Niet echt. ik zou Call Of Duty: Black Ops nog wel overwegen maar ik verkoop de games liever.quote:Op maandag 13 december 2010 11:51 schreef Cheiron het volgende:
Sta je eventueel ook open voor een ruil?
Misschien gooi ik dan mijn eigen glazen in, maar doe het dan niet joh. Je kunt nummers kopen via de Singstore. In de Singstore betaal je 1,49 per nummer dus je moet 10 of meer nummers leuk vinden van Singstar Volume 2 om je geld er uit te halen. Is dat niet het geval dan zou ik het je dus afraden.quote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef Soohr het volgende:
Welke nummers zitten er in de singstar nr 2?
Inmiddels gevonden,
daar word ik nog niet heel blij van, maar die abba cd die ik nu hebn gaat irriteren, omdat er tevaak abba nummers langskomen.
ik denk er nog even over na,
Bedanktquote:Op maandag 13 december 2010 13:29 schreef Uchiha1911 het volgende:
Edit: whatever.. die euro maakt ook niet uit. Gewoon 20 euro geboden voor New Vegas :p
Niet helemaal,quote:Op maandag 13 december 2010 12:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien gooi ik dan mijn eigen glazen in, maar doe het dan niet joh. Je kunt nummers kopen via de Singstore. In de Singstore betaal je 1,49 per nummer dus je moet 10 of meer nummers leuk vinden van Singstar Volume 2 om je geld er uit te halen. Is dat niet het geval dan zou ik het je dus afraden.
Daar heb je gelijk in. OK je hebt me overtuigd; ik vind ook dat je hem moet kopen. Speciale prijs om je over de streep te trekken: 12,50quote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Soohr het volgende:
[..]
Niet helemaal,
het gaat me niet om het feit dat er 10 leuke nummers opstaan, maar meer om het feit dat als ik "medleys" wil afspelen er niet 4 abba nummers en 1 normaal nummer langskomen (zoals nu met die abba schijf)
Oe!quote:Op maandag 13 december 2010 15:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. OK je hebt me overtuigd; ik vind ook dat je hem moet kopen. Speciale prijs om je over de streep te trekken: 12,50
12,00?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ninja Gaiden Sigma 1 ¤10 incl. ?
Dat is goed. PM me even je adresgegevens als je wilt?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik bied ¤10 inc voor The Elder Scrolls 4: GOTY
Mijn vraagprijs voor beide games is 27,50 dus dat vind ik een beetje te laag. Ik wil je wel voor een groot deel tegemoetkomen: 20,00 inclusief verzendkosten. Indien akkoord, PM me maar.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef Uchiha1911 het volgende:
15,- incl. voor Dead Space en RE5
Dat is goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:34 schreef AngryAngel het volgende:
sega mega drive collectie 10 euro inc verzending
Thanks!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:48 schreef Killjoy het volgende:
Heavy Rain krijgt als het goed is een gratis update om hem met Move te kunnen gebruiken, ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |