abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89861919
Telkens als ik nies dan krijg ik enkele secondes later pijn in m'n armen en nek. Ik heb eens op google opgezocht wat dit zou kunnen zijn maar ik kon er niets over vinden.

Is dit een bekend fenomeen wat meer mensen hebben en is er misschien iets wat je er tegen kunt doen? Fijn is anders ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89861957
Is dit een grap? Zo nee, maak dan zo snel mogelijk een afspraak met de huisarts.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_89861964
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 02:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dit een grap? Zo nee, maak dan zo snel mogelijk een afspraak met de huisarts.
Nee, geen grap. Het lijkt alsof de spieren tijdelijk verkrampen en dan weer ontspannen. Ergens klinkt dat logisch want niezen is een reflex dat ineens door je lichaam opgevangen wordt, maar ik heb nooit eerder gehoord dat dit tot vervelende gevoelens/pijn kon leiden.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89862003
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 02:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, geen grap. Het lijkt alsof de spieren tijdelijk verkrampen en dan weer ontspannen. Ergens klinkt dat logisch want niezen is een reflex dat ineens door je lichaam opgevangen wordt, maar ik heb nooit eerder gehoord dat dit tot vervelende gevoelens/pijn kon leiden.
Ik had het 2 weken geleden ook, niezen en daarna verschrikkelijk pijn in mn buik, of kregen mn ingewanden een klap ofzo. Bij mij is het maar 2 keer gebeurd maar als jij het vaker hebt kun je altijd even langs de huisarts gaan. Better safe than sorry!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89862018
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 02:31 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik had het 2 weken geleden ook, niezen en daarna verschrikkelijk pijn in mn buik, of kregen mn ingewanden een klap ofzo. Bij mij is het maar 2 keer gebeurd maar als jij het vaker hebt kun je altijd even langs de huisarts gaan. Better safe than sorry!
Heb het bijna elke keer als ik nies :P
Je hebt wel gelijk ja. Als dit idd zo weinig voorkomt, dan is het dus toch niet zo normaal als ik dacht ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89862408
Ja meld je maar snel ziek hoor.
Ik zwaai naar dieren.
pi_89862612
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 04:15 schreef Geerd het volgende:
Ja meld je maar snel ziek hoor.
Waar zegt TS dat :? ....hij gaat naar de huisarts toe, toch even wat anders. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89862617
Knijp je je neus dicht als je niest?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 13 december 2010 @ 07:20:14 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_89862859
Verkramping in je spieren kan van een magnesium tekort komen, maar dat gebeurt eigenlijk alleen maar wanneer je veel (kracht) sport doet.

Maar je zou eens een tabletje kunnen proberen voor een paar weken.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 13-12-2010 07:50:53 ]
  maandag 13 december 2010 @ 07:22:19 #10
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_89862878
Ik ben altijd doodsbang voor de pijn als ik moet niezen, niet alleen voor de daaropvolgende steken in mijn hoofd, maar ook voor de scheuten in mijn onderlijf bij een voormalige liesbreuk waarvan het aanvoelt alsof iemand met de blote handen mijn ingewanden eruit probeert te rukken.

Je leert ermee leven, maar het huilen staat je dan nader dan het lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')