beetje op Sam.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt inderdaad een beetje op Sam.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grinnik
Borisz, stuur eens een PM over die torrent, als je wiltWij hebben Kindle nr 2 aangeschaft voor de Afrika-vakantie, lekker lezen
Maar qua lengte pas ik weer beter bij de hooters van J.quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
hooters past qua lengte toch beter bij je Steer
Oh joy, dat is echt perfect voor in de bus!quote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
Iig de baantjercollectie is (zo goed als) compleet.
sun blijft nog ff zitten.. geestelijk voorbereiden op morgen. Vroeg naar de huisarts en op tijd Sam weg brengen (gaat bij opa spelenquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Slaap lekker tavsun![]()
Lekkere nijn van me
O is er een nieuwe van Lewinsky?quote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet wat je leuk vindt
Ik vind zelf de boeken van Ken Follet heel mooi (2 x 1000 bladzijden), of van Charles Lewinsky.
Huisarts = controle hoe het nu gaat? Nog niks gehoord van het slaapgebeuren?quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
sun blijft nog ff zitten.. geestelijk voorbereiden op morgen. Vroeg naar de huisarts en op tijd Sam weg brengen (gaat bij opa spelendie had er al zin in
) en naar Wageningen voor de begrafenis. Mijn stiefzus uit Rotjeknor komt ook mee.. fijn
Zal pap goed doen. Volgens mijn stiefmoeder loopt hij rond met hertenogen (is een opkropper, zal niet snel uiten dat hij veel verdriet heeft..)
De verborgen geschiedenis van Courtillon.quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
O is er een nieuwe van Lewinsky?
Ik houd niet van fantasy ed.
Ben jij ook al aan de ereader, Dude?quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
O is er een nieuwe van Lewinsky?
Ik houd niet van fantasy ed.
Oh Mijn Kamp kan je ook lezen. Van ene Adolf Hitler.quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh joy, dat is echt perfect voor in de bus!
Pulp.quote:Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef borisz het volgende:
Oh Mijn Kamp kan je ook lezen. Van ene Adolf Hitler.
Ieh, dat lijkt me niks voor op vakantie. Als studie-object misschien, maar gewoon voor de lol, neequote:Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef borisz het volgende:
Oh Mijn Kamp kan je ook lezen. Van ene Adolf Hitler.
Ja, controle en verhogen van de dosis. Slaapcentrum mag ik eind februari heen en ik moet voor die tijd 2 weken een slaapdagboekje bijhouden (schema invullen). Dus dat zit in de pijpleiding zo te zeggen..quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huisarts = controle hoe het nu gaat? Nog niks gehoord van het slaapgebeuren?
Sterkte alvast bij de begrafenis
Oef.. dat lijkt me idd een behoorlijk pittig verhaalquote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Ik ben nu bezig in het boek dat ik via een prijsvraag op FOK! gewonnen heb, Huilend Herhaal ik Vandaag. Maar ik vind het een raar en shockerend boek tot nu toe.
Nee, nooit gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |