Nee, geen grap. Het lijkt alsof de spieren tijdelijk verkrampen en dan weer ontspannen. Ergens klinkt dat logisch want niezen is een reflex dat ineens door je lichaam opgevangen wordt, maar ik heb nooit eerder gehoord dat dit tot vervelende gevoelens/pijn kon leiden.quote:Op maandag 13 december 2010 02:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dit een grap? Zo nee, maak dan zo snel mogelijk een afspraak met de huisarts.
Ik had het 2 weken geleden ook, niezen en daarna verschrikkelijk pijn in mn buik, of kregen mn ingewanden een klap ofzo. Bij mij is het maar 2 keer gebeurd maar als jij het vaker hebt kun je altijd even langs de huisarts gaan. Better safe than sorry!quote:Op maandag 13 december 2010 02:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Het lijkt alsof de spieren tijdelijk verkrampen en dan weer ontspannen. Ergens klinkt dat logisch want niezen is een reflex dat ineens door je lichaam opgevangen wordt, maar ik heb nooit eerder gehoord dat dit tot vervelende gevoelens/pijn kon leiden.
Heb het bijna elke keer als ik niesquote:Op maandag 13 december 2010 02:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik had het 2 weken geleden ook, niezen en daarna verschrikkelijk pijn in mn buik, of kregen mn ingewanden een klap ofzo. Bij mij is het maar 2 keer gebeurd maar als jij het vaker hebt kun je altijd even langs de huisarts gaan. Better safe than sorry!
Waar zegt TS datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |