Applequote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
op mn iPhone is dat lastig. Thnx dat jij het doet:²
²
²
Geenquote:
Kan, ik studeer Architectuur, dus een Mac is voor mij handig. Heb daarnaast een iPhone, maar wat bedoel je met vrijheid?quote:Op zondag 12 december 2010 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen. Iphone is veel te duur voor zijn specificaties, te weinig vrijheid etc. Zijn feiten btw. Voor de normale gebruiken is een iphone misschien voldoende maar voor mij niet. Zelfde geldt voor Macs enz.
Met vrijheid heb ik het over een Micro SD kaartje wat je niet kan plaatsen, over het niet draaien van flash, geen apps die je kunt installen zoals Firefox op Iphone, multi-tasking wat minder is etc.quote:Op zondag 12 december 2010 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan, ik studeer Architectuur, dus een Mac is voor mij handig. Heb daarnaast een iPhone, maar wat bedoel je met vrijheid?
Dat kan kloppen, ik heb daar geen last van. 16 gb vind ik meer dan genoeg. Heb hem gejailbraiked dus kan allerlei soorten internet browsers downloaden en gebruiken. en Multi-tasking, weet niet hoe dat is met andere toestellen, dus kan daar niks over zeggen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met vrijheid heb ik het over een Micro SD kaartje wat je niet kan plaatsen, over het niet draaien van flash, geen apps die je kunt installen zoals Firefox op Iphone, multi-tasking wat minder is etc.
Oh nee! NEE! Sorryyquote:Op maandag 13 december 2010 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga Happel lekker vertellen dat jullie het heul niet over voetbal hebben in dit topic !!
Zéér goed, veel afwisseling van onderwerpen wat het programma lekker vlot maakt en waardoor er geen bepaalde club overdreven benadrukt wordt. Ook de humor aan tafel is erg goed, regelmatig op de grond gelegen van de grappen van Youri en Sjek.quote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh nee! NEE! Sorryy
Ennnn, wat vonden jullie van Studio Voetbal?
Vind wel dat er teveel gepraat wordt over Twente, alleen maar Twente, Twente en Twente. misschien moeten ze Youri even vervangen .. MvB ofzo i.p.v Youri.quote:Op maandag 13 december 2010 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zéér goed, veel afwisseling van onderwerpen wat het programma lekker vlot maakt en waardoor er geen bepaalde club overdreven benadrukt wordt. Ook de humor aan tafel is erg goed, regelmatig op de grond gelegen van de grappen van Youri en Sjek.
Wat ook leuk is dat er veel afwisselende tafelgasten zijn, ik vond het wel eens een keer verfrissend om de visie van een Keje Molenaar of een Tom van 't Hek te horen. Toch mannen met verstand van zaken waarbij tevens geen club voorkeur te ontdekken is waarddor ze niet te vaak blijven hangen in hun eigen hagje. Kortom : Erg leuk vermaak zo op de Zondagavond.
Ja dat voert inderdaad wel vaak de boventoon maar dat zullen ze morgen in de vergadering ook wel even benadrukken dat dat niet de bedoeling is.quote:Op maandag 13 december 2010 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind wel dat er teveel gepraat wordt over Twente, alleen maar Twente, Twente en Twente. misschien moeten ze Youri even vervangen .. MvB ofzo i.p.v Youri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |