Wilco (Will Comply) heeft niks met eerst genoemde te maken, Word net als over and out vaak verkeerd gebruikt in samenspel met roger (roger wilco).quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wilco (of dat nog gebruikt word weet ik niet)
Spijt me te horen Maitje, schijnt dat ze (de politiek) in NLD lekker bezig zijn om defensie naar de klote te helpen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Maitje het volgende:
@Sine
Naja laat ik het dan zo zeggen, ik kom zeker in 2011 niet meer aan de bak bij defensie.
Jammer Maitje, ik hoop voor je dat je plan B werkt. (En later misschien plan A weer)quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef Maitje het volgende:
over en sluiten.
Was uiteraard wel te verwachten. Maar we gaan het in 2012 gewoon weer proberen.
Goed, voel me er echt kut over, maar heb nu wel zekerheid.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef jankaas020 het volgende:
Ik geloof dat ze in die tijd ook eens de dam hebben leeggeveegd van hippiegespuis omdat ze niet van hun meissies op Centraal konden afblijven.
Jij bent waarschijnlijk vergeten dat je als militair de grondwetten verdedigd en dat de laatste keer dat ik in Nederland was, een van de zaken daarin het recht tot vrije meningsuiting was.quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef Vronsky het volgende:
Ik hoop van niet.. van die communisten mogen ze vaker de grond inslaan.
Nopequote:
Daar ging het zover ik weet om de hippies die het monument op de Dam misbruikte door er te slapen en joints te roken etc.quote:
Ja maar, maar, maar.. communistisch gespuis!quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk vergeten dat je als militair de grondwetten verdedigd en dat de laatste keer dat ik in Nederland was, een van de zaken daarin het recht tot vrije meningsuiting was.
Provocatie is geen meningquote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja maar, maar, maar.. communistisch gespuis!
Hoewel anderen misschien anders beweren, is roger wilco in principe prima, omdat het niets anders betekent dan Begrepen, ik zal uitvoeren.quote:Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wilco (Will Comply) heeft niks met eerst genoemde te maken, Word net als over and out vaak verkeerd gebruikt in samenspel met roger (roger wilco).
m.k je hebt een PM
[..]
Spijt me te horen Maitje, schijnt dat ze (de politiek) in NLD lekker bezig zijn om defensie naar de klote te helpen.
Het ging erom dat de meiden van die lui werden lastiggevallen en dat de 'lastigvallers' zich schuil hielden op de dam, het begon op het Centraal Station en breidde zich uit naar de Dam.quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar ging het zover ik weet om de hippies die het monument op de Dam misbruikte door er te slapen en joints te roken etc.
Hmmmm vreemd dat er bij ons toen gewoon werd uitgelegd dat "roger" en "wilco (uit) gewoon de normale pofo procedures waren.quote:Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef Sine_Pari het volgende:
Wilco is begrepen zal het uitvoeren, Roger is bericht ontvangen.
Dat is je geraden ook, anders moet ik je doodschietenquote:
Wilco is kort voor "will comply"...quote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm vreemd dat er bij ons toen gewoon werd uitgelegd dat "roger" en "wilco (uit) gewoon de normale pofo procedures waren.
Wel goed voor de stressbestendigheid van relatiequote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook, anders moet ik je doodschieten
We hebben de halve middag de kerstboom gedaan en de kamers gedecoreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |