Ik stond er net dus in met 9quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegenwoordig mag je al blij zijn als je in de top 20 sta met 30 posts
quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik stond er net dus in met 9Rustige dag
ik júíst nietquote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef Muck het volgende:
Ik heb in het weekend altijd erg weinig posts eigenlijk
ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef Muck het volgende:
TMFquote:
Bij mij is het in het weekend of de hele dag Fok! of ik raak de computer niet eens aanquote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef Muck het volgende:
Dan is TJ hier of ik bij hem, en hebben we vaak ook allerlei verplichtingenquote:
ik heb volgende week ook weer vakantie voor 2 weken, dus dan zal ik hier ook wel veel rondhangenquote:Op maandag 13 december 2010 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is TJ hier of ik bij hem, en hebben we vaak ook allerlei verplichtingen
ik ben dan aan het werken en door de nieuwe layout kan ik op de pc bij de kassa niet of zelden op fokquote:
We hebben allebei vakantie, dus we zijn er allebei amperquote:Op maandag 13 december 2010 19:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb volgende week ook weer vakantie voor 2 weken, dus dan zal ik hier ook wel veel rondhangen
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
de laatste tijd mis ik zelfs hele topics
ikuh niet, ik postte eerst enorm veel in [ONZ]quote:Op maandag 13 december 2010 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Bijna de helft van mijn posts is in KSC
Edit: Het wórdt meer dan de helft
Ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ikuh niet, ik postte eerst enorm veel in [ONZ]
ik eerder omdat ze hier er een topic doorheen jagen in minder dan een uurquote:Op maandag 13 december 2010 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Komt ook doordat ik veel rust en dan geen computer in de buurt heb natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |