abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89875296
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een idee hoe ik die irritante PM-notificatie kan uitzetten? Ik klik me suf iedere keer! Waarom verdwijnt dat venstertje nou niet vanzelf.
ja, dat wil ik ook weg :')
Ja doei.
  maandag 13 december 2010 @ 15:10:09 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89875320
It wol net! :(.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 december 2010 @ 15:12:02 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89875389
Heb al ff melding gedaan: [Veelgestelde vragen] Nieuwe layout - 4.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 13 december 2010 @ 15:25:58 #29
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_89875917
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

;( sterkte :*
Dat idd... veel meer niet aan toe te voegen. :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_89876064
Lijstje;

O: soyamelk met cornflakes
T: liga evergreen
L: 150 ml soep, 200 gr salade, bruine bol met kaas en komkommer
T: chocolademelk, iets van fruit
D: ik denk broccolisoep en misschien aardappelpartjes
pi_89876243
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat idd... veel meer niet aan toe te voegen. :{
Dat -O-
pi_89876461
Gelukt! :s) Met hulp van lief bovenbuurtje :)
pi_89877406
Oh Phaidra toch... bah, wat een tegenvaller. Heel veel sterkte, lieverd. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 december 2010 @ 16:04:21 #34
331 Merel
Be here now.
pi_89877444
Ach Phaidra :{ :*

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 13 december 2010 @ 16:06:37 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89877532
Phaidra, heel veel sterkte.....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_89877742
Ik vind het ook een rotdag. Kan de vinger er niet precies opleggen, maar ik heb het helemaal niet naar m'n zin vandaag. En dan kom ik er net nog achter dat ik morgen drie uren onderweg mag zijn voor een oudergesprekje van tien minuten.
pi_89877823
Och Phaidra, veel sterkte!

Ik vind deze maandag ook niet zo leuk, maar over twee uur ga ik naar huis en dan heeft mijn lover spinazie gemaakt en ik hou bijna net zo veel van spinazie als van hem.

lijstje:
o: twee boterhammen pindakaas
t: banaan
l: pistoletje rosbief
t: sinaasappel
t: krentenbol
t: spekjes
d: spinazie, biefstuk, aardappeltjes en oeuf
t: kerstkransje bij de thee

hmmm lekker veel suiker! :')
  Vis een optie? maandag 13 december 2010 @ 16:14:20 #38
70532 loveli
N
pi_89877888
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook een rotdag. Kan de vinger er niet precies opleggen, maar ik heb het helemaal niet naar m'n zin vandaag. En dan kom ik er net nog achter dat ik morgen drie uren onderweg mag zijn voor een oudergesprekje van tien minuten.
Er is altijd zo'n dag waarop heel veel mensen het niet naar hun zin hebben, is dat vandaag?
crap in = crap out
pi_89877970
Yup :Y (behalve Perruche dan)

[edit] Oh, je bedoelt die dag die uit onderzoek naar voren gekomen is... dan nee, maar het is wel zo'n dag! :( [/edit]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89877995
ik heb geluk DaD, geen enkele ouder die een gesprek heeft aangevraagd (zag op de rapportvergadering dat hun gemiddelde bij Engels vaak ook het hoogst van alle "vakken die er toe doen" is, dus misschien daardoor)... anders had ik morgenavond telefonisch t moeten doen...

ik voel me echt een stuk fijner vandaag. moet deze week ook mn eten bijhouden voor de dietiste, steekproefweekje, moest wel representatief zijn :')
ik eet voor mn gevoel weer heel wat, maar kom incl. een bakje chipjes nog niet aan de 1000 kcal (en een schnitzel en aardappels met jus vanavond :o ) mag wel een dikke voetnoot bij voor de dietiste...

on the upside: ik kan wel helemaal vers starten weer met gezond eten, en mijn buikpijn lijkt wel bijna over. nu nog op krachten komen.
Kwak
pi_89878012
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Er is altijd zo'n dag waarop heel veel mensen het niet naar hun zin hebben, is dat vandaag?
De derde maandag van januari of zo, hoort dat te zijn. Als alle feestjes voorbij zijn, het alleen nog maar koud is, en iedereen weet dat z'n goede voornemens gedoemd te mislukken zijn.
  maandag 13 december 2010 @ 16:17:56 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89878073
Oh men en ik moet fietsen vanaaf, 't is alweer 2 weken geleden dat ik voor 't laatst ben geweest, maar ik heb echt geen puf. Maar 't moet.

Bah.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89878112
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ergens in januari? Wanneer je je, bovenop de reguliere maandag-malaise, ook nog eens niet aan je goede voornemens hebt gehouden.
pi_89878247
Ja inderdaad in januari!
Hebben jullie eigenlijk goede voornemens?
Fijn dat je je weer beter voelt Kwak :)

Ik ga vanavond naar de film die pas laat afgelopen is en moet morgen weer super vroeg op... hurray!
pi_89878315
Deze maandag is anders ook goed vervelend. :Y
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89878408
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 13 december 2010 @ 16:26:46 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89878469
Ik heb geen goede voornemens :). Ik sport, ben redelijk slank, eet redelijk gezond (met enkele uitspattingen - maar dat houd je toch) en wat ik verder wil (liefde, werk) heb ik niet volledig zelf in de hand, dus op dat front kan ik me niks voornemen.
Niet meer actief op Fok!
pi_89878604
Ik voel me echt de slechtste dochter ooit. Heb net een afspraak bij de dierenarts gemaakt om 1 v/d honden van mijn moeder in te laten slapen (waarschijnlijk). Het gaat echt niet meer. Hij is niet meer zindelijk (eigenlijk al langer niet), kan niet goed meer lopen en hij blaft de hele dag nu hij steeds alleen is. Maar het voelt zó naar om dat zonder instemming van mijn moeder te doen. :'( :'( :'(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89878634
Ik vind vandaag een fijne dag, om 8 uur opgestaan, dingetjes geregeld, bij mijn ouders langs geweest, zo ff paper knallen en dan misschien werken O+

O ik zou misschien sporten maar zo een fijne dag is het ook weer niet :')
pi_89878647
quote:
9s.gif Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Phaidra het volgende:
Ik voel me echt de slechtste dochter ooit. Heb net een afspraak bij de dierenarts gemaakt om 1 v/d honden van mijn moeder in te laten slapen (waarschijnlijk). Het gaat echt niet meer. Hij is niet meer zindelijk (eigenlijk al langer niet), kan niet goed meer lopen en hij blaft de hele dag nu hij steeds alleen is. Maar het voelt zó naar om dat zonder instemming van mijn moeder te doen. :'( :'( :'(
het komt ook gewoon ook allemaal ineens op 'n hoop terecht hè? -O-

jemig... :* als we iets kunnen doen moet je 't zeggen hè?? :*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')