Hoe dat? Lagen er mijnen in hun end-zone?quote:Op maandag 13 december 2010 10:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Was wel een mooie wedstrijd,
Maar de navy heeft gewoon vals gespeeld
Mogguh Clan.quote:Op maandag 13 december 2010 10:12 schreef Clan het volgende:
Goedemorgen allen
Ik ben even het nieuws op internet aan het bekijken.
Ik hou me aanbevolen voor NBC zaken.quote:Op maandag 13 december 2010 10:19 schreef Clan het volgende:
@ Cobra
Als je nog iets specefieks uit het blad de OnderOfficier wil uitgelicht, geef maar een gil, ik ben ze nu aan het doorbladeren, helaas tot op heden niets gevonden van maskers, maar daar kan verandering in komen, ik ben pas op 20% van alle blaadjes.
Even doorbijten en nu bellen.quote:Op maandag 13 december 2010 10:23 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Morge!
Ik zit nu FH te kijken en mij mentaal voor te bereiden om zo is te bellken naar amsterdam.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:06 schreef Clan het volgende:
@Cobra, ik leg even een mooi 'item' van 200 jaar RA apart ( 1993 ) die is misschien wel mooi om in te scannen.
Gvd!quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef Maitje het volgende:over en sluiten.
Was uiteraard wel te verwachten. Maar we gaan het in 2012 gewoon weer proberen.
Goed, voel me er echt kut over, maar heb nu wel zekerheid.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef Maitje het volgende:
over en sluiten.
das jammer, maitje.. nu plan B?quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef Maitje het volgende:over en sluiten.
Dat is een contradicttie, het is of "over" (wacht op transmission), of "out" (NO reply wanted)quote:
Wilco (of dat nog gebruikt word weet ik niet)quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is een contradicttie, het is of "over" (wacht op transmission), of "out" (NO reply wanted)
quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef Maitje het volgende:
over en sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |