Welterusten Maitjequote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik vraag uiteraard wat de kansen zijn, maar die zullen dan net zoals bij de andere in 2012 zijn.
Zoals ik al eerder vertelde wordt mijn plan B tot verpleegkundige (2-jarige opleiding) om daarna voor als nog als amver aan de slag te gaan.
Maar, ik houd nog even moed..
[..]
![]()
Ik ben tukke... FH kijk ik morgen.
Werkse Cobra![]()
En voor de rest welterusten!
Dat komt wel goed.quote:Op maandag 13 december 2010 00:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat ook, maar een goede soldaat weet zich aan te passen![]()
Jij was toch geïnteresseerd in het KCT, of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik het van de zomer weer ga proberen als er interessante functies open staan (Onderofficer explosievenruimer junior bijv.), maar wel mezelf inga schrijven voor HBO journalistiek indien het weer gebeurt met bezuinigingen.
En nu ga lekker Fokking Hell kijken, veel kijkplezier DEF!
Er zijn op dit moment geen openstaande vacatures bij het Korps Rijdende Artillerie.quote:Op maandag 13 december 2010 01:10 schreef Sloggi het volgende:
Niet overwogen om te solliciteren als onderofficier bij dat andere Korps?
Ik was 26 jaar toen ik mij aanmeldde voor beroeps, daarvoor was ik gewoon loodgieter. Het is wel zo dat ik door twee jaar dienstplicht een beeld heb kunnen vormen van het leger, daarom ben ik voor de KL gegaan. Jij hebt nog alle kans om een studie af te ronden, met mijn achtergrond zou ik zeggen; maak eerst een opleiding af!quote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef Vronsky het volgende:
Jawel, maar ligt er echt aan of het wel open staat, en ben in allebei geïnteresseerd.
Ik ben pas 20.. defensie loopt niet weg.
Heb alleen een beetje het probleem dat indien ik weer ga studeren ik volgende maand weer aan de slag kan als vrijwillige brandweerman, maar ik kan daar weer niet aan beginnen als ik van de zomer weer voor defensie ga.
Propedeuse en DAN in dienst is ook een optie, heb je gelijk veel meer opties daarna bij defensie.
Keuzes, keuzes.
quote:Op maandag 13 december 2010 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment geen openstaande vacatures bij het Korps Rijdende Artillerie.
Oké. Dat heeft natuurlijk ook z'n positieve kanten; je bent na een studie weer een paar jaar ouder en hebt een extra papiertje op zak. En tegen die tijd zijn er hopelijk weer wat vacatures, hoewel ik niet verwacht dat er geld bij gaat komen voor Defensie de komende jaren.quote:Op maandag 13 december 2010 01:14 schreef Vronsky het volgende:
Ben niet in het bezit van een havo diploma, dus dat gaat het niet worden.
Maar omdat ik alweer 21 begin te worden kom ik in aanmerking voor het toelatingsexamen voor HBO opleidingen.
Helaas, maar bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Clan het volgende:
@Cobra
Ik heb bij mijn 'jongste' navraag gedaan voor die internetpagina van het défile van 2005, maar die is er niet meer, helaas.
Heeft de Klu zelf geen foto's gemaakt? Meestal fotograferen de 'onderdelen' zelf voor hun 'blad'.
Of heeft de Klu veteranen geen eigen site/blad?
Ik kan nog wel even de foto's 'doorploegen' die mijn vrouw heeft gemaakt van het défile, maar waar die zijn weet ik ook niet. Als je, zoals ik, een fotoalbum, in dozen, beschikt over meer dan 60 jaar, dan kun je soms door de bomen het bos niet meer zien.quote:Op maandag 13 december 2010 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas, maar bedankt voor het vragen.
Dan moet ik intern maar eens vragen.
Het zullen dezelfde zijn die jij hebt gezien. Maar ik wist niet of dat hier al voorbij gekomen is.quote:Op maandag 13 december 2010 02:04 schreef Clan het volgende:
Die heb ik vorige week ook al gezien, is dat iets 'actueels'?
Ja, de watjes.quote:Op maandag 13 december 2010 02:06 schreef Clan het volgende:
Na een avondje van veel 'militaire aandacht' is het weer stil op deze site ( iedereen weer naar bed, neem ik aan )
Mooie 'scherpe' foto's zitten erbij, was geloof ik, Sine Pari, of Vronski, die ermee kwam.quote:Op maandag 13 december 2010 02:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zullen dezelfde zijn die jij hebt gezien. Maar ik wist niet of dat hier al voorbij gekomen is.
Ik ging 'normaal' pas rond deze tijd in bed ( toen ik nog werkte ) en dan achter het stuur een paar shaggies draaien, en een kop koffie voor de bijrijdersstoelquote:
Mooie foto'squote:Op maandag 13 december 2010 02:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooie 'scherpe' foto's zitten erbij, was geloof ik, Sine Pari, of Vronski, die ermee kwam.
ik wil een middel vinger smiliequote:
dat zou natuurlijk ook een goeie zijn, die is er alleen niet jammer genoegquote:Op maandag 13 december 2010 02:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Je kan ook een Salueer smilie geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |