Dichttimmeren??quote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
TWEE -EEN!!!
Dichttimmeren nu!
Zelfvertrouwen genoeg na 8 winst op rij. Plus ik ben al lang blij als ik win van een V-er. Daarbovenop is mn wedstrijd zondag nagenoeg kansloos en speel ik met een veredeld B-team als ik doorga in de beker.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dichttimmeren??
Scoren met die handel!!
Is goed voor het zelfvertrouwen van je ploeg en voor je scoorkansen in de volgende wedstrijd.
neen, maakt niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DutchieBre het volgende:
Een rode kaart in een oefenmatch heeft toch geen effect op mijn wedstrijd van zondag hé ? 0 - 8 gewonnen
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef NelisZ het volgende:
In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door François Kissinger van De Bulls werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-10.
In een bekerwedstrijd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef NelisZ het volgende:
In de 87e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door François Kissinger van De Bulls werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-10.
In een bekerwedstrijd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zijn middenveld varieerde nogal wat in recente wedstrijden, dus ik besloot te piccen en geen counter in te stellen, dat versloeg alsnog het middenveld van zijn laatste paar uitwedstrijden. Ik had toch moeten counteren maar het heeft gelukkig niet geschaadt:
[ afbeelding ]
4-1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Het is verdomme niet te geloven... wéér een +3 erbij![]()
Die dokters worden steeds meer waar voor hun geldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef MrMoon het volgende:
Het is verdomme niet te geloven... wéér een +3 erbij![]()
Voor mij ookquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ronde 4 is overigens voor mij een nieuw record
ik heb 4 fysio'squote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
hoeveel fysio's heb je Moon? Ik heb ooit eens ergens gelezen dat dat helpt maar of dat waar is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |