ja, dat wil ik ook wegquote:Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een idee hoe ik die irritante PM-notificatie kan uitzetten? Ik klik me suf iedere keer! Waarom verdwijnt dat venstertje nou niet vanzelf.
Dat idd... veel meer niet aan toe te voegen.quote:
Datquote:Op maandag 13 december 2010 15:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat idd... veel meer niet aan toe te voegen.
Er is altijd zo'n dag waarop heel veel mensen het niet naar hun zin hebben, is dat vandaag?quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook een rotdag. Kan de vinger er niet precies opleggen, maar ik heb het helemaal niet naar m'n zin vandaag. En dan kom ik er net nog achter dat ik morgen drie uren onderweg mag zijn voor een oudergesprekje van tien minuten.
De derde maandag van januari of zo, hoort dat te zijn. Als alle feestjes voorbij zijn, het alleen nog maar koud is, en iedereen weet dat z'n goede voornemens gedoemd te mislukken zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is altijd zo'n dag waarop heel veel mensen het niet naar hun zin hebben, is dat vandaag?
Volgens mij is dat ergens in januari? Wanneer je je, bovenop de reguliere maandag-malaise, ook nog eens niet aan je goede voornemens hebt gehouden.quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is altijd zo'n dag waarop heel veel mensen het niet naar hun zin hebben, is dat vandaag?
het komt ook gewoon ook allemaal ineens op 'n hoop terecht hè?quote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef Phaidra het volgende:
Ik voel me echt de slechtste dochter ooit. Heb net een afspraak bij de dierenarts gemaakt om 1 v/d honden van mijn moeder in te laten slapen (waarschijnlijk). Het gaat echt niet meer. Hij is niet meer zindelijk (eigenlijk al langer niet), kan niet goed meer lopen en hij blaft de hele dag nu hij steeds alleen is. Maar het voelt zó naar om dat zonder instemming van mijn moeder te doen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |