SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Mja, maar af en toe gun je iemand ook wel eens watquote:Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee logisch. Maar dure cadeaus geven hoeft ook niet persé. Liever niet dan wel eigenlijk.
Maar dat hoeft niet perse duur te zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 11:57 schreef lipjes het volgende:
EINZ!
[..]
Mja, maar af en toe gun je iemand ook wel eens wat
Truequote:Op maandag 13 december 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet perse duur te zijn.
Klopt, maar de leukste dingen zijn vaak wel de duurstequote:Op maandag 13 december 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet perse duur te zijn.
Je moet eens weten wat ik voor cadeautje gekregen heb.quote:Op maandag 13 december 2010 11:57 schreef lipjes het volgende:
EINZ!
[..]
Je hoeft echt geen magic wand voor haar te kopen hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar de leukste dingen zijn vaak wel de duurste
Zeer zeker. Maar als ik iets duurs krijg voel ik ook een verplichting om iets van ongeveer dezelfde waarde terug te geven. Dus krijg liever goedkopere dingen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:57 schreef lipjes het volgende:
EINZ!
[..]
Nee hoor. Je kan iemand vaak al met een klein en simpel gebaar heel blij maken.quote:Op maandag 13 december 2010 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar de leukste dingen zijn vaak wel de duurste
Nou vertelquote:Op maandag 13 december 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik voor cadeautje gekregen heb.
Nee dat nietquote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen magic wand voor haar te kopen hoor.
Zo was mijn ex dus wel hequote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan iemand vaak al met een klein en simpel gebaar heel blij maken.
Tenzij je zo'n materialistische snol hebt die alles wil hebben en het liefst elke dag gaat shoppen met jouw pinpas.
quote:
quote:
Zo zijn heel veel vrouwen. Te veel vrouwen zelfs.quote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou vertel
[..]
Nee dat niet
[..]
Zo was mijn ex dus wel he
ja ik wil dit maar daar heb ik geen geld voor en je dan geestelijk gaan breken zodat jij het betaald.
hoe denk je dat ik aan 3000 euro schuld kom
Dan doe je toch echt iets verkeerdquote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja ik wil dit maar daar heb ik geen geld voor en je dan geestelijk gaan breken zodat jij het betaald.
Inderdaad. Ik ben daarnaast ook nog eens een voorstander van samen leuke dingen doen is ook samen betalenquote:Op maandag 13 december 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan iemand vaak al met een klein en simpel gebaar heel blij maken.
Tenzij je zo'n materialistische snol hebt die alles wil hebben en het liefst elke dag gaat shoppen met jouw pinpas.
Yup,quote:Op maandag 13 december 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo zijn heel veel vrouwen. Te veel vrouwen zelfs.
Maandagochtend, en toch al zo scherp. Wat een heldquote:Op maandag 13 december 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd
Als je bij een compleet gestoort wijf bent wat je geestelijk helemaal kapot maakt, dan gebeurt het blijkbaarquote:Op maandag 13 december 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd
Ik normaal ook. Nu heb ik gewoon even geen keuze en moet ik anderen voor mij laten betalen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben daarnaast ook nog eens een voorstander van samen leuke dingen doen is ook samen betalen
Uit kunnen slapen plus koffie doet wonderenquote:Op maandag 13 december 2010 12:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maandagochtend, en toch al zo scherp. Wat een held
ik zit momenteel ook even zonder geld.quote:Op maandag 13 december 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Nu heb ik gewoon even geen keuze en moet ik anderen voor mij laten betalen.
Baal ik van als een stekker
Komt door die hyvesshit onderaanquote:Op maandag 13 december 2010 12:07 schreef tdrone het volgende:
waarom weet ik ineens geen nuttige inbreng meer te verzinnen terwijl mijn posts normaal bol staan van de kwaliteit?
word echt tijd dat we daar een topic over openenquote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt door die hyvesshit onderaan
Het verpest de creativiteit
Nog 1 ?quote:Op maandag 13 december 2010 12:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
word echt tijd dat we daar een topic over openen
Mjah ik heb het probleem dat ik ook even niet terug kan helpen en dus wil ik het niet aannemenquote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik zit momenteel ook even zonder geld.
gelukkig is er nog 1 persoon die ik vertrouw, mn beste vriend.
als ik krap bij kas zit schiet hij bij met benzine/sigaretten e.d.
Als hij krap bij kas zit schiet ik bij met boodschappen of sigaretten.
Dat kan je weghalenquote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komt door die hyvesshit onderaan
Het verpest de creativiteit
Dan help je op de vrouwlijke manier en betaal je terug in natura ?quote:Op maandag 13 december 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik heb het probleem dat ik ook even niet terug kan helpen en dus wil ik het niet aannemen
Dat is anders. Totaal niet te vergelijken vind ik.quote:Op maandag 13 december 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik heb het probleem dat ik ook even niet terug kan helpen en dus wil ik het niet aannemen
I'm not a whorequote:Op maandag 13 december 2010 12:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan help je op de vrouwlijke manier en betaal je terug in natura ?
quote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou vertel
[..]
Nee dat niet
[..]
Foto mist een deelquote:Op maandag 13 december 2010 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar ik krijg binnenkort een nieuwe
En ik heb een hello kitty dagboek gekregen
Vind ik wel. Is mn eigen schuld dat ik nu zo zit. Hoeven anderen niet op te lossen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is anders. Totaal niet te vergelijken vind ik.
wat?quote:Op maandag 13 december 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
Help. We worden in plaats van geDdost geDfaxt. Allemaal faxen van Anonymous
quote:Op maandag 13 december 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
Wikileaks, Ddos aanvallen. Snap je hem al?quote:
Zelfs ik snapte hem in 1 keerquote:Op maandag 13 december 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wikileaks, Ddos aanvallen. Snap je hem al?
Nee.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
Lijk gevonden bij Schijndel
Eerste reactie
Nietesquote:
Dat misschien wel. Maar het is niet omdat je gewoon lekker wilt profiteren.quote:Op maandag 13 december 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik wel. Is mn eigen schuld dat ik nu zo zit. Hoeven anderen niet op te lossen.
Oh nee zeker niet. Zou ik niet eens kunnen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar het is niet omdat je gewoon lekker wilt profiteren.
en ik dan?quote:Op maandag 13 december 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Whehe, ik herken werkelijk niemand meer van vroegah uit deze reeksGrappig.
Hoi Michhas
De vrouw verwennen!quote:Op maandag 13 december 2010 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
wat moet ik uit mezelf doen eigenlijk?
Rossquote:Op maandag 13 december 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Hoi Michhas
Dat en de afwas mag je ook wel een keer uit jezelf doenquote:
Jawel!!!!!!!!1quote:Op maandag 13 december 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Hoi Michhas
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat en de afwas mag je ook wel een keer uit jezelf doen
Check...quote:
Check, iedere dag als ik thuis ben...quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat en de afwas mag je ook wel een keer uit jezelf doen
Lief zijn voor NBT.. Dan ben ik blij!quote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Check...
[..]
Check, iedere dag als ik thuis ben...
En verder?
quote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Lief zijn voor NBT.. Dan ben ik blij!
quote:
Jawel hoor! Ik was dan ook al blij!quote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben ik nog niet lief genoeg of zo?
![]()
Gelukkig...quote:
De stofzuiger en wasmachine bijten echt niet hoorquote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Check...
[..]
Check, iedere dag als ik thuis ben...
En verder?
quote:Op maandag 13 december 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja! Jij welJij was een collega van Logician toch?
Klopt... gister nog gestofzuigd en de wasmachine ook nog aan gezet...quote:Op maandag 13 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De stofzuiger en wasmachine bijten echt niet hoor
Nee niet echt, heb reteveel te doen maar kan me er niet toe zettenquote:
klinkt bekend...quote:Op maandag 13 december 2010 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet echt, heb reteveel te doen maar kan me er niet toe zetten
quote:Op maandag 13 december 2010 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt? Ik herken jou niet (meer) iig
Niet? Hrmz... sorry... ik heb een vreselijk slecht geheugenquote:
Typischquote:Op maandag 13 december 2010 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet echt, heb reteveel te doen maar kan me er niet toe zetten
Hi Rossdale! Aangenaam! NBT!quote:Op maandag 13 december 2010 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt? Ik herken jou niet (meer) iig
Mijn wasmachine kijkt mij altijd zo eng aanquote:Op maandag 13 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De stofzuiger en wasmachine bijten echt niet hoor
En hij draaait!quote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn wasmachine kijkt mij altijd zo eng aan
Hij doet je echt niks hoorquote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn wasmachine kijkt mij altijd zo eng aan
Dekens gooi ik met tennisballen erbij in de wasmachine.quote:
haha supervet!quote:Op maandag 13 december 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dekens gooi ik met tennisballen erbij in de wasmachine.
Mijn hond heeft dus een keer het hele programma zitten kijken naar dr tennisballen
Je zal maar vergeten zijn om peuken mee te nemen naar je werkquote:
Hou je bek jongequote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zal maar vergeten zijn om peuken mee te nemen naar je werk
Ik vond het wel zielig voor dr hoorquote:
Liefde!!quote:
Het zou je maar gebeurenquote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen aan Ez vragen hoe dat isquote:
Ja. Hoiquote:
Kun je niet nieuwe halen of ergens schooien?quote:
Ja, behoorlijk. Ik moet nog een uur wachten voor ik peuken kan halenquote:
Ik ga straks gewoon nog een keer de dvd opzettenquote:
vergeet ik nooitquote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, en ik heb meestal ook nog een extra pakje op mijn werk liggen. Vandaag dus vergeten, en het pakje is ook opquote:
Ik op zich ook niet. Alleen als ik niks te roken heb en geen geld dan kom ik ergens zonder peuken aan.quote:
dan rijd je toch even naar een tankstation oidquote:Op maandag 13 december 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, en ik heb meestal ook nog een extra pakje op mijn werk liggen. Vandaag dus vergeten, en het pakje is ook op
Next is Enya?quote:
Over een half uurtje komt de SRV man, die verkoopt ook peukenquote:Op maandag 13 december 2010 12:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan rijd je toch even naar een tankstation oid
EN CHOCOMELK UIT FLESSEN !!quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over een half uurtje komt de SRV man, die verkoopt ook peuken
quote:
Opetenquote:
Is mooiquote:
Ja, ik heb al mijn eten al opquote:
Hongerig jij.quote:
Tja, het is al 12 uur geweest!quote:Op maandag 13 december 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hongerig jij.
Ik ga zo maar eens kijken hoe ik zoveel mogelijk vreten en peuken kan kopen voor 25 euro
Neeequote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef lipjes het volgende:
15 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde
OKquote:Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
wat nee ?
oke deze versie dan:
16 miljoen mensen, waarvan 1kwart illigalen...
Zeur
kom je toch even langs...quote:
jep kaarten was leuk!quote:
Als je werkplaats in de buurt zit van je woonplaats gaat dat hem niet worden!quote:Op maandag 13 december 2010 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kom je toch even langs...
[..]
jep kaarten was leuk!
Ik ben ook duivels.quote:
Machinie Fucking Headquote:
dat gaat m niet wordenquote:Op maandag 13 december 2010 13:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je werkplaats in de buurt zit van je woonplaats gaat dat hem niet worden!Anders: Graaag!
Oh nee, dan word het hem niet, inderdaad!quote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat gaat m niet worden... het is zelfs in mn woonplaats...
kom anders maar bij mij langs NBTquote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh nee, dan word het hem niet, inderdaad!
En hoe ver is dat hier vandaan?quote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
kom anders maar bij mij langs NBT
quote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh nee, dan word het hem niet, inderdaad!
Kom je langs treinen?quote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
ik zal morgen wel even zwaaien als ik langstrein...
Toch niet zo dicht langs zie ik net...quote:
en dan?quote:
quote:
Je onderschat mequote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Hi Rossdale! Aangenaam! NBT!
Nu vergeet je me echt niet meer!
Het is behoorlijk in-crowd omdat vrijwel iedereen elkaar IRL kent en de meeste FOK!games crew zijn geweestquote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Typisch
Ik kom trouwens niet meer in GAM SC denk ik man, voel me daar niet zo op mijn plek
Gigolo.quote:Op maandag 13 december 2010 13:28 schreef tdrone het volgende:
weet iemand een leuk bijbaantje voor me??
Precies, ik ben niet op mijn plaats daarquote:Op maandag 13 december 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is behoorlijk in-crowd omdat vrijwel iedereen elkaar IRL kent en de meeste FOK!games crew zijn geweestJe moet een tijdje meegepost hebben voordat je alles begrijpt enzo
Kan me voorstellen dat het niet helemaal jouw ding is
ik heb net 3 jaar vakkenvullen achter de rug dus wil nu wel wat andersquote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef Rossdale het volgende:
Kom gezellig mee vakkenvullen bij de LIDL
quote:
Ik deed een poging tot naar school gaan, maar de trein reed weg toen ik de trap af liep.quote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wist niet eens dat je weg was geweest...
Het is er de laatste tijd niet zo bijzonder, post er ook steeds minder eigenlijk. Vroegah was het wel een bazentopic maar de grappigste mensen posten nu erg weinigquote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Precies, ik ben niet op mijn plaats daarDat merk ik aan hoe iedereen op me reageert enzo
Post Edwinussquote:Op maandag 13 december 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is er de laatste tijd niet zo bijzonder, post er ook steeds minder eigenlijk. Vroegah was het wel een bazentopic maar de grappigste mensen posten nu erg weinig
Dus een vrije middagquote:Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik deed een poging tot naar school gaan, maar de trein reed weg toen ik de trap af liep.Dus zou ik te laat komen dus mag ik er niet in
Ja en morgen weer.quote:
vreselijk zeg...quote:
Nadat hij mijn emailadres gehackt had en iedereen in de GAM SC over hem heen kotste niet meer neequote:
Het leven van een student is zwaar.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nadat hij mijn emailadres gehackt had en iedereen in de GAM SC over hem heen kotste niet meer nee
Zeg dat wel... ben blij dat ik het achter me heb gelatenquote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het leven van een student is zwaar.
langer dan 2 meter?quote:
Dan is ie idd lang... langer dan ik...quote:
Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is ie idd lang... langer dan ik...
Al die feestjes, al dat zuipen..quote:Op maandag 13 december 2010 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeg dat wel... ben blij dat ik het achter me heb gelaten
Sowieso langer dan ik.quote:Op maandag 13 december 2010 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is ie idd lang... langer dan ik...
quote:Op maandag 13 december 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Al die feestjes, al dat zuipen..
ow... ben jij kleiner dan 2 meter dan?quote:
Ik denk dat ik maar moet stoppen en werken..quote:Op maandag 13 december 2010 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]die overvloed aan vrije tijd, uren vol saai college...
![]()
ik snap nog steeds niet hoe ik dat heb volgehouden
Ik zit dichter tegen de 1.5 dan de 2 meter aan.quote:Op maandag 13 december 2010 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... ben jij kleiner dan 2 meter dan?
Ik tot half 8quote:
Zal ik maar tietfoto's voor jemaken zodat het sneller gaat?quote:
Zo laat zal het bij mij ook wel worden.. heb nog overleg van half 4 tot 5, maar meestal loopt het uit...quote:
Wat heb jij met het Panama kanaal?quote:
Ja!quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar tietfoto's voor jemaken zodat het sneller gaat?
Dat is altijd balen, uitlopende overleggen!quote:Op maandag 13 december 2010 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo laat zal het bij mij ook wel worden.. heb nog overleg van half 4 tot 5, maar meestal loopt het uit...
Ik moet ook heul lang werkenquote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar tietfoto's voor jemaken zodat het sneller gaat?
Is meestal hier eerder regel dan uitzondering...quote:Op maandag 13 december 2010 13:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is altijd balen, uitlopende overleggen!
Hoe laat ben je begonnen?quote:
Oke!quote:
Stagequote:
Owjaquote:
nog erger...quote:
quote:
Mja, ik 11 uurquote:
Helemaal niks.. het is gewoon het bekendste palindroomquote:Op maandag 13 december 2010 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat heb jij met het Panama kanaal?
Overmorgen begin ik om kwart voor 3.. vind het wel fijn zo vroeg klaar zijn, heb je nog wat aan je dagquote:
Mja, ik zit met te lange reistijd om dat ook te kunnen zeggen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Overmorgen begin ik om kwart voor 3.. vind het wel fijn zo vroeg klaar zijn, heb je nog wat aan je dag
In de tijd dat ik nog bij Defensie werkte had ik daar ook altijd last van. Nooit meer! Hoe lang moet je reizen naar huis/werk?quote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, ik zit met te lange reistijd om dat ook te kunnen zeggen.
Ben benieuwd... dat wil ik wel eens zienquote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn dienstmeisjesuniform maar aandoen en de plumeau erbij pakken.
Ah... ik dacht al...quote:Op maandag 13 december 2010 14:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Helemaal niks.. het is gewoon het bekendste palindroom
Auto is ongeveer 3 kwartier rijden. Mits ik geen langzaamrijdend verkeer of file tegenkom dan.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij Defensie werkte had ik daar ook altijd last van. Nooit meer! Hoe lang moet je reizen naar huis/werk?
Alleen heen dan hè.quote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Auto is ongeveer 3 kwartier rijden. Mits ik geen langzaamrijdend verkeer of file tegenkom dan.
OV is uurtje a anderhalf.
Ik heb alleen foto's van Little_Miss_Naughty in dienstmeisjesuniform.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd... dat wil ik wel eens zien
[..]
Ah... ik dacht al...
Braafquote:Op maandag 13 december 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn dienstmeisjesuniform maar aandoen en de plumeau erbij pakken.
Goed he.quote:
Mwah, valt nog mee toch? Ik neem aan dat je ook een goed betaalde baan hebt, anders zou je niet zover van huis werken. Of je moet al in een of ander gehucht in the middle of nowhere wonen...quote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Auto is ongeveer 3 kwartier rijden. Mits ik geen langzaamrijdend verkeer of file tegenkom dan.
OV is uurtje a anderhalf.
Allicht...quote:
Waar?quote:Op maandag 13 december 2010 14:11 schreef Koen66 het volgende:
zat ff door te scrollen wat het afgelopen uur geroepen is en het enige woord dat me opvalt is
tietpictures
Ja, laat maar zien, ben wel benieuwd naar je dagboek...quote:Op maandag 13 december 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb alleen foto's van Little_Miss_Naughty in dienstmeisjesuniform.
Ik kan wel een foto van mijn ubertoffe dagboek maken.
Prijs je gelukkig, je bent een kerngezonde kerelquote:Op maandag 13 december 2010 14:11 schreef Koen66 het volgende:
zat ff door te scrollen wat het afgelopen uur geroepen is en het enige woord dat me opvalt is
tietpictures
dat bedoel ik, zag alleen het woord staan, geen echte picsquote:
Ohja.quote:
Houd er rekening mee dat ik 9 van de 10 keer met het OV ga hèquote:Op maandag 13 december 2010 14:11 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mwah, valt nog mee toch? Ik neem aan dat je ook een goed betaalde baan hebt, anders zou je niet zover van huis werken. Of je moet al in een of ander gehucht in the middle of nowhere wonen...
opwinding en afschuw?quote:Op maandag 13 december 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik krijg een beetje een dubbel gevoel als ik naar de troep op de bank kijk.
waarom zouden we jou negeren... ik heb nog gereageerd op je lange klant...quote:Op maandag 13 december 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
Ik word gewoon genegeerdWat is deze man, wats met jullie
Ehm, een kleine opsomming: scartkabel, autotijdschrift, vuilniszakken, schoolspullen, corset, dwangbuis, touw, leren boeien en een zweep.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
opwinding en afschuw?
of misschien, schuldgevoel en schoonmaakdrift?
Ik krijg wel schoonmaakdrift heirvan trouwens.quote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ehm, een kleine opsomming: scartkabel, autotijdschrift, vuilniszakken, schoolspullen, corset, dwangbuis, touw, leren boeien en een zweep.
hey miegast (ik heb gisteren mie gegeten en die was lekker)quote:Op maandag 13 december 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
Ik word gewoon genegeerdWat is deze man, wats met jullie
Met OV of met de smartquote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat ik 9 van de 10 keer met het OV ga hèGoedbetaald, mwah, kan altijd beter
En ik woon in de randstad, middle of nowhere valt dus best mee
Ojaquote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom zouden we jou negeren... ik heb nog gereageerd op je lange klant...
Met de Kart door de sneeuwquote:
zien....quote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ehm, een kleine opsomming: scartkabel, autotijdschrift, vuilniszakken, schoolspullen, corset, dwangbuis, touw, leren boeien en een zweep.
quote:
Krijg je neit te zien.quote:
quote:
Bij het lezen hiervan krijg ik zelfs dubbele gevoelensquote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik nou iets gewonnen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg wel schoonmaakdrift heirvan trouwens.
Komt door de scartkabelquote:Op maandag 13 december 2010 14:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Bij het lezen hiervan krijg ik zelfs dubbele gevoelens
[..]
Heb ik nou iets gewonnen?
DAT lijkt me dan wel weer heel gaafquote:
Dus die heb ik gewonnen? Maar inderdaad... de scartkabel was doorslaggevend, iedereen heeft toch HDMI tegenwoordigquote:
Poes... zou miniDuck zeggen als ze die zou zienquote:
aaahwwww!!quote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Poes... zou miniDuck zeggen als ze die zou zien
Jep, maar ook zo goed als in de fase van: ik ben (bijna) 2 en ik zeg nee...quote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
[..]
aaahwwww!!
MiniDuck lijkt me erg leuk! Volgens mij kan dat wel een schatje zijn!
Geen idee, hij staat ook op verscheidene oplichters-websites. Hij schijnt zijn macbook etc al meerdere keren "verkocht" te hebben via marktplaats, waar hij na ontvangen van het geld ineens niets meer van zich liet horenquote:Op maandag 13 december 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat soort dingen?
op school?quote:
Wij zijn oude schooiers en kunnen geen tv met HDMI betalen. Maar je mag de scartkabel hebben, hij is toch kapot.quote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dus die heb ik gewonnen? Maar inderdaad... de scartkabel was doorslaggevend, iedereen heeft toch HDMI tegenwoordig
goed bezigquote:
Sukkel is het ook.quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, hij staat ook op verscheidene oplichters-websites. Hij schijnt zijn macbook etc al meerdere keren "verkocht" te hebben via marktplaats, waar hij na ontvangen van het geld ineens niets meer van zich liet horen
Ja, komt me bekend voor!quote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, maar ook zo goed als in de fase van: ik ben (bijna) 2 en ik zeg nee...
Hij maakt het prima! Nu wel tenminste!quote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Heb je PD nog gesproken of niet?
Vraag me af hoe het met hem is
PD weg? hoezo dat?quote:
Thanks, but no thanksquote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij zijn oude schooiers en kunnen geen tv met HDMI betalen. Maar je mag de scartkabel hebben, hij is toch kapot.
geen idee?!quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Koen66 het volgende:
heeft PD zijn vertrek hier officieel aangekondigd?
Ik vanmorgen pas!quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde ik gisterenavond pas, was verbaasd
En hij komt daarom niet meer op Fok! ?quote:
Nah.. Niet echt officieel...quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Koen66 het volgende:
heeft PD zijn vertrek hier officieel aangekondigd?
Gaat hij voorlopig ook niet meer doen!quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah.. Niet echt officieel...
Maar sinds het uit is tussen hem en CC heb ik hem niet meer zien posten, hier niet maar ook niet ergens anders
vrijdag was ie er nog, zaterdag wellicht de knoop doorgehaktquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah.. Niet echt officieel...
Maar sinds het uit is tussen hem en CC heb ik hem niet meer zien posten, hier niet maar ook niet ergens anders
jij hebt hem gesproken?quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaat hij voorlopig ook niet meer doen!
Ik heb m ook niet meer op msn gezien.quote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Heb je PD nog gesproken of niet?
Vraag me af hoe het met hem is
Ah, balen...quote:
En cc?quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaat hij voorlopig ook niet meer doen!
Whut?quote:
Die wel neem ik aan, anders heeft het geen zin dat PD hier niet meer komt!quote:
misschien over 20 postsquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef NBT het volgende:
HT is hier al de hele dag niet geweest, alleen vanmorgen ff!
Ploertendoder en chocolate-chick.quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Wie zijn PD en CC? Ik volg het nu al niet meer
Voor jou tijd!quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Rossdale het volgende:
gewoon even 2 dagen mee posten dan kom je er vanzelf achterquote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Rossdale het volgende:
PD komt terug binnen 2 dagen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon even 2 dagen mee posten dan kom je er vanzelf achter
Niet huilen Nielsquote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Sssht, ze mogen het niet wetenquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zaterdag een hete fok! date gehad.
Oeh, met wie?quote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
pics.. or it didn't happenquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Remlove.quote:
Klinkt sowieso leukquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Remlove.
Nouja, we zijn de kroeg in geweest. Was geen date. Klinkt alleen leuk.
Coolquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Remlove.
Remlofquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Remlove.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |